top of page
header.jpg
logo palas.png

+3% trafic în mall

+2% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:
Food: Friday, Ciorbărie, Fenice
Fashion: Teilor, Coriolan, Humanic
Sport: Intersport
Beauty: dm drogerie markt, NYX, Expert Beauty

Cea mai bună inaugurare: Burger King

Inaugurări retail: The Body Shop, Salsa Mexican Inspired (food court), K-Food Friends

burger king.png
body shop.png
salsa.png
k food.png

Inaugurări office:

  • Awin Global (companie specializată în furnizarea unei platforme tehnologice globale de marketing)

  • V7 Startup Studio (coworking)

awin.png
v7.png
Marketing

Concert de muzică clasică „Cei trei tenori”

  • 13 iulie, parc

  • Impact: +9% trafic

  • Target: public de toate vârstele

  • Cei „Trei Tenori IeÈ™eni” s-au reunit pentru a susÈ›ine un spectacol de operă în Grădina Palas, alături de Orchestra Metropolitană IaÈ™i È™i de invitaÈ›ii speciali Monica Anghel, Nico, Nicoleta Nuca, Alis Făiniță, Andra Botez. Intrarea a fost gratuită.

poza 1.jpg

Merită trăit împreună! EURO 2024

​

  • 14 iunie – 14 iulie, esplanada Palas

  • Impact: 3.000 participanÈ›i/meciuri importante

  • Target: bărbaÈ›i, 18 – 50 ani

  • Timp de o lună, microbiÅŸtii s-au bucurat la fiecare gol, iar atmosfera a fost senzaÅ£ională pe esplanada Palas, acolo unde au fost difuzate toate meciurile din cadrul EURO2024, pe un ecran gigant. Sponsorii evenimentului: Coca-Cola, Takis, Hisense, Gorenje.

Merită savurat împreună! EURO 2024

 

  • 14 iunie – 14 iulie, food court

  • Impact: peste 1.000 participanÈ›i

  • Target: persoane de toate vârstele

  • Campanie de buy & get: la cumpărături de minimum 350 lei, clienÈ›ii au fost recompensaÅ£i zilnic cu vouchere la food court.

poza5.jpg

Ziua Copilului

  • 31 mai – 2 iunie, parc ÅŸi mall

  • Impact: 110.000 persoane (1 iunie - cel mai mare trafic de până acum); peste 261.000 persoane/3 zile

  • Target: familii cu copii, din regiune

  • Târgul EducaÈ›ional „Aventura verii” ÅŸi festivalul SENZORIA Family Fest au fost surprizele organizate în Palas cu ocazia Zilei Copilului, care au atras un număr record de vizitatori.

poza6.jpg

Romanian Creative Week


• 15 – 26 mai, parc
• Impact: +7% trafic
• Target: femei, pasionaÅ£i de modă, invitaÅ£i de la nivel naÈ›ional

• Ca parte din programul mai amplu al Romanian Creative Week, Palas a fost scena celui mai mare catwalk amenajat în România. Festivalul de modă a reunit peste 100 de designeri, 300 de modele ÅŸi zeci de persoane publice ÅŸi influenceri, Palas beneficiind de trafic intens ÅŸi de expunere la nivel naÅ£ional.

poza7.jpg
poza8.jpg

Festival du Bonheur pour les gourmands

 

  • 18 – 19 mai, parc

  • Impact: 100.000 de vizite/zi

  • Target: familii cu copii, tineri, corporatiÈ™ti

  • După ediÅ£iile din anii trecuÅ£i, din Mamaia ÅŸi BucureÅŸti, festivalul a venit în premieră la IaÈ™i, ca parte a Romanian Creative Week, cu multe surprize pentru pasionaÈ›ii de delicii culinare.

poza9.jpg
poza10.jpg

Campania „GeneraÈ›ii unite de bucuria PaÈ™telui”

​

  • 22 aprilie – 3 mai, mall

  • Impact: 1.400 de clienÅ£i premiaÅ£i

  • Target: impulsionarea vânzărilor; familii

  • Campania de buy&get a premiat 1.400 de clienÅ£i care au făcut cumpărături de PaÅŸte în valoare de peste 600 de lei.

poza11.jpg

The Timeless Power of Self Expression

 

  • Campanie online de promovare a colecÈ›iilor de primăvară - vară

  • Target: femei de toate vârstele, din regiune

  • Realizat în colaborare cu stilista Cristina Anti, catalogul a propus outfit-uri din colecÈ›iile de primăvară-vară ale brandurilor partenere din Palas Mall. Vezi catalogul aici!

Târgul de Carte LIBREX „Primăvara cărÈ›ilor la IaÈ™i”

 

  • 10 – 14 aprilie, mall

  • Impact: +12% trafic

  • Target: tineri, familii cu copii, corporatiÈ™ti

  • Unul dintre cele mai mari târguri de carte din România a organizat cea de-a 29-a ediÅ£ie, în Palas. Lansările de carte, conferinÈ›ele tematice ÅŸi întâlnirile cu autorii au atras un public numeros pasionat de beletristică, în cele cinci zile de festival al literaturii.

poza12.jpg

Campanie online „Celebrating women”

​​

  • martie

  • Impact: 17.000 vizualizări/ Facebook Palas

  • Target: femei ÅŸi bărbaÅ£i din regiune

  • Promovare restaurante din Palas ca destinaÅ£ii ideale pentru cinele festive de 8 martie: Berarium, Nuba, Miraval, Maison F, Celavie. Vezi aici!

Campanie online „In the Spotlight”

 

  • martie

  • Impact: 40.000 de vizualizări pe social media

  • Target: impulsionare vânzări; femei din regiune pasionate de fashion

  • Shooting realizat împreună cu Nissa, Peek&Cloppenburg, Montiago, C&A, Il Passo, Musette, Opticris. Partener: Auchan. Vezi aici clipul video!

Campanie online „Celebrating LOVE”

 

  • februarie, social media

  • Impact: 42.000 vizualizări/ Instagram Palas

  • Target: tinerii care cumpără cadouri de Ziua ÎndrăgostiÅ£ilor

  • Spot video în social media, în colaborare cu influenceri locali. LocaÈ›iile promovate: Happy Colors, Kiehl’s, Sokolov, Beautik Haute Parfumerie, Anna Cori, DS Damat, Czech In, Celavie, IStyle, Animax, Magic Pets.

Concerte Filarmonica „Moldova” IaÅŸi

​

  • august - septembrie, parc

  • Target: public de toate vârstele

  • Concertele Filarmonicii „Moldova” IaÅŸi revin în parcul Palas, ca în fiecare an, ÅŸi vor aduce muzica clasică mai aproape de inimile ieÅŸenilor.

poza13.jpg

Dinos and Sea Monsters

 

  • 25 septembrie – 28 octombrie, parc

  • Target: familii cu copii, regional

  • O parte dintre misterele erei mezozoice pot fi descoperite în parcul Palas, prin intermediul unei expoziÈ›ii spectaculoase ce reuneÈ™te 40 de animale marine gigant È™i dinozauri animatronici.

dino 00083.jpg

Privé Fashion Events Fall / Winter 2024

​

  • 13 septembrie, Parcul Palas

  • Target: femei pasionate de fashion

  • În această toamnă, publicul ieÈ™ean va trăi experienÈ›a modei È™i a artei, un eveniment care va îmbina expoziÈ›iile de sculptură cu defilările de modă.

poza15.jpg

Diskoteka Festival

 

  • 16-24 septembrie, parc

  • Target: public matur din regiune

  • Parcul Palas va fi, pentru al doilea an, capitala retro a
    petrecerii în aer liber, cu ocazia DISKOteka Festival, care reuneÈ™te la IaÈ™i unii dintre cei mai iubiÈ›i artiÈ™ti internaÈ›ionali È™i naÈ›ionali ai anilor ’80-’90, printre care: La Bouche, Tehnotronic ft. Eric Martin, No Mercy, Boney M. XP, Captain Hollywood Project, Cappella, Ryan Paris.

poza16.jpg

Back to School

​

  • septembrie, Palas Mall

  • Target: copiii ÅŸi părinÅ£ii care se pregătesc de ÅŸcoală

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor ÅŸi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an ÅŸcolar.

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​

Mihaela Rotaru, Director Marketing Palas, tel: 0731.327.887 / email: mihaela.rotaru@iuliusmall.com

bottom of page