top of page
Untitled-1.jpg
LOGO.png

+5% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Fashion: Pause, In Tempo, Terranova
Sport: Sizeer, 4F
Beauty: Oriental Line, dm drogerie markt
Food: La Piadina, Rigatoni

Cea mai bună inaugurare: Nala Cosmetics

Nou în mall: Epic VR

poza1.jpg
Marketing

Iulius High Ballers

​

  • aprilie – iunie

  • Impact: 100 participanÅ£i/ 20 de licee

  • Target: tineri, 14 – 18 ani, local

  • Încurajăm practicarea sportului! Un număr important de licee ieÈ™ene au acceptat provocarea de a participa la campionatul de baschet Iulius High Ballers, o întrecere care promovează importanÅ£a miÅŸcării. La competiÅ£ie au luat parte principalele licee din judeÈ›ul IaÈ™i, evenimentul fiind organizat de Iulius Mall în parteneriat cu FederaÈ›ia Română de Baschet, Sucursala nr. 7, È™i Inspectoratul Școlar JudeÈ›ean IaÈ™i. Jucătorii au fost premiaÈ›i cu vouchere la magazinele din mall ÅŸi cu cecuri cadou.

Campania EASTERish

 

  • 25 aprilie – 4 mai

  • Impact: 1.000 de persoane premiate

  • Target: persoane de toate vârstele

  • Campania de PaÅŸte a premiat 1.000 de clienÈ›i care au făcut cumpărături în valoare de peste 300 de lei. Parteneri: Meli Melo, my Geisha, Kung Food ÅŸi dm drogerie markt. În plus, am construit o poveste video în jurul tradiÈ›iilor È™i a preferinÈ›elor alimentare ale tinerilor, prin reinterpretarea cunoscutelor preparate de PaÈ™te. Povestea amuzantă, aici:

BCR Sport Arena Streetball

​

  • 19 – 21 iulie, parcare

  • Impact: 300 de participanÈ›i

  • Target: tineri, adulÈ›i, categorii de vârstă 10 – 35+ ani, regional

  • Sute de participanÈ›i, pasionaÈ›i ai evenimentelor sportive È™i nu numai au venit la mall pentru a lua parte la jocurile È™i activările de pe cele trei terenuri de sport È™i din fanzone, amenajate în parcarea principală. Peste 250 de premii au fost acordate de-a lungul unui weekend plin de sport È™i distracÈ›ie în aer liber. Vezi atmosfera aici!

Evenimente ÅŸi ateliere pentru copii

​

  • martie – mai, piaÅ£eta Cropp

  • Impact: 350 participanÅ£i

  • Target: familii cu copii

  • În primăvară, weekend de weekend, copiii au avut program special la Iulius Mall: ateliere de gătit, experimente chimice amuzante, concurs de ÅŸah ÅŸi o competiÅ£ie inedită de rezolvare a cubului rubik.

Ateliere de creaţie pentru cei mari

​

  • aprilie – mai, piaÅ£eta Cropp

  • Impact: 60 participanÅ£i

  • Target: femei, 18 – 45 de ani

  • Åži cei mari au nevoie să dea frâu creativităţii ÅŸi să se relaxeze, iar asta s-a văzut în rapiditatea cu care s-au ocupat locurile la atelierele organizate la mall, în asociere cu două cluburi de profil locale.

Outfit of the Week

​

  • On going, social media

  • Target: tineri pasionaÅ£i de trenduri

  • Campanie săptămânală cu propuneri de outfituri pentru publicul È›intă, tinerii, de la cele mai cool branduri din mall. Vezi aici!

poza10.jpg

Back to College

​

  • septembrie - octombrie

  • Target: studenÅ£ii universităţilor din IaÅŸi

  • Ca în fiecare an, le pregătim studenÅ£ilor care vin să studieze la IaÅŸi campanii, activări în campusuri ÅŸi concursuri cu premii.

poza11.jpg
Inaugurări Viitoare:

Stay Fit Gym (inaugurat pe 2 august), Prietenii Hazlii (loc de joacă pentru copii), Muy Mucho, Vibes & more by Teo's (cafenea)

stayfit.png
poza12.jpg

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​

Ioana Bejan, Director Marketing Iulius Mall IaÈ™i, tel: 0749.052.319 – email: ioana.bejan@iuliusmall.com

​

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

bottom of page