+3% trafic în mall
+2% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Food: Friday, Ciorbărie, Fenice
Fashion: Teilor, Coriolan, Humanic
Sport: Intersport
Beauty: dm drogerie markt, NYX, Expert Beauty
Cea mai bună inaugurare: Burger King
Inaugurări retail: The Body Shop, Salsa Mexican Inspired (food court), K-Food Friends
Inaugurări office:
-
Awin Global (companie specializată în furnizarea unei platforme tehnologice globale de marketing)
-
V7 Startup Studio (coworking)
Marketing
Concert de muzică clasică „Cei trei tenori”
-
13 iulie, parc
-
Impact: +9% trafic
-
Target: public de toate vârstele
-
Cei „Trei Tenori IeÈ™eni” s-au reunit pentru a susÈ›ine un spectacol de operă în Grădina Palas, alături de Orchestra Metropolitană IaÈ™i È™i de invitaÈ›ii speciali Monica Anghel, Nico, Nicoleta Nuca, Alis Făiniță, Andra Botez. Intrarea a fost gratuită.
Merită trăit împreună! EURO 2024
​
-
14 iunie – 14 iulie, esplanada Palas
-
Impact: 3.000 participanți/meciuri importante
-
Target: bărbaÈ›i, 18 – 50 ani
-
Timp de o lună, microbiştii s-au bucurat la fiecare gol, iar atmosfera a fost senzaţională pe esplanada Palas, acolo unde au fost difuzate toate meciurile din cadrul EURO2024, pe un ecran gigant. Sponsorii evenimentului: Coca-Cola, Takis, Hisense, Gorenje.
Merită savurat împreună! EURO 2024
-
14 iunie – 14 iulie, food court
-
Impact: peste 1.000 participanți
-
Target: persoane de toate vârstele
-
Campanie de buy & get: la cumpărături de minimum 350 lei, clienții au fost recompensaţi zilnic cu vouchere la food court.
Ziua Copilului
-
31 mai – 2 iunie, parc ÅŸi mall
-
Impact: 110.000 persoane (1 iunie - cel mai mare trafic de până acum); peste 261.000 persoane/3 zile
-
Target: familii cu copii, din regiune
-
Târgul EducaÈ›ional „Aventura verii” ÅŸi festivalul SENZORIA Family Fest au fost surprizele organizate în Palas cu ocazia Zilei Copilului, care au atras un număr record de vizitatori.
Romanian Creative Week
• 15 – 26 mai, parc
• Impact: +7% trafic
• Target: femei, pasionaÅ£i de modă, invitaÅ£i de la nivel naÈ›ional
• Ca parte din programul mai amplu al Romanian Creative Week, Palas a fost scena celui mai mare catwalk amenajat în România. Festivalul de modă a reunit peste 100 de designeri, 300 de modele ÅŸi zeci de persoane publice ÅŸi influenceri, Palas beneficiind de trafic intens ÅŸi de expunere la nivel naÅ£ional.
Festival du Bonheur pour les gourmands
-
18 – 19 mai, parc
-
Impact: 100.000 de vizite/zi
-
Target: familii cu copii, tineri, corporatiști
-
După ediÅ£iile din anii trecuÅ£i, din Mamaia ÅŸi BucureÅŸti, festivalul a venit în premieră la IaÈ™i, ca parte a Romanian Creative Week, cu multe surprize pentru pasionaÈ›ii de delicii culinare.
Campania „GeneraÈ›ii unite de bucuria PaÈ™telui”
​
-
22 aprilie – 3 mai, mall
-
Impact: 1.400 de clienţi premiaţi
-
Target: impulsionarea vânzărilor; familii
-
Campania de buy&get a premiat 1.400 de clienÅ£i care au făcut cumpărături de PaÅŸte în valoare de peste 600 de lei.
The Timeless Power of Self Expression
-
Campanie online de promovare a colecțiilor de primăvară - vară
-
Target: femei de toate vârstele, din regiune
-
Realizat în colaborare cu stilista Cristina Anti, catalogul a propus outfit-uri din colecÈ›iile de primăvară-vară ale brandurilor partenere din Palas Mall. Vezi catalogul aici!
Târgul de Carte LIBREX „Primăvara cărÈ›ilor la IaÈ™i”
-
10 – 14 aprilie, mall
-
Impact: +12% trafic
-
Target: tineri, familii cu copii, corporatiști
-
Unul dintre cele mai mari târguri de carte din România a organizat cea de-a 29-a ediÅ£ie, în Palas. Lansările de carte, conferinÈ›ele tematice ÅŸi întâlnirile cu autorii au atras un public numeros pasionat de beletristică, în cele cinci zile de festival al literaturii.
Campanie online „Celebrating women”
​​
-
martie
-
Impact: 17.000 vizualizări/ Facebook Palas
-
Target: femei şi bărbaţi din regiune
-
Promovare restaurante din Palas ca destinaţii ideale pentru cinele festive de 8 martie: Berarium, Nuba, Miraval, Maison F, Celavie. Vezi aici!
Campanie online „In the Spotlight”
-
martie
-
Impact: 40.000 de vizualizări pe social media
-
Target: impulsionare vânzări; femei din regiune pasionate de fashion
-
Shooting realizat împreună cu Nissa, Peek&Cloppenburg, Montiago, C&A, Il Passo, Musette, Opticris. Partener: Auchan. Vezi aici clipul video!
Campanie online „Celebrating LOVE”
-
februarie, social media
-
Impact: 42.000 vizualizări/ Instagram Palas
-
Target: tinerii care cumpără cadouri de Ziua ÎndrăgostiÅ£ilor
-
Spot video în social media, în colaborare cu influenceri locali. LocaÈ›iile promovate: Happy Colors, Kiehl’s, Sokolov, Beautik Haute Parfumerie, Anna Cori, DS Damat, Czech In, Celavie, IStyle, Animax, Magic Pets.
Concerte Filarmonica „Moldova” IaÅŸi
​
-
august - septembrie, parc
-
Target: public de toate vârstele
-
Concertele Filarmonicii „Moldova” IaÅŸi revin în parcul Palas, ca în fiecare an, ÅŸi vor aduce muzica clasică mai aproape de inimile ieÅŸenilor.
Dinos and Sea Monsters
-
25 septembrie – 28 octombrie, parc
-
Target: familii cu copii, regional
-
O parte dintre misterele erei mezozoice pot fi descoperite în parcul Palas, prin intermediul unei expoziÈ›ii spectaculoase ce reuneÈ™te 40 de animale marine gigant È™i dinozauri animatronici.
Privé Fashion Events Fall / Winter 2024
​
-
13 septembrie, Parcul Palas
-
Target: femei pasionate de fashion
-
În această toamnă, publicul ieÈ™ean va trăi experienÈ›a modei È™i a artei, un eveniment care va îmbina expoziÈ›iile de sculptură cu defilările de modă.
Diskoteka Festival
-
16-24 septembrie, parc
-
Target: public matur din regiune
-
Parcul Palas va fi, pentru al doilea an, capitala retro a
petrecerii în aer liber, cu ocazia DISKOteka Festival, care reuneÈ™te la IaÈ™i unii dintre cei mai iubiÈ›i artiÈ™ti internaÈ›ionali È™i naÈ›ionali ai anilor ’80-’90, printre care: La Bouche, Tehnotronic ft. Eric Martin, No Mercy, Boney M. XP, Captain Hollywood Project, Cappella, Ryan Paris.
Back to School
​
-
septembrie, Palas Mall
-
Target: copiii şi părinţii care se pregătesc de şcoală
-
Campanie de impulsionare a vânzărilor ÅŸi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an ÅŸcolar.
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
​
Mihaela Rotaru, Director Marketing Palas, tel: 0731.327.887 / email: mihaela.rotaru@iuliusmall.com