top of page
IULIUS MALL IASI (8).JPG
LOGO.png

+6% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Fashion: In Tempo, Terranova, Pause
Sport: 4F, Sizeer
Beauty: Donna Carina, Desiree, Oriental Line
Food: Mesopotamia, Rigatoni, La Ospăț, :yumm

Cele mai bune inaugurări: Stay Fit Gym, Muy Mucho, Prietenii Hazlii

Nou în mall: Stay Fit Gym, La Boutique, Sasor, Muy Mucho, Prietenii Hazlii

Stay Fit Gym.jpg
logo is.png

Rezultate 2024

  • 8 milioane de vizite

  • +8% vânzări

  • 6 magazine şi 10 insule inaugurate

Marketing

Campanie ’Tis the Party Season

  • 13  - 23 decembrie, mall

  • Impact: 1.100 de participanți premiați

  • Iulius Mall i-a invitat pe ieșeni să se bucure de magia sărbătorilor și de cumpărături recompensate. Campania de impulsionare a vânzărilor le-a adus participanților surprize și beneficii speciale, transformând sesiunile de shopping într-o experiență și mai plăcută.

Iulius Meets - primul common area coworking space din regiune

 

  • Noiembrie, mall

  • Target: tineri, studenți, freelanceri

  • În luna noiembrie, la etajul 1 al Iulius Mall Iași, a fost inaugurat Iulius Meets, primul common area coworking space din regiune. Amenajat pe o suprafață de 130 mp, acest open space oferă condiții ideale pentru lucru și studiu, cu mobilier ergonomic, acces nelimitat la Wi-Fi și zone de relaxare, precum şi pentru organizarea de evenimente şi conferinţe pentru studenţi.

Common Area Iulius Mall Iasi.jpg

Super-eroul tău

  • 7 noiembrie, mall

  • Impact: +10% trafic

  • Target: 600 de studenți prezenți la eveniment

  • Parte a „Studențiada 2024”, „SuperEroul tău” i-a încurajat pe studenți și pe ceilalți curioși să participe la ateliere de nutriție, mental health, cursuri de prim ajutor și altele.

Supereroul tau.jpg
Iulius Mall_Martie 2016_Pro Image 16.jpg

Black Friday

  • Noiembrie, mall

  • Target: creștere vânzări în mall

  • Catalog online de promovare a reducerilor pe care brandurile le-au afișat de Black Friday și nu numai.

Black Friday.jpg

Zilele Bobocului Ieșean

  • 28 – 31 octombrie, mall

  • Impact: 600 de participanți

  • Target: creșterea traficului în mall

  • 15 organizații neguvernamentale și tineri artiști din centrele universitare ieșene au sărbătorit unul dintre cele mai mari evenimente ale studenților: Zilele Bobocului Ieșean.

Zilele bobocului ieșean.jpg

Cupa Micul Șahist

  • 21 - 22 octombrie, mall

  • Impact: 60 de participanți şi părinţii lor

  • Target: familii cu copii

  • Dedicat copiilor pasionați de sportul minţii, cu sau fără experiență, evenimentul a oferit o oportunitate excelentă de testare a abilităților, într-un mediu competitiv și prietenos.

Micul Sahist.jpg

Back to Cubing

 

  • 12 octombrie

  • Impact: 45 de participanți şi părinţii lor

  • Target: tineri, familii cu copii

  • Participanți din toate colțurile țării au oferit un adevărat spectacol al agilității, îndemânării și gândirii logice.

Back to Cubbing.jpg

Back to College

  • 4 octombrie – 4 noiembrie, mall

  • Impact: 1.500 de studenți

  • Target: studenți

  • Mult așteptata campanie dedicată studenților i-a întâmpinat și în 2024 cu „Welcome pack-uri”, în care au găsit tote bag-uri și tricouri cu mesaje personalizate, pachete de Takis, Coca-Cola, stickere și nelipsitul carnet de reduceri la operatorii din Iulius Mall. Pentru promovarea campaniei, am întrebat patru viitori studenți cum văd viața de student.

Bun venit la UAIC!

 

  • 28 – 30 septembrie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași

  • Impact campanie online: aproximativ 2.000 de vizualizări/ story

  • Target: studenți

  • Activare de brand specială la deschiderea anului universitar la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Împreună cu influencerul Miruna Ancuța am premiat cele mai inspirate ținute.

MG_4173.jpg

Iulius Tricks Delivery @Bridge Delivery

 

  • 20 septembrie, zona pasajului Octav Băncilă din Iași

  • Impact: peste 100 de pasionați de skateboarding la stand

  • Target: awarness în piața target – tineri gen Z

  • Iulius Tricks Delivery a fost provocarea dată de Iulius Mall tuturor skaterilor din Iași și din împrejurimi, cu ocazia Festivalului Bridge Delivery. În cadrul activării, am creat un parc de skate în care pasionații s-au întrecut în scheme pentru a obține premiile puse în joc. În plus, la „Best Trick - Jam Session”, skateri seniori și rideri sponsorizați au oferit sesiuni demonstrative celor care au dorit să-și îmbunătățească tehnica.

Iulius Tricks Delivery _Bridge Delivery.jpg

Iulius Mall sărbătorește 25 de ani!

  • Aprilie – mai, online

  • Target: 100.000 vizualizări pe Youtube video de promovare

  • Iulius Mall Iaşi, primul mall din reţeaua IULIUS şi al doilea inaugurat în România, împlineşte 25 de ani. Cu această ocazie, clienţii noştri vor fi surprinşi cu o serie de campanii şi materiale care le vor aminti de toate momentele petrecute împreună.

IULIUS MALL IASI (8).JPG

Campanie de Paşte

  • 10 - 19 aprilie, mall

  • Target: +5% vânzări

  • Campanie anuală de răsplătire a cumpărăturilor din mall în perioada Sărbătorilor Pascale.

labirintul iepurasului.jpg
Inaugurări Viitoare:

Cremeria Gioelia, Florăria Bloomland

gioelia.png
Paste.jpg

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

Ioana Bejan, Director Marketing Iulius Mall Iași, tel: 0749.052.319 – email: ioana.bejan@iuliusmall.com

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:

bottom of page