top of page
Untitled-1.jpg
LOGO.png

+4% trafic în mall

+6% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Food: Rigatoni, Lunch Box, Nordsee, McDonald's, Nomad, Taco Bell
Fashion: Skechers, Bigotti, Tom Tailor, US Polo Assn., Penti
Sport: Nike, Arman Sport, Sport Vision, U-Man
Beauty: Obsentum, Sephora, PROFI HAIRSHOP, Cupio, Nala

iulius mall octombrie 2023_29_10_2023_Vlad Cupsa_KMT_2886-Enhanced-NR.jpg

Cele mai bune inaugurări: FryDay, Retro Future

Highl.png
#theFrancisc-115.jpg

Rezultate 2024

  • +2% trafic

  • +5% vânzări

  • 10 magazine şi 41 de insule inaugurate

Marketing

Campanie Crăciun „No more bad gifts”

  • 6 – 23 decembrie, mall

  • Impact: 2.978 clienți premiați

  • Target: impulsionarea vânzărilor; clienţi din Cluj şi din regiune

  • Campania i-a recompensat cu daruri pe clienții care au făcut cumpărături de cel puțin 600 de lei.

Campanie Craciun - No Mre bad gifts.jpg

Întâlniri cu Moș Crăciun

  • decembrie, mall

  • Impact: aproximativ 8.000 de copii

  • Target: familii cu copii

  • Moș Crăciun, alături de o paradă spectaculoasă de elfi, a colindat prin Iulius Mall Cluj, aducând zâmbete pe chipurile celor veniți la cumpărături.

Intalniri cu Mos Craciun.jpg

Eveniment aprindere luminițe de Crăciun

 

  • 6 decembrie, Curtea de Onoare

  • Impact: 1.000 de spectatori

  • Target: familii cu copii, generația Z

  • Iulius Mall a deschis sezonul magiei alături de clujeni,  Moș Crăciun și cei mai harnici spiriduși. Parada Moșului i-a purtat pe cei prezenți într-o călătorie fascinantă, iar decorațiunile din mall i-au transportat către Polul Nord, folosind un combustibil magic: imaginația.

Eveniment de aprindere luminițe de Crăciun.jpg
469484818_1023971146436702_3345080048434572567_n.jpg

Catalog online colecţii „Season of the Soul”

  • Noiembrie – decembrie

  • Impact: 1,8 milioane reach; 240.000 engagement; 21.000 clicks; 240.000 views video

  • Target: preponderent femei, pasionate de fashion/styling

  • Catalog online de promovare a colecțiilor de toamnă-iarnă ale brandurilor din Iulius Mall Cluj. „Season of the Soul” a readus în atenția oamenilor obiectele vestimentare statement, croielile clasice, imprimeurile îndrăznețe și jocurile de volume.

Black Friday

  • Noiembrie, mall

  • Impact campanie promovare online: 860.000 reach; 70.000 engagement; 10.600 clicks

  • Target: cumpărători de toate vârstele, regional

  • Catalog online de promovare a reducerilor pe care brandurile le-au afișat de Black Friday și nu numai.

Black Friday1.jpg

Caravana „Europa FM - Parte din viața ta”

 

  • 15 noiembrie, mall

  • Impact: audienţă naţională

  • Caravana Europa FM a transmis live, din Iulius Mall, emisiunea „Europa FM - Parte din viața ta”, iar printre invitați a fost și Sorin Guttman, Manager RIVUS, care a vorbit despre parcursul Iulius Mall Cluj și despre proiectul RIVUS. La final, publicul a avut parte de un concert al trupei Hara.

Transform Robots Alive

  • 1 octombrie – 11 noiembrie, parc

  • Impact: aproximativ 1.000 de vizitatori

  • Target: copii şi tineri interesaţi de gaming şi tehnologie

  • Expoziția a fost evenimentul perfect pentru pasionații de tehnologie și știință, care au avut ocazia să admire 14 roboți animatronici gigant. Cei mici au avut parte și de activități palpitante, precum laser tag, paintball, o zonă cu trambuline și drawing corner.

Transform Robots Alive.jpg

Woofstock

 

  • 26 – 27 octombrie, parc

  • Impact: +6% trafic

  • Target: iubitori de animale, familii cu copii

  • Woofstock este evenimentul dedicat celor mai iubite patrupede. Publicul a avut ocazia să admire peste 10 rase de câini, iar demonstrațiile de dresaj canin au adăugat un plus de distracție.

Woofstock_edited.jpg

PICNIC by Street Food Festival

  • 20 - 22 septembrie, parc

  • Impact: 30.000 de vizitatori

  • Target: tineri, corporatiști, familii cu copii

  • Un weekend minunat cu preparate delicioase, muzică bună și atmosferă de „nu știam că și toamna e așa fain la picnic!”.

PICNIC by Street Food Festival.jpg

Expoziție de Reptile și Tarantule Vii

 

  • 13 – 22 septembrie, mall

  • Impact: 20.000 de persoane

  • Target: familii cu copii, pasionaţi de animale

  • În cadrul expoziției, clujenii au avut ocazia să admire unele dintre cele mai fascinante și înfricoșătoare creaturi ale naturii.

Expoziție de Reptile și Tarantule Vii.jpg

2Cool 4School

  • 4 – 15 septembrie, mall

  • Impact: 1.560 de persoane premiate

  • Target: copiii şi părinţii care se pregăteau de şcoală

  • La cumpărături de minimum 400 de lei,  1.560 de persoane au câștigat unul dintre premiile în valoare totală de 20.000 de euro, iar doi norocoși au fost recompensați cu câte o bicicletă.

Festival du Bonheur Pour les Gourmands

  • 5 – 8 septembrie, parc

  • Impact: 5.000 de vizitatori

  • Target: familii cu copii, tineri, corporatiști

  • După ediția de succes de la Palas Iași, festivalul a ajuns pentru prima dată la Cluj, în Iulius Parc, unde a fost vizitat de 5.000 de persoane, care s-au bucurat de preparatele din toate colțurile lumii și de un vibe relaxant.

Festival du Bonheur.jpg

Outdoor Office

  • 3 septembrie, parc

  • Impact: 250 de persoane

  • Target: corporatiști

  • Peste 250 de angajaţi care lucrează în clădirile UBC din proximitate au lăsat biroul în urmă pentru a-și desfășura activitatea în Iulius Parc. A fost o zi plină de inspirație și voie bună.

FRA_7863.jpg

Wanderlust 108

  • 31 august, parc

  • Impact: aproximativ 5.000 de participanți

  • Target: pasionaţi de mişcare şi yoga

  • Wanderlust 108 este o mișcare globală de yoga, meditație și bodyart. Clujenii au participat la antrenamente, sesiuni de mindfulness, petreceri spontane de dans, dar și la workshop-uri cu instructori de top.

Wanderlust 108.jpg

Caravana Orange Weekends

  • 15 - 18 august, parc

  • Impact: 1.200 de persoane

  • Target: clujeni pasionaţi de film

  •  Ediția de anul acesta a  inclus  proiecții speciale pentru nevăzători, oferind o experiență completă pentru toți participanții.

Caravana Orange Weekends.jpg

Monster Sale - UNTOLD

  • 3 – 12 august, mall

  • Impact campanie online: 635.000 reach; 62.000 engagement; 29.000 clicks

  • Target: festivalieri UNTOLD

  • Festivalierii au găsit la Iulius Mall Cluj mai multe surprize, cum a fost campania de reduceri personalizate pentru toți cei care aveau brățări UNTOLD. Monster Sale a adus entuziasm și oferte de neratat pentru clienții noștri.

Monster Sale.jpg

Activare UNTOLD VIP

  • 8 – 11 august, Cluj Arena

  • Impact: 300 de persoane

  • La ediția din 2024 a festivalului UNTOLD, am fost prezenți cu un photo corner amenajat cu mii de flori, aducând un colț de natură în inima festivalului. Am organizat și o tombolă, în urma căreia 20 de persoane au câștigat un parfum de la magazinul Beautik.

Activare UNTOLD VIP.jpeg
#theFrancisc-33.jpg

Wristband Pick-up UNTOLD

  • 3 – 6 august, mall

  • Impact: +5% trafic; record de descărcare a aplicației Fidelity by Iulius Mall

  • Target: festivalieri UNTOLD

  • Iulius Mall Cluj a devenit punctul de întâlnire al festivalierilor, deoarece standul de ridicare a brățării UNTOLD a fost, și în 2024, în Atrium. Toți cei care și-au luat brățările de la noi au fost automat înscriși într-o tombolă, iar patru norocoși au câștigat abonamente la UNTOLD 2025.

FRA_4423.jpg

Movie Nights

  • 5 iulie – 13 septembrie, parc

  • Impact: 15.000 de persoane

  • Target: persoane 18 – 55 de ani, regional

  • Serile de film au continuat în vara lui 2024, în Iulius Parc. În zilele de vineri, clujenii au fost invitați să vizioneze proiecții ale unora dintre cele mai cunoscute filme ale momentului.

Kids Thursdays

  • 4 iulie – 12 septembrie, parc

  • Impact: 500 copii/ ediție

  • Target: părinți cu copii

  • Zilele de joi ale verii 2024 au fost dedicate copiilor și adulților cu suflet de copil. Kids Thursdays a adus, în Iulius Parc, unele dintre cele mai îndrăgite povești ale tuturor timpurilor, prezentate sub forma unui teatru de păpuși.

VD8_6820.jpg
movie-nights-iulius.jpg

Giant Bugs

  • 1 - 23 martie, parc

  • Target: familii cu copii, pasionați de insecte; nivel regional

  • De la frumoșii fluturi, buburuze și albine, până la înspăimântătorii păianjeni sau gândaci de bucătărie, 24 de insecte gigantice vor oferi o experiență absolut unică, pentru toate vârstele.

#theFrancisc-15.jpg

Planetariu

  • 1 - 15 aprilie, mall

  • Target: familii cu copii

  • Planetariul îi va purta pe vizitatori într-o călătorie fascinantă prin spațiu și timp. Vom afla misterele constelațiilor din Emisfera Nordică și pe cele ale constelațiilor zodiacale. Vom merge mai departe de Calea Lactee, vom traversa o imensitate inimaginabilă a miliardelor de galaxii și vom zări marginile Universului Observabil.

Planetariu.jpg

Târgul Reclothing

  • 1 – 4 aprilie, mall

  • Target: persoane tinere, pasionate de fashion și sustenabilitate

  • Târgul sustenabil revine în Iulius Mall Cluj, unde clienţii vor găsi „comori” pe care să le integreze în ținute cool şi memorabile.

reclothing.jpg

Campanie de Paște

  • 10 – 18 aprilie, mall

  • Target: persoane cu venituri medii-mari

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor, a traficului și de fidelizare a clienților care se pregătesc de sărbătorile pascale.

Campanie Paste.jpg

Cupa Iulius la Fotbal

  • 5 – 6 aprilie, mall

  • Target: elevi pasionaţi de fotbal

  • Campionat de fotbal pentru elevii din ciclul gimnazial, organizat în parteneriat cu Academia Viitorul.

Cupa Iulius la Fotbal.jpg

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

email: marketing.cj@iuliusmall.com

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:

bottom of page