Departamentul Târguri Palas sau echipa „Bear Grylls”. De 10 ani împreună

Este vineri, ora prânzului, iar tu și echipa ieșiți să mâncați în parcul Palas, unde are loc Street Food Festival. Sau în inima mall-ului are loc un târg de nunți și vezi viitoare mirese cum își găsesc rochia visurilor. Ori este o zi de vară liniștită, iar în mall este un zumzet continuu, pentru că anticarii au revenit cu ale lor colecţii de obiecte cu dichis, iar muzica de jazz răsună din patefon, amintind de vremuri de demult. Acestea sunt câteva dintre momentele speciale pe care colegii noștri din departamentul Târguri le aduc în ansamblul mixt Palas Iaşi.

Otilia Vieriu, Ionuț Iacob și Roxana Mihuță sunt cei trei oameni care formează, de aproape 10 ani, departamentul Târguri, echipă despre care chiar ei spun că este neobosită și care „seamănă cu Bear Grylls: supraviețuim în orice context”, făcând referire la anii de pandemie care au blocat piața evenimentelor. Superputerea lor este spiritul de echipă și perseverența, iar pe ușa biroului ar trebui să scrie „It is better to try and fail than never to try at all”.


O echipă bine echilibrată din mai multe puncte de vedere și asta se vede și din numele alese de ei pentru a se caracteriza:

Otilia: „Aici mai trebuie o virgulă"/ "Există o soluție!"

Ionuț: „ Am o idee!”

Roxana: Excel/ Omul cu cifrele/ Schițangița

Otilia, Roxana și Ionuț: „Hai să încercăm!”

La început a fost...Otilia


De peste doi ani mămică a micuței Odeea și „fondatoarea” acestui departament, Otilia este mândră de echipa ei pentru că „mereu a avut și are oameni de o calitate umană extraordinară. Nu de puține ori, veneau în vizită colegi din alte departamente, în momentele lor de maximă tensiune, și ne spuneau: «ah, am venit la voi în birou să iau un pic de energie pozitivă de aici»”. Ar putea vorbi ore întregi despre colegii ei, alături de care se află în majoritatea timpului „în jurul vreunei schițe, pe teren - la evenimente sau purtând negocieri concomitente la telefon, fiecare cu potențialii săi clienți, fiind o zumzăială continuă în birou”.


Momentele amuzante de care își amintește Otilia sunt legate de frica ei de insecte. Vara, când gâzele roiesc peste tot, se întâmplă ca una să se rătăcească și să dea buzna neinvitată în biroul colegilor de la Târguri, moment în care Otilia părăsește politicos încăperea, în timp ce „colegii mei, ca niște eroi veritabili, mă salvează neobosit, eu urmărind deznodământul luptei cu insectele de pe partea cealaltă a ușii. 😊”.

Acasă, superputerea Otiliei este de a crea diferite jocuri și activități educative și recreative pentru fetița ei, Odeea. Când era puțin mai mare decât Odeea, colega noastră își dorea să devină cântăreață, iar mai apoi scriitoare. Însă, dacă ne uităm la mail-urile Otiliei, ne putem da seama că cea de-a doua vocație a sa pare să o cheme în continuare, pentru că are o meticulozitate și un stil aparte de a-și așterne ideile în cuvinte.


Puțini dintre noi știu că Otilia este și fan Pink Floyd și i-ar fi plăcut să poată merge la un concert al faimoasei trupe, dar și că i-ar fi plăcut să fi fost în culisele filmelor Forrest Gump și One Flew Over the Cuckoo`s Nest.


Evenimente cu .... sea view


Cel mai bun sfat pe care l-a primit Ionuț de la colegele din departament este „Hai să încercăm!” și așa a și făcut. Prima lui zi în echipă a fost în „mijlocul organizării unui eveniment, respectiv Salonul Imobiliar”, experiență interesantă, care l-a motivat să înceapă „provocarea de a convinge potențialii expozanți să participe la un eveniment. Am reușit destul de repede să semnez și primele contracte, aspect care mi-a dat încredere pentru activitatea viitoare”.

În biroul colegilor noștri de la Târguri, ajung mai mulți clienți care semnează contracte, negociază diferite clauze și stabilesc ultimele detalii pentru viitorul eveniment. Însă, momentul preferat al lui Ionuț și al întregului departament a fost atunci când „o clientă a intrat în biroul nostru într-o zi de vară și a spus că avem un «sea-view» minunat. Afară se vedea o fântână arteziană”.


În copilărie, Ionuț a crescut cu medaliile și fotografiile în uniformă ale bunicului său, care a fost polițist. De aceea, colegul nostru își dorea să îi calce pe urme și să îmbrace uniforma, însă, peste ani, a optat pentru „incitantul domeniu al marketingului, ajungând, astfel, în lumea organizării de evenimente”.


Pasionat de ceasuri, una dintre dorințele lui Ionuț, care este pe cale să se împlinească, este să viziteze evenimentul Watches & Wonders de la Geneva. Ionuț, așteptăm cu nerăbdare să te întorci de la expoziție și să ne spui când o vei aduce și într-unul dintre proiectele noastre!


Între cifre și fotografie


Prima zi a Roxanei în departamentul Târguri a fost asemănătoare cu cea a lui Ionuț, adică foarte aglomerată, iar atunci și-a dat seama că „în acest domeniu, neprevăzutul face parte din ordinea de zi, iar orientarea spre găsirea soluțiilor este aptitudinea care nu trebuie să lipsească din CV-ul unui Organizator de Evenimente”. Empatică și atentă la cei din jur, dacă ar putea, Roxana ar face o regulă general valabilă, prin care toată lumea să aibă în vedere că „orice acțiune proprie poate să afecteze în mod negativ persoanele sau mediul înconjurător”.

Pasionată de fotografie și de înălțimi, Roxana este o combinație interesantă între artă și cifre exacte, punctul comun al acestora fiind OBIECTIVUL: fie cel financiar, mereu cu bugetele la zi, fie cel al camerei foto, pe vârf de munte 😊.


Cel mai hazliu e-mail primit de Roxana a fost solicitarea de a găzdui o expoziție de reptile cu „șcherpi, iguane și niște proaste cestoase”, care și acum, după cinci ani, încă stârnește hohote de râs în birou. Google Translate, ce să-i faci?!


Roxana spune că nu ar putea fi actriță ,pentru că ar năpădi-o emoțiile, însă ar încerca să fie figurant pentru un film de epocă, „măcar pentru a proba costumele”. Iar dacă vă întrebați ce își dorește cel mai mult să facă, răspunsul ei este, bineînțeles, să călătorească și să fotografieze cel puțin câte un colț din fiecare continent. Deși o fire timidă, Roxana este o forță ascunsă ce trebuie doar descoperită, ceea ce ne dorim și noi.


Suntem mândri să fiți #OameniiIULIUS!


Material realizat de Iulia Marcu, Departament PR





Postări recente

Afișează-le pe toate