

+6% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Fashion: In Tempo, Terranova, Pause
Sport: 4F, Sizeer
Beauty: Donna Carina, Desiree, Oriental Line
Food: Mesopotamia, Rigatoni, La Ospăț, :yumm
Cele mai bune inaugurări: Stay Fit Gym, Muy Mucho, Prietenii Hazlii
Nou în mall: Stay Fit Gym, La Boutique, Sasor, Muy Mucho, Prietenii Hazlii


Rezultate 2024
-
8 milioane de vizite
-
+8% vânzări
-
6 magazine şi 10 insule inaugurate
Marketing
Campanie ’Tis the Party Season
-
13 - 23 decembrie, mall
-
Impact: 1.100 de participanți premiați
-
Iulius Mall i-a invitat pe ieșeni să se bucure de magia sărbătorilor și de cumpărături recompensate. Campania de impulsionare a vânzărilor le-a adus participanților surprize și beneficii speciale, transformând sesiunile de shopping într-o experiență și mai plăcută.
Iulius Meets - primul common area coworking space din regiune
-
Noiembrie, mall
-
Target: tineri, studenți, freelanceri
-
În luna noiembrie, la etajul 1 al Iulius Mall Iași, a fost inaugurat Iulius Meets, primul common area coworking space din regiune. Amenajat pe o suprafață de 130 mp, acest open space oferă condiții ideale pentru lucru și studiu, cu mobilier ergonomic, acces nelimitat la Wi-Fi și zone de relaxare, precum şi pentru organizarea de evenimente şi conferinţe pentru studenţi.




Super-eroul tău
-
7 noiembrie, mall
-
Impact: +10% trafic
-
Target: 600 de studenți prezenți la eveniment
-
Parte a „Studențiada 2024”, „SuperEroul tău” i-a încurajat pe studenți și pe ceilalți curioși să participe la ateliere de nutriție, mental health, cursuri de prim ajutor și altele.


Black Friday
-
Noiembrie, mall
-
Target: creștere vânzări în mall
-
Catalog online de promovare a reducerilor pe care brandurile le-au afișat de Black Friday și nu numai.

Zilele Bobocului Ieșean
-
28 – 31 octombrie, mall
-
Impact: 600 de participanți
-
Target: creșterea traficului în mall
-
15 organizații neguvernamentale și tineri artiști din centrele universitare ieșene au sărbătorit unul dintre cele mai mari evenimente ale studenților: Zilele Bobocului Ieșean.

Cupa Micul Șahist
-
21 - 22 octombrie, mall
-
Impact: 60 de participanți şi părinţii lor
-
Target: familii cu copii
-
Dedicat copiilor pasionați de sportul minţii, cu sau fără experiență, evenimentul a oferit o oportunitate excelentă de testare a abilităților, într-un mediu competitiv și prietenos.

Back to Cubing
-
12 octombrie
-
Impact: 45 de participanți şi părinţii lor
-
Target: tineri, familii cu copii
-
Participanți din toate colțurile țării au oferit un adevărat spectacol al agilității, îndemânării și gândirii logice.

Back to College
-
4 octombrie – 4 noiembrie, mall
-
Impact: 1.500 de studenți
-
Target: studenți
-
Mult așteptata campanie dedicată studenților i-a întâmpinat și în 2024 cu „Welcome pack-uri”, în care au găsit tote bag-uri și tricouri cu mesaje personalizate, pachete de Takis, Coca-Cola, stickere și nelipsitul carnet de reduceri la operatorii din Iulius Mall. Pentru promovarea campaniei, am întrebat patru viitori studenți cum văd viața de student.
Bun venit la UAIC!
-
28 – 30 septembrie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
-
Impact campanie online: aproximativ 2.000 de vizualizări/ story
-
Target: studenți
-
Activare de brand specială la deschiderea anului universitar la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Împreună cu influencerul Miruna Ancuța am premiat cele mai inspirate ținute.

Iulius Tricks Delivery @Bridge Delivery
-
20 septembrie, zona pasajului Octav Băncilă din Iași
-
Impact: peste 100 de pasionați de skateboarding la stand
-
Target: awarness în piața target – tineri gen Z
-
Iulius Tricks Delivery a fost provocarea dată de Iulius Mall tuturor skaterilor din Iași și din împrejurimi, cu ocazia Festivalului Bridge Delivery. În cadrul activării, am creat un parc de skate în care pasionații s-au întrecut în scheme pentru a obține premiile puse în joc. În plus, la „Best Trick - Jam Session”, skateri seniori și rideri sponsorizați au oferit sesiuni demonstrative celor care au dorit să-și îmbunătățească tehnica.




Iulius Mall sărbătorește 25 de ani!
-
Aprilie – mai, online
-
Target: 100.000 vizualizări pe Youtube video de promovare
-
Iulius Mall Iaşi, primul mall din reţeaua IULIUS şi al doilea inaugurat în România, împlineşte 25 de ani. Cu această ocazie, clienţii noştri vor fi surprinşi cu o serie de campanii şi materiale care le vor aminti de toate momentele petrecute împreună.
_JPG.jpg)
Campanie de Paşte
-
10 - 19 aprilie, mall
-
Target: +5% vânzări
-
Campanie anuală de răsplătire a cumpărăturilor din mall în perioada Sărbătorilor Pascale.

Inaugurări Viitoare:
Cremeria Gioelia, Florăria Bloomland


Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Ioana Bejan, Director Marketing Iulius Mall Iași, tel: 0749.052.319 – email: ioana.bejan@iuliusmall.com
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.
Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:







