+5% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Fashion: Pause, In Tempo, Terranova
Sport: Sizeer, 4F
Beauty: Oriental Line, dm drogerie markt
Food: La Piadina, Rigatoni
Cea mai bună inaugurare: Nala Cosmetics
Nou în mall: Epic VR
Marketing
Iulius High Ballers
​
-
aprilie – iunie
-
Impact: 100 participanţi/ 20 de licee
-
Target: tineri, 14 – 18 ani, local
-
Încurajăm practicarea sportului! Un număr important de licee ieÈ™ene au acceptat provocarea de a participa la campionatul de baschet Iulius High Ballers, o întrecere care promovează importanÅ£a miÅŸcării. La competiÅ£ie au luat parte principalele licee din judeÈ›ul IaÈ™i, evenimentul fiind organizat de Iulius Mall în parteneriat cu FederaÈ›ia Română de Baschet, Sucursala nr. 7, È™i Inspectoratul Școlar JudeÈ›ean IaÈ™i. Jucătorii au fost premiaÈ›i cu vouchere la magazinele din mall ÅŸi cu cecuri cadou.
Campania EASTERish
-
25 aprilie – 4 mai
-
Impact: 1.000 de persoane premiate
-
Target: persoane de toate vârstele
-
Campania de PaÅŸte a premiat 1.000 de clienÈ›i care au făcut cumpărături în valoare de peste 300 de lei. Parteneri: Meli Melo, my Geisha, Kung Food ÅŸi dm drogerie markt. În plus, am construit o poveste video în jurul tradiÈ›iilor È™i a preferinÈ›elor alimentare ale tinerilor, prin reinterpretarea cunoscutelor preparate de PaÈ™te. Povestea amuzantă, aici:
BCR Sport Arena Streetball
​
-
19 – 21 iulie, parcare
-
Impact: 300 de participanți
-
Target: tineri, adulÈ›i, categorii de vârstă 10 – 35+ ani, regional
-
Sute de participanÈ›i, pasionaÈ›i ai evenimentelor sportive È™i nu numai au venit la mall pentru a lua parte la jocurile È™i activările de pe cele trei terenuri de sport È™i din fanzone, amenajate în parcarea principală. Peste 250 de premii au fost acordate de-a lungul unui weekend plin de sport È™i distracÈ›ie în aer liber. Vezi atmosfera aici!
Evenimente ÅŸi ateliere pentru copii
​
-
martie – mai, piaÅ£eta Cropp
-
Impact: 350 participanţi
-
Target: familii cu copii
-
În primăvară, weekend de weekend, copiii au avut program special la Iulius Mall: ateliere de gătit, experimente chimice amuzante, concurs de ÅŸah ÅŸi o competiÅ£ie inedită de rezolvare a cubului rubik.
Ateliere de creaţie pentru cei mari
​
-
aprilie – mai, piaÅ£eta Cropp
-
Impact: 60 participanţi
-
Target: femei, 18 – 45 de ani
-
Åži cei mari au nevoie să dea frâu creativităţii ÅŸi să se relaxeze, iar asta s-a văzut în rapiditatea cu care s-au ocupat locurile la atelierele organizate la mall, în asociere cu două cluburi de profil locale.
Outfit of the Week
​
-
On going, social media
-
Target: tineri pasionaţi de trenduri
-
Campanie săptămânală cu propuneri de outfituri pentru publicul È›intă, tinerii, de la cele mai cool branduri din mall. Vezi aici!
Back to College
​
-
septembrie - octombrie
-
Target: studenţii universităţilor din Iaşi
-
Ca în fiecare an, le pregătim studenÅ£ilor care vin să studieze la IaÅŸi campanii, activări în campusuri ÅŸi concursuri cu premii.
Inaugurări Viitoare:
Stay Fit Gym (inaugurat pe 2 august), Prietenii Hazlii (loc de joacă pentru copii), Muy Mucho, Vibes & more by Teo's (cafenea)
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
​
Ioana Bejan, Director Marketing Iulius Mall IaÈ™i, tel: 0749.052.319 – email: ioana.bejan@iuliusmall.com
​
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.