Echipa Marketing&Sales Iulius Mall Cluj: Creatori de emoții și designeri de experințe inedite

Imaginația este punctul lor forte. Sunt atât creativi, cât și pragmatici; atât visători, cât și organizați; talentați într-ale scrisului, dar mai ales într-ale strategiilor, iar ideile inventive răsar de-acolo de unde ne așteptăm mai puțin. Este vorba despre echipa de Marketing&Sales de la Iulius Mall Cluj, care este formată din Dora, Andreea, Alexandra, 2 X Paul, Andrei și Mihai.



Ei sunt cei care „cântă” la „vioara întâi” de la Iulius Mall Cluj și… cum viața unui artist e un concert neîntrerupt, gândesc permanent campanii, se asigură constant de buna lor implementare și de faptul că și celelalte instrumente merg ca unse. Și pentru că lumea are nevoie de artiști care transmit emoții, ideile și felul în care sunt împachetate mesajele contribuie la faptul că „sala” este mereu plină, atât în Iulius Parc, cât și în Iulius Mall, și se „aplaudă” la fiecare apariție. Totodată, scena pe care se desfășoară show-ul devine tot mai mare, așa că, recent, celor 7 marketeri li s-au alăturat și trei interni Maria, Alexandra și Bianca.


Dora Andercău (Andreș) - „We make things happen. And we make it BIG”


Cea mai dragă amintire a Dorei legată de echipa de marketing este chiar din primele zile de job, când a ajuns în depozitul departamentului: „văzând toate obiectele pentru decor și recuzită, m-am uimit ca un copil în fabrica de jucării. Cred ca acela a fost momentul în care am realizat de fapt câte lucruri mișto și creative se pot face aici”. Și de 8 ani se alimentează cu adrenalina din jurul organizării evenimentelor, care aduc bucurie miilor și zecilor de mii de oameni, pentru căașa cum spune și ea „We make things happen. And we make it BIG”. Momentele de relaxare sunt însă la fel de importante ca munca, deoarece atunci se nasc și cele mai amuzante amintiri de la birou, precum „o bătaie cu biscuiți din decembrie 2021, care s-a lăsat cu câteva litere lipsă la o tastatură dezafectată și părul fetelor coafat cu aspiratorul’’ - nu o să intrăm în detalii, pentru că what happens at work, stays at work - dar și idei de campanii memorabile. La marketing nicio zi nu seamănă cu cealaltă, dar în departament s-a creat și o rutină plăcută și anume cafeaua de dimineață savurată alături de colegi, care este și un bun prilej pentru povești.


Talentul cel mai neobișnuit al Dorei este să-l scotă din sărite pe Andrei, pe wishlist are un tatuaj, este un mare fan al serialului Friends, s-ar vedea „Monica la birou și Rachel în timpul liber’’ și respectă cu sfințenie regula nescrisă a departamentului „Geamul biroului rămâne deschis. Și ce dacă sunt -10 grade?’’. Dacă ar putea face o regulă pentru o zi care să fie urmată de toată lumea, atunci „toți ar trebui să zâmbească și să fie bine dispuși’’.


Andreea Ignătescu – „Be authentic!’’

Andreea este „veterana’’ echipei de marketing și face parte din IULIUS încă de pe vremea „când nu aveam birou, fiindcă nu aveam nici mall, ci doar un mare șantier cu mult noroi și praf’’. De atunci s-au adunat multe experiențe frumoase, oameni care au determinat-o să nu renunțe și amintiri haioase: „am lipit o dată stickere pe 7.000 de broșuri printate pentru a corecta un typo’’. Andreea își conduce viața după propriile reguli, inclusiv la birou „I put soul into my work, try to practice gratitude and joy even on the shitty days’’, creativitatea a devenit pentru ea o stare și un mod de a fi și, de-a lungul timpului, a realizat unele dintre cele mai colorate și efervescente campanii video și nu numai.


Îi place să călătorească și oricând ar pleca într-un trip în jurul lumii, îi încurajează pe toți să fie cât mai autentici, ar vrea să facă parte din distribuția filmului „Eat Pray Love’’ și susține cu tărie regula nescrisă a departamentului - „The main rule is that there are no rules’’.


Alexandra Blaga – „Avem de toate’’


Alexandra face parte din cealaltă ramură a departamentului de marketing, cea de sales, și, de-a lungul timpului, a legat prietenii, cu partenerii, atât de necesare pentru acest job, dar și cu cei din birou, astfel că de aceștia din urmă se leagă și cele mai funny amintiri de la serviciu. „Nu pot fi amintiri mai amuzante decât cele în care este implicat și colegul meu Andrei…biscuiți, hârtii, apă, orice e ușor și poate fi aruncat. Aceste «ingredinte» stârnesc de fiecare dată un moment comic în tot biroul, nu doar pentru noi doi’’. Fire ambițioasă și veselă, Alexandra iubește oamenii, iar disponibilitatea de a învăța mereu lucruri noi o ajută foarte mult să se dezvolte pe plan profesional.


Cel mai neobișnuit talent al ei este să cânte, i-ar plăcea să joace într-o comedie și și-ar dori măcar o zi fără drame, pentru toată lumea. Consideră că superputerea departamentului este aceea că „avem de toate’’ și cred că toată lumea poate confirma că oamenii de la marketing pot să și facă de toate, iar momentul de relaxare în echipă este „o masă pe mall’’. Din categoria lucrurilor pe care nu le-a făcut niciodată, dar și-ar dori să le facă ar fi să blocheze suporturile digitale cu fața lui Andrei de când a candidat pentru un partid politic, și susține regula biroului - Fără bec aprins.


Paul Grămadă – Cultură la mall

Întâi a fost Paul Grămadă, care a ajuns în departamentul de marketing, evident, într-o perioadă aglomerată: „în prima săptămână de muncă, știu că era foarte mare agitație în birou, deoarece atunci se lansase o campanie de buy&get pentru promovarea Zara, apoi am început direct pregătirile pentru Electric Castle’’. I-a plăcut această agitație, a rămas și continuă și în prezent să organizeze activări interesante în mall pentru festivalurile Electric Castle și Untold, să aducă expoziții inedite în Iulius Mall Cluj împreună cu Muzeul de Istorie al Transilvaniei, dar și alte evenimente captivante. Drumul spre teambuilding-ul din 2020, când a împărțit aceeași mașină cu încă 6 persoane, fiecare cu gusturi muzicale diferite, este cea mai amuzantă amintire a sa legată de job, iar cafeaua de dimineață împreună cu colegii este momentul de relaxare cu echipa și una dintre fazele în care superputerea lor - creativitatea – se activează. Pe to do list-ul lui Paul se află școala de șoferi.


Paul Moga – „La marketing nu se râde, se muncește’’


Apoi a venit și Paul Moga, care își aduce aminte că: „m-a întrebat Paul dacă știu Photoshop, am zis da și a respirat ușurat’’. De atunci face echipă bună cu toți cei de la marketing, apreciază rutina de la cafeaua de dimineață, alături de colegi, „pretty nice bonding time’’, iar cel mai amuzant i se pare că - „la marketing nu se râde, se muncește’’. Spune că cel mai neobișnuit talent al său este că „dau impresia că fac multe’’, dar dincolo de glumă, Paul se ocupă atât de parte grafică, digital marketing, cât și de evenimente inedite. Nu o să-l contrazicem când zice că momentul de relaxare de la birou este la 17:31 și așteptăm pozele spectaculoase din călătoria de 6 luni pe care dorește să o facă în America de Sud. Tot de călătorii, dar filozofice, se leagă și filmul în care, dacă ar avea posibilitatea, i-ar plăcea să joace - The Sunset Limited. Crede că superputerea departamentului sunt rezultatele extraordinare și ar fi curios cum s-ar descurca, într-o zi, oamenii dacă nu ar bea cafea.


Andrei Șichet - „Dumnezeu pentru o zi”

Creativitatea nu ajută doar în marketing, ci și în vânzări, iar Andrei poate să confirme acest aspect pentru că, spune el, „uneori pot rezolva situații imposibile’’. Mai ales că lucrurile nu merg mereu așa cum le plănuiește, fapt demonstrat și de prima amintire care îl leagă de departament: „drumul înspre Iași, pe ninsoare, cu ștergătoarele defecte. Opream în fiecare peco să spălăm parbrizul’’. Dar astfel de momente funny au loc mai mereu și sunt cele care dau savoare zilelor de la birou. „Memorabil este «conflictul» dintre mine și Alexandra, în urma căruia ea a rămas fără «G-ul» de la tastatură’’.


Cel mai neobișnuit talent al lui Andrei este să „încep totul și să nu termin nimic’’ 😊)), militează pentru regula nescrisă a departamentului - „clima pornită și geamul deschis’’ - și se relaxează la cafeaua de dimineață alături de echipă, înainte de o zi plină de negocieri și contracte. Fire veselă și pusă mereu pe glume, i-ar plăcea să fie „Dumnezeu pentru o zi”, alături de Jim Carrey, Jennifer Aniston și Morgan Freeman, iar pe bucket list-ul său este saltul cu parașuta. Dacă ar putea instaura o regulă pentru o zi, care să fie respectată de toată lumea, ar face referire la activitatea zilnică: „să mă ajute toți să ajung cu actele la zi”.


Mihai Oprea – Nu ne lăsăm!

Mihai este Directorul de Marketing de la Iulius Mall Cluj și a ajuns în departament în plină pandemie, când „toată lumea era cu măști, dar oricum zâmbeau’’. Consideră că fraza „nu ne lăsăm’’ descrie cel mai bine echipa, iar momentul de după lansarea unui eveniment reușit este cel în care toți se relaxează. În timpul liber îi place să-și exerseze mai puțin obișnuitul talent de a face prăjituri, visează să doarmă până târziu, lucru care din cauza progamului aglomerat îi lipsește cel mai mult, și i-ar plăcea să vadă oamenii că „își amână task-urile și doar citesc în liniște’’. Iubește filmele fantastice, iar dacă ar putea, și-ar dori să facă parte din distribuția filmului „The Hobbitt’’. Tot de suprarealism este legată și cea mai amuzantă amintire care-l leagă de job: „o imagine cu un pui de mamut, luminat de reflectoare, plutește peste copaci în mijlocul unui parc plin de oameni’’, era de la montajul din cadrul expoziției Lumea Dinozaurilor. Iar pentru că micile pauze alături de un coleg(ă) sunt cele în care își încarcă cel mai bine bateriile, respectă și apreciză, când și ceilalți o fac, regula nescrisă a departamentului, aceea că „nu se merge singur la cafea’’.


Meet the team sau „Fetele de la Marketing” 😊) așa cum este cunoscută echipa de marketing la Iulius Mall Cluj


Dora – Ofiiii Andreea – 1.000.000 de sheeturi

Alexandra – FA

Grămadă – Grămadă

Moga – Mowga

Șichet – domnul inginer

Mihai – șăfu’


P.S. Le urăm bun venit, experiențe cât mai frumoase și diverse și mult succes și celor mai noi colege din programul de internship - Raluca, Alexandra și Bianca.


Material realizat de Lucia Hacman, Departament PR