

+15% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Food: :yumm, FryDay, Mesopotamia
Fashion& Jewelry: Intimissimi Donna, Atlantis Gold, Coriolan
Sport: Nike
Beauty: dm drogerie markt, Sephora, Xpert Beauty
Cea mai bună inaugurare: Made by Society
Inaugurări retail: Made by Society, Pro Beauty, Farmacia Veterinară Magic Pets, Zimbria
Rezultate 2024
-
peste 22,2 milioane de vizite
-
+15% vânzări
-
8 magazine şi 26 de insule inaugurate

Marketing
Patinoarul Palas Ice
-
27 noiembrie – februarie, parc
-
Impact: peste 46.000 de persoane
-
Target: tineri, familii cu copii
-
Palas Ice, singurul patinoar din Iași, are o suprafață de 1.200 mp și poate găzdui până la 300 de persoane simultan. În fiecare an, acesta reunește în ansamblul Palas mii de iubitori ai gheții.


Concerte speciale ale Filarmonicii de Stat „Moldova” Iași
-
Decembrie, mall
-
Impact: 1.000 de participanți
-
Target: public de toate vârstele
-
Spectacolele Filarmonicii de Stat „Moldova” sunt așteptate cu nerăbdare de publicul ieșean. Sonoritățile vesele și fragmentele muzicale din filme cu tematică de Crăciun au umplut scena din mall de bucurie, la fiecare reprezentație.




The Glowing Garden
-
3 decembrie 2024 – 15 ianuarie 2025, parc
-
Impact: peste 6.000 de vizitatori
-
Target: public din regiune, părinţi cu copii
-
Peste 5.000 de luminițe și 170 de instalații au format „un safari” strălucitor în parcul Palas, recreând tradiționalele felinare chinezești de Anul Nou. Un pui de elefant în mărime naturală, tigri în junglă, delfini sau păsări flamingo, grădini cu fructe gigant, personaje din basme au fost câteva dintre creațiile expuse.

Târg de cadouri „Atelierul Artistului”
-
13 – 23 decembrie, mall
-
Impact: 10.000 de persoane
-
Target: public regional, familii tinere cu copii, tineri și adolescenți
-
Artiști plastici din Iaşi vin anual în Palas, în cadrul târgului care a devenit tradiție în perioada sărbătorilor de iarnă, oferind o varietate de cadouri unice, realizate cu migală și inspirate de magia Crăciunului.
Campanie de Crăciun „Have a Very Xmas!”
-
5 – 23 decembrie, mall
-
Impact: aproximativ 2.500 de clienți înscriși în campanie
-
Target: impulsionarea vânzărilor; clienţi din Iaşi şi din regiune
-
Clienţii care au făcut cumpărături de minimum 600 de lei au fost premiați instant în cadrul campaniei de Crăciun, iar prin tragere la sorți, trei norocoși au primit un cadou special.
Aprindere luminițe de Crăciun
-
30 noiembrie, mall
-
Impact: +11% trafic
-
Target: public de toate vârstele
-
Momentul aprinderii luminițelor de Crăciun din Palas este un eveniment grandios, mii de ieșeni obişnuind să vină la mall să descopere decorațiunile și să îl vadă pe Moșul. În fiecare an, Filarmonica de Stat „Moldova” Iași susține un concert extraordinar pe acorduri celebre din filme și cântece de Crăciun.


Târgul de Crăciun din Iași
-
29 noiembrie – 27 decembrie, parc
-
Impact: 30.000 de persoane
-
Target: public de toate vârstele, regional
-
Grădina Palas a devenit un tărâm al magiei și al surprizelor festive, odată cu prima ediție a Târgului de Crăciun. Publicul s-a bucurat de atmosfera tradiționalelor târguri din Europa, a savurat delicii culinare și produse de Crăciun și a luat parte la o serie de activități și spectacole cu tematică de sărbătoare.



Vibe Check - campanie online cu idei de cadouri
-
Decembrie, Facebook, Instagram, Tik Tok
-
Impact: 17.880 engagement; peste 1,5 milioane views
-
Target: tineri, generaţia Z, public regional
-
În luna decembrie, pe rețelele de socializare ale Palas a avut loc o campanie de promovare a celor mai inedite idei de cadou pe care ieșenii le pot descoperi în locațiile din mall: de la experiențe de fine dining şi seri pline de distracție la patinoar, până la ultimele colecții ale brandurilor de fashion.
Black Friday
-
Noiembrie, mall
-
Impact: +10.5% vânzări
-
Target: cumpărători de toate vârstele, public regional
-
Brandurile din mall au pregătit trei weekenduri cu promoţii, iar clienţii au profitat din plin.
Caravana „Europa FM - Parte din viața ta”
-
1 noiembrie, mall
-
Impact: audienţă la nivel naţional
-
Caravana Europa FM a transmis live emisiunea „Europa FM - Parte din viața ta” din Atrium, iar printre invitați a fost Raluca Munteanu, Director de Dezvoltare Iulius, care a vorbit despre ce înseamnă Palas pentru comunitate.
Târgul de Cariere
-
18 – 19 octombrie, mall
-
Impact: +11% trafic în mall
-
Target: tineri, corporatiști
-
Peste 2.000 de oportunități de angajare de la peste 30 de angajatori au fost prezentate în cadrul unuia dintre cele mai mari târguri de profil din regiunea Moldovei.

Expozitie „Lumea Dinozaurilor și Monștri marini”
-
27 septembrie – 10 noiembrie, parc
-
Impact: 29.000 de vizitatori
-
Target: familii cu copii
-
O parte dintre misterele erei mezozoice au fost descoperite de curioși prin intermediul unei expoziții spectaculoase, ce a reunit 35 de animale marine gigant și dinozauri animatronici.
Expoziție Internațională de Pisici WCF şi competiţie canină
-
28 – 29 septembrie, parc
-
Impact: +12 trafic faţă de un weekend obişnuit
-
Target: familii cu copii
-
Cele două competiţii dedicate animăluţelor de companie, două dintre cele mai aşteptate evenimente organizate la Palas, au atras un număr mare de vizitatori de toate vârstele.

Noaptea Cercetătorilor
-
27 septembrie, parc
-
Impact: trafic de 72.000 de persoane, +15% faţă de o vineri obişnuită
-
Target: elevi de toate vârstele, părinţi cu copii
-
Noaptea Cercetătorilor a adunat pasionați de știință și curioși de toate vârstele. Evenimentul a fost o veritabilă fereastră deschisă spre misterele științei, oferind publicului o experiență educativă și interactivă de neuitat. Eveniment organizat împreună cu Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”.



Diskoteka Festival
-
20 – 22 septembrie, parc
-
Impact: trafic de 153.000 de persoane
-
Target: public +35 ani, nivel regional
-
Iubitorii muzicii retro au redescoperit ritmurile anilor `80 și `90 în parcul Palas, unde pe scenă au urcat artiști precum: La Bouche, Tehnotronic ft. Eric Martin, No Mercy, Boney M. XP, Captain Hollywood Project, Cappella sau Ryan Paris.
Privé Fashion Events
-
13 septembrie, parc
-
Impact: 1.000 de participanţi
-
Target: femei pasionate de fashion
-
Cea de-a VIII-a ediție a evenimentului a transformat grădina Palas într-o scenă a artei, unde au fost găzduite mai multe show-uri de modă, dar și expoziții de sculptură. Pe catwalk au fost prezentate creațiile unor branduri renumite din România și Republica Moldova.

Campania „Make a wish for more summer”
-
30 august – 9 septembrie, mall
-
Impact: aproximativ 1.000 de participanți
-
Target: copiii şi părinţii care se pregăteau de şcoală
-
Campanie de impulsionare a vânzărilor, în cadrul căreia clienții care au făcut cumpărături în valoare de peste 500 de lei au fost premiați.

Toboșariada
-
29 august, parc
-
Impact: +14% trafic în mall
-
Target: tineri pasionaţi de muzică, părinţi cu copii
-
100 de toboșari au interpretat piese celebre din repertoriul rock, creând în parcul Palas o atmosferă unică pentru toți cei veniți să îi asculte.


Magic & Ludic
-
24 – 25 august, parc
-
Impact: trafic de peste 132.000 de persoane în weekend
-
Target: familii cu copii
-
Un festival dedicat copilăriei, unde cei mici s-au jucat, au descoperit magia poveștilor și a filmelor în aer liber, în parcul Palas. Trasee de escaladă, activități interactive, proiecții ale celor mai îndrăgite filme Disney sub cerul înstelat, zonă de food & drinks, dar și spectacole în Amfiteatru au fost atracțiile evenimentului.

Târgul pentru școală EXCELSIOR
-
21 august – 14 septembrie, mall
-
Impact: 20.000 persoane/ediţie
-
Target: elevi, familii cu copii
-
La început de an şcolar, elevi, părinți, bunici, educatori sau profesori au descoperit oferta educațională a târgului de tradiţie din Palas, printre care colecții interesante de cărți, manuale școlare și materiale destinate învățării.

Urban Playfield
-
17 – 18 august 2024, parc
-
Impact: trafic de 130.000 de persoane în weekend
-
Target: familii cu copii şi tineri
-
Urban Playfield, festivalul sporturilor pentru cei mici și cei mari, a ajuns pentru prima dată la Iași și a transformat grădina Palas într-un spațiu de joacă pentru toată familia.
.jpg)
GOAT Rally Tour
-
20 august, parc
-
Impact: +13% trafic
-
Target: tineri, pasionaţi de automobilism
-
GOAT Rally Tour este un eveniment auto de amploare, care reunește cele mai impresionante super-mașini și oferă pasionaților oportunitatea de a le admira în detaliu. Fiecare ediție atrage mii de spectatori, datorită combinației perfecte între viteză, stil și divertisment.


Wedding Days
-
7 – 9 martie 2025, mall
-
Impact: 15.000 persoane/ediție
-
Target: tineri care îşi planifică nunta
-
Evenimentul reunește, în Atrimul Palas, toate soluțiile necesare organizării evenimentului perfect: rochii de mireasă, costume de miri, săli de evenimente, decorațiuni, servicii foto-video, bijuterii etc.

Târgul de Cariere
-
14 – 15 martie 2025, mall
-
Target: proaspăt absolvenți de studii sau profesioniști în căutarea unui job
-
Zeci de companii vor fi prezente în Atrimul Palas, unde își vor prezenta ofertele de carieră disponibile.


Interior Design Week
-
20 – 23 martie 2025, mall
-
Target: persoane în căutarea de soluții pentru amenajări interioare și specialiști în domeniu
-
Interior Design Week oferă un cadru de întâlnire pentru designeri, business-uri din domeniu și publicul iubitor de frumos, care vor descoperi tendințele pentru anul 2025.

Campanie Paște
-
4 – 18 aprilie 2025, mall
-
Target: clienții care fac cumpărături din Palas
-
Clienții care vor avea bonuri de cumpărături a căror valoare cumulată va depăși un anumit prag vor câștiga, pe loc, cadouri și vouchere la magazinele din Palas.



Labirintul Iepurașului
-
7 – 18 aprilie 2025, Atrium
-
Target: familii cu copii
-
Iepurașul de Paște va fi prezent în Palas şi le va propune copiilor o adevărată vânătoare de comori. În Atrium va fi amenajat un labirint din plante naturale, unde vor fi ascunse ouă de ciocolată, pe care cei mici trebuie să le găsească.

Expoziție Educativă de Fluturi și Albine vii
-
8 – 17 aprilie 2025, Atrium
-
Target: familii cu copii, tineri, adolescenți şi Gen Z
-
În cadrul acestei expoziții educative, clienții vor putea observa de aproape peste 15 specii de fluturi exotici, din America de Sud și Asia. De asemenea, vom admira un stup de albine, cu tot ceea ce înseamnă habitatul lor.

Librex
-
7 – 11 mai 2025, mall
-
Target: iubitori ai cărților de toate vârstele
-
Edituri și tipografii din toată țara se reunesc în Palas, la cel mai mare târg de profil din regiunea Moldovei.

Inaugurări:
-
FURLA, JD Sports, Cremeria Emilia, Istorii cu Caşcaval



Inaugurări: FURLA, JD Sports, Istorii cu Caşcaval

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Mihaela Rotaru, Director Marketing Palas, tel: 0731.327.887 / email: mihaela.rotaru@iuliusmall.com
Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:







