+5% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Food: McDonald’s
Sport: Sizeer, Adidas
Beauty: dm drogerie markt, Dr.Max, Sephora
Cea mai bună inaugurare: Sabon
Nou în mall: Vitamix, Sabon, Kamalion, Dulcinella
Marketing
Festival „Deep in the forest”
​
-
12 – 13 iulie, Corlata
-
Impact: 7.500 persoane
-
Target: tineri, regional
-
Iulius Mall a fost, din nou, partener principal al celui mai mare festival de muzică din nordul ţării. Primul pas spre festival a început la mall, la staÈ›ia de bus spre Corlata. În aÅŸteptarea plecării spre distracÅ£ie, pe esplanada Iulius Mall, festivalierii au avut parte de ateliere de hairstyling by XpertBeauty ÅŸi de make-up by Cupio, concursuri cu premii ÅŸi de multă muzică. Punctul de ridicare a brăţării de festival a fost la Centrul Info, iar participanÅ£ii au beneficiat, pe baza acesteia, de reduceri exclusive È™i promoÈ›ii speciale la magazinele partenere din mall.
Euro 2024 se vede la Iulius Mall!
​
-
14 iunie – 14 iulie, piaÅ£eta exterioară
-
Impact: +4% trafic
-
Target: bărbaÈ›i 18 – 50 ani, local
-
Fanii „sportului rege” È™i pasionaÈ›ii de experienÈ›e unice s-au întâlnit, timp de o lună, să vadă meciurile din cadrul Campionatului European de Fotbal, pe ecranul gigant din piaÈ›eta principală a Iulius Mall. MicrobiÅŸtii au participat la concursuri interactive cu premii, câÅŸtigând vouchere la restaurantele din food court, mingi oficiale EURO 2024 È™i tricouri cu echipa naÈ›ionalei semnate de fostul fotbalist Dorin Goian. Partener principal: Coca Cola, suporteri eveniment: Hisense, Gorenje, Takis, Raff Coffee È™i AutoDel.
Cinema în aer liber
​
-
27, 28 iunie și 3,4,7,8,11 iulie, piaţeta exterioară
-
Impact: 2.000 persoane
-
Target: tineri, familii cu copii
-
În zilele de pauză ale EURO 2024, cei mici ÅŸi cei mari s-au bucurat de cinema în aer liber. Fie că erau în căutarea unei aventuri captivante pentru cei mici sau a unui film de top pentru adulÈ›i, serile de vară în aer liber au avut câte ceva special pentru fiecare spectator.
Back to Fitness
​
-
Sâmbăta, iunie - septembrie, teren de sport Iulius Mall
-
Impact: 150 persoane
-
Target: public feminin
-
Zilele de sâmbătă încep la Iulius Mall în forță, cu sesiunile de fitness pe terenul de sport, alături de Maria - Personal Trainer. Toate persoanele care vin la antrenament primesc în dar un carnet cu reduceri speciale la magazinele partenere din mall.
Ateliere de creație şi teatru de păpuşi pentru copii
​
-
01, 08, 15 Iunie
-
Impact: 400 copii şi părinţii lor
-
Target: familii cu copii
-
Oportunitatea perfectă pentru micuÈ›ii artiÈ™ti în devenire să-È™i dezvolte imaginaÈ›ia, abilitățile creative È™i să se distreze într-un mediu inspirat, la activităţile organizate special, în zilele de weekend.
CompetiÅ£ia „Micul Trialist”
​
-
1 iunie, esplanada exterioară
-
Impact: 120 de copii înscriÈ™i
-
Target: familii ÅŸi copii, tineri
-
De Ziua InternaÈ›ională a Copilului, mall-ul s-a transformat în epicentrul distracÈ›iei È™i competiÈ›iei pentru tinerii pasionaÈ›i de biciclete. Cu emoÈ›ii È™i entuziasm, copii de toate vârstele ÅŸi-au aliniat bicicletele la linia de start È™i ÅŸi-au demonstrat abilitățile. Biciclete, echipamente de protecÈ›ie, vouchere Hervis È™i brățări de la Atlantis Gold sunt premiile pe care micii participanÅ£i le-au câÅŸtigat. A fost prima ediÈ›ie organizată în Suceava, după cele de la RădăuÅ£i.
Auto Deals
​
-
29 mai - 2 iunie
-
Impact: +4% trafic
-
Target: public masculin, pasionații de mașini
-
Pe parcursul a trei zile, vizitatorii au avut ocazia să exploreze o gamă variată de mașini, de la modele elegante și luxoase, la vehicule sportive și performante.
Expoziţia Taranterra Project
​
-
29 mai – 8 iunie, Iulius Mall
-
Impact: 4.200 vizitatori
-
Target: familii cu copii, tineri
-
ExpoziÈ›ia de tarantule È™i È™erpi a reunit 80 de exemplare ale celor mai cunoscute specii de pe glob, iar pasionaÈ›ii È™i curioÈ™ii au venit în număr mare la mall să le descopere È™i să îÈ™i înfrângă fobiile. Vezi cum a fost aici!
Festivalul-concurs naÅ£ional „Voinicelul”
​
-
luna mai, food court
-
Impact: 4.000 de copii participanÅ£i împreună cu părinÅ£ii
-
Target: părinţi cu copii, elevi
-
Iulius Mall a fost gazda celei de-a XX-a ediÅ£ii a Festivalului-concurs naÅ£ional de interpretare artistică pentru preÅŸcolari „Voinicelul”, care a adunat în food court mii de copii ÅŸi părinÅ£i. CompetiÅ£ia a fost organizată în parteneriat cu Palatul Copiilor ÅŸi Inspectoratul Åžcolar JudeÅ£ean Suceava.
EGG-STRAORDINARY EASTER
​
-
19 aprilie – 2 mai
-
Impact: peste 2.000 clienţi la tombolă
-
Target: cumpărători de toate vârstele
-
Peste 2.000 de clienÈ›i care au făcut cumpărături de PaÅŸte în valoare de peste 400 lei au participat la campania unde au fost puse în joc 1.680 de premii. Parteneri: ABAU Metal Décor È™i Coca-Cola.
International Cat Show WCF
​
-
23 – 24 martie, Iulius Mall
-
Impact: +4% trafic
-
Target: persoane de toate vârstele, familii cu copii
-
Sucevenii au putut admira peste 100 de pisici, din 21 de rase, în cadrul jubileului WCF, care a celebrat 10 ani de la prima ediÈ›ie din România. Evenimentul a adus în Iulius Mall sute de iubitori de feline, în cele două zile de concurs. Vezi cum a fost aici!
Campanie „8 martie în fiecare zi”
​
-
8 – 17 martie, Iulius Mall
-
Impact: 644 persoane înscrise, 250 de reduceri acordate în 10 zile de campanie
-
Target: public feminin
-
Iulius Mall a pregătit special pentru femei, de ziua lor, un carneÅ£el cu reduceri la partenerii din mall. În plus, 10 clienÈ›i care au făcut cumpărături în valoare de peste 600 lei au câÈ™tigat câte un Beauty Bag. Partener: Xpert Beauty.
Campanie Buy & Get „Dragostea trece prin...parcare”
​
-
9-13 februarie, Iulius Mall
-
Impact: 674 bonuri înscrise, în cinci zile de campanie
-
Target: persoane tinere în căutare cadoului ideal pentru Valentine's Day
-
Tu unde ai vrea să îÈ›i întâlneÈ™ti dragostea? Indiferent că vei găsi persoana specială pe neaÈ™teptate, stând în trafic, sau vrei să evoci momentele primelor clipe petrecute împreună, dă-i întâlnire la Iulius Mall Suceava È™i sărbătoreÈ™te dragostea cu premii la cumpărătur!i
Start lucrări extindere Iulius Mall
​Iulius Mall Suceava a demarat lucrările de extindere prin care îÅŸi va consolida statutul de cea mai mare destinaÈ›ie de shopping È™i divertisment din nordul țării È™i va îmbogăți mixul de branduri, servicii È™i facilități de timp liber accesibile locuitorilor din întreaga regiune.
​
+ 14.500 mp retail
+ total GLA 60.000 mp
+ 40 milioane euro investiţie
+ branduri internaÅ£ionale în premieră regională,
restaurante, cafenele, locaţii de tip drive thru centre de fitness
+ zone verzi, mai multe locuri de parcare
Back to School
-
septembrie
-
Target: copiii şi părinţii care se pregătesc de şcoală
-
Campanie de impulsionare a vânzărilor ÅŸi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an ÅŸcolar.
Back to college
-
octombrie
-
Target: studenţii din Suceava
-
Toamna se numără amintirile din timpul vacanÈ›ei, emoÈ›iile trăite cu intensitate È™i zilele de libertate petrecute alături de gaÈ™ca de prieteni. Iulius Mall Suceava te invită să faci parte din tabloul regăsirii È™i îÅ£i vine în întâmpinare cu un kit de bun venit, plin cu surprize.
Inaugurări Viitoare:
Istikbal (magazin mobilă), Miniso
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
​
​IonuÈ› Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com
​
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.