top of page
Untitled-1.jpg
LOGO.png

+5% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Food: McDonald’s
Sport: Sizeer, Adidas
Beauty: dm drogerie markt, Dr.Max, Sephora

Cea mai bună inaugurare: Sabon

Nou în mall: Vitamix, Sabon, Kamalion, Dulcinella

SABON.png
VITAMAX.png
KAMALION.png
DULCINELLA.png
Marketing

Festival „Deep in the forest”

​

  • 12 – 13 iulie, Corlata

  • Impact: 7.500 persoane

  • Target: tineri, regional

  • Iulius Mall a fost, din nou, partener principal al celui mai mare festival de muzică din nordul ţării. Primul pas spre festival a început la mall, la staÈ›ia de bus spre Corlata. În aÅŸteptarea plecării spre distracÅ£ie, pe esplanada Iulius Mall, festivalierii au avut parte de ateliere de hairstyling by XpertBeauty ÅŸi de make-up by Cupio, concursuri cu premii ÅŸi de multă muzică. Punctul de ridicare a brăţării de festival a fost la Centrul Info, iar participanÅ£ii au beneficiat, pe baza acesteia, de reduceri exclusive È™i promoÈ›ii speciale la magazinele partenere din mall.

poza1.jpg

Euro 2024 se vede la Iulius Mall!

​

  • 14 iunie – 14 iulie, piaÅ£eta exterioară

  • Impact: +4% trafic

  • Target: bărbaÈ›i 18 – 50 ani, local

  • Fanii „sportului rege” È™i pasionaÈ›ii de experienÈ›e unice s-au întâlnit, timp de o lună, să vadă meciurile din cadrul Campionatului European de Fotbal, pe ecranul gigant din piaÈ›eta principală a Iulius Mall. MicrobiÅŸtii au participat la concursuri interactive cu premii, câÅŸtigând vouchere la restaurantele din food court, mingi oficiale EURO 2024 È™i tricouri cu echipa naÈ›ionalei semnate de fostul fotbalist Dorin Goian. Partener principal: Coca Cola, suporteri eveniment: Hisense, Gorenje, Takis, Raff Coffee È™i AutoDel.

Cinema în aer liber

​

  • 27, 28 iunie È™i 3,4,7,8,11 iulie, piaÅ£eta exterioară

  • Impact: 2.000 persoane

  • Target: tineri, familii cu copii

  • În zilele de pauză ale EURO 2024, cei mici ÅŸi cei mari s-au bucurat de cinema în aer liber. Fie că erau în căutarea unei aventuri captivante pentru cei mici sau a unui film de top pentru adulÈ›i, serile de vară în aer liber au avut câte ceva special pentru fiecare spectator.

poza2.jpg

Back to Fitness

​

  • Sâmbăta, iunie - septembrie, teren de sport Iulius Mall

  • Impact: 150 persoane

  • Target: public feminin

  • Zilele de sâmbătă încep la Iulius Mall în forță, cu sesiunile de fitness pe terenul de sport, alături de Maria - Personal Trainer. Toate persoanele care vin la antrenament primesc în dar un carnet cu reduceri speciale la magazinele partenere din mall.

poza3.jpg

Ateliere de creație şi teatru de păpuşi pentru copii

​

  • 01, 08, 15 Iunie                          

  • Impact: 400 copii ÅŸi părinÅ£ii lor                        

  • Target: familii cu copii                           

  • Oportunitatea perfectă pentru micuÈ›ii artiÈ™ti în devenire să-È™i dezvolte imaginaÈ›ia, abilitățile creative È™i să se distreze într-un mediu inspirat, la activităţile organizate special, în zilele de weekend.

poza4.jpg

CompetiÅ£ia „Micul Trialist”

​

  • 1 iunie, esplanada exterioară

  • Impact: 120 de copii înscriÈ™i

  • Target: familii ÅŸi copii, tineri

  • De Ziua InternaÈ›ională a Copilului, mall-ul s-a transformat în epicentrul distracÈ›iei È™i competiÈ›iei pentru tinerii pasionaÈ›i de biciclete. Cu emoÈ›ii È™i entuziasm, copii de toate vârstele ÅŸi-au aliniat bicicletele la linia de start È™i ÅŸi-au demonstrat abilitățile. Biciclete, echipamente de protecÈ›ie, vouchere Hervis È™i brățări de la Atlantis Gold sunt premiile pe care micii participanÅ£i le-au câÅŸtigat. A fost prima ediÈ›ie organizată în Suceava, după cele de la RădăuÅ£i.

poza5.jpg

Auto Deals

​

  • 29 mai - 2 iunie

  • Impact: +4% trafic

  • Target: public masculin, pasionaÈ›ii de maÈ™ini

  • Pe parcursul a trei zile, vizitatorii au avut ocazia să exploreze o gamă variată de maÈ™ini, de la modele elegante È™i luxoase, la vehicule sportive È™i performante.

Expoziţia Taranterra Project

​

  • 29 mai – 8 iunie, Iulius Mall

  • Impact: 4.200 vizitatori

  • Target: familii cu copii, tineri

  • ExpoziÈ›ia de tarantule È™i È™erpi a reunit 80 de exemplare ale celor mai cunoscute specii de pe glob, iar pasionaÈ›ii È™i curioÈ™ii au venit în număr mare la mall să le descopere È™i să îÈ™i înfrângă fobiile. Vezi cum a fost aici!

poza6.jpg

Festivalul-concurs naÅ£ional „Voinicelul”

​

  • luna mai, food court

  • Impact: 4.000 de copii participanÅ£i împreună cu părinÅ£ii

  • Target: părinÅ£i cu copii, elevi

  • Iulius Mall a fost gazda celei de-a XX-a ediÅ£ii a Festivalului-concurs naÅ£ional de interpretare artistică pentru preÅŸcolari „Voinicelul”, care a adunat în food court mii de copii ÅŸi părinÅ£i. CompetiÅ£ia a fost organizată în parteneriat cu Palatul Copiilor ÅŸi Inspectoratul Åžcolar JudeÅ£ean Suceava.

poza7.jpg

EGG-STRAORDINARY EASTER

​

  • 19 aprilie – 2 mai

  • Impact: peste 2.000 clienÅ£i la tombolă

  • Target: cumpărători de toate vârstele

  • Peste 2.000 de clienÈ›i care au făcut cumpărături de PaÅŸte în valoare de peste 400 lei au participat la campania unde au fost puse în joc 1.680 de premii. Parteneri: ABAU Metal Décor È™i Coca-Cola.

poza8.jpg

International Cat Show WCF

​

  • 23 – 24 martie, Iulius Mall

  • Impact: +4% trafic

  • Target: persoane de toate vârstele, familii cu copii

  • Sucevenii au putut admira peste 100 de pisici, din 21 de rase, în cadrul jubileului WCF, care a celebrat 10 ani de la prima ediÈ›ie din România. Evenimentul a adus în Iulius Mall sute de iubitori de feline, în cele două zile de concurs. Vezi cum a fost aici!

poza9.jpg

Campanie „8 martie în fiecare zi”

​

  • 8 – 17 martie, Iulius Mall

  • Impact: 644 persoane înscrise, 250 de reduceri acordate în 10 zile de campanie

  • Target: public feminin

  • Iulius Mall a pregătit special pentru femei, de ziua lor, un carneÅ£el cu reduceri la partenerii din mall. În plus, 10 clienÈ›i care au făcut cumpărături în valoare de peste 600 lei au câÈ™tigat câte un Beauty Bag. Partener: Xpert Beauty.

Campanie Buy & Get „Dragostea trece prin...parcare”

​

  • 9-13 februarie, Iulius Mall

  • Impact: 674 bonuri înscrise, în cinci zile de campanie

  • Target: persoane tinere în căutare cadoului ideal pentru Valentine's Day

  • Tu unde ai vrea să îÈ›i întâlneÈ™ti dragostea? Indiferent că vei găsi persoana specială pe neaÈ™teptate, stând în trafic, sau vrei să evoci momentele primelor clipe petrecute împreună, dă-i întâlnire la Iulius Mall Suceava È™i sărbătoreÈ™te dragostea cu premii la cumpărătur!i

Start lucrări extindere Iulius Mall

​Iulius Mall Suceava a demarat lucrările de extindere prin care îÅŸi va consolida statutul de cea mai mare destinaÈ›ie de shopping È™i divertisment din nordul țării È™i va îmbogăți mixul de branduri, servicii È™i facilități de timp liber accesibile locuitorilor din întreaga regiune.

​

+ 14.500 mp retail

+ total GLA 60.000 mp
+ 40 milioane euro investiţie
+ branduri internaÅ£ionale în premieră regională,
restaurante, cafenele, locaţii de tip drive thru centre de fitness
+ zone verzi, mai multe locuri de parcare

poza11.jpg
IULIUS_MALL_SUCEAVA_aeriana_R2 copy.jpg
IULIUS_MALL_SUCEAVA_sol_R2 copy2.jpg

Back to School

  • septembrie

  • Target: copiii ÅŸi părinÅ£ii care se pregătesc de ÅŸcoală

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor ÅŸi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an ÅŸcolar.

Back to school.jpg

Back to college

  • octombrie

  • Target: studenÅ£ii din Suceava

  • Toamna se numără amintirile din timpul vacanÈ›ei, emoÈ›iile trăite cu intensitate È™i zilele de libertate petrecute alături de gaÈ™ca de prieteni. Iulius Mall Suceava te invită să faci parte din tabloul regăsirii È™i îÅ£i vine în întâmpinare cu un kit de bun venit, plin cu surprize.

457803254_810593351252425_6577660525835097445_n.jpg
Inaugurări Viitoare:

Istikbal (magazin mobilă), Miniso

MINISO.png

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​

​IonuÈ› Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com

​

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

bottom of page