+5% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Fashion: Pause, In Tempo, Terranova
Sport: Sizeer, 4F
Beauty: Oriental Line, dm drogerie markt
Food: La Piadina, Rigatoni
Cea mai bună inaugurare: Nala Cosmetics
Nou în mall: Epic VR
Marketing
Iulius High Ballers
-
aprilie – iunie
-
Impact: 100 participanţi/ 20 de licee
-
Target: tineri, 14 – 18 ani, local
-
Încurajăm practicarea sportului! Un număr important de licee ieșene au acceptat provocarea de a participa la campionatul de baschet Iulius High Ballers, o întrecere care promovează importanţa mişcării. La competiţie au luat parte principalele licee din județul Iași, evenimentul fiind organizat de Iulius Mall în parteneriat cu Federația Română de Baschet, Sucursala nr. 7, și Inspectoratul Școlar Județean Iași. Jucătorii au fost premiați cu vouchere la magazinele din mall şi cu cecuri cadou.
Campania EASTERish
-
25 aprilie – 4 mai
-
Impact: 1.000 de persoane premiate
-
Target: persoane de toate vârstele
-
Campania de Paşte a premiat 1.000 de clienți care au făcut cumpărături în valoare de peste 300 de lei. Parteneri: Meli Melo, my Geisha, Kung Food şi dm drogerie markt. În plus, am construit o poveste video în jurul tradițiilor și a preferințelor alimentare ale tinerilor, prin reinterpretarea cunoscutelor preparate de Paște. Povestea amuzantă, aici:
BCR Sport Arena Streetball
-
19 – 21 iulie, parcare
-
Impact: 300 de participanți
-
Target: tineri, adulți, categorii de vârstă 10 – 35+ ani, regional
-
Sute de participanți, pasionați ai evenimentelor sportive și nu numai au venit la mall pentru a lua parte la jocurile și activările de pe cele trei terenuri de sport și din fanzone, amenajate în parcarea principală. Peste 250 de premii au fost acordate de-a lungul unui weekend plin de sport și distracție în aer liber. Vezi atmosfera aici!
Evenimente şi ateliere pentru copii
-
martie – mai, piaţeta Cropp
-
Impact: 350 participanţi
-
Target: familii cu copii
-
În primăvară, weekend de weekend, copiii au avut program special la Iulius Mall: ateliere de gătit, experimente chimice amuzante, concurs de şah şi o competiţie inedită de rezolvare a cubului rubik.
Ateliere de creaţie pentru cei mari
-
aprilie – mai, piaţeta Cropp
-
Impact: 60 participanţi
-
Target: femei, 18 – 45 de ani
-
Şi cei mari au nevoie să dea frâu creativităţii şi să se relaxeze, iar asta s-a văzut în rapiditatea cu care s-au ocupat locurile la atelierele organizate la mall, în asociere cu două cluburi de profil locale.
Outfit of the Week
-
On going, social media
-
Target: tineri pasionaţi de trenduri
-
Campanie săptămânală cu propuneri de outfituri pentru publicul țintă, tinerii, de la cele mai cool branduri din mall. Vezi aici!
Back to College
-
septembrie - octombrie
-
Target: studenţii universităţilor din Iaşi
-
Ca în fiecare an, le pregătim studenţilor care vin să studieze la Iaşi campanii, activări în campusuri şi concursuri cu premii.
Inaugurări Viitoare:
Stay Fit Gym (inaugurat pe 2 august), Prietenii Hazlii (loc de joacă pentru copii), Muy Mucho, Vibes & more by Teo's (cafenea)
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Ioana Bejan, Director Marketing Iulius Mall Iași, tel: 0749.052.319 – email: ioana.bejan@iuliusmall.com