top of page

Lucian Boz – Intraprenoriatul ca motor pentru dezvoltarea profesională

Tatăl i-a făcut cunoștință cu universul Star Wars când era mic, ceea ce l-a făcut o vreme să viseze cum ar fi să fii astronaut, însă, cel mai important, i-a antrenat imaginația și creativitatea, pe care avea să și le folosească mai târziu. Inițial, Lucian și-a dorit să meargă la Academia de Poliție, inspirat și de exemplul tatălui său, însă nu a fost cu noroc, motiv pentru care s-a reorientat către marketing la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor. Alegerile i-au fost modelate de conștientizarea propriilor talente:


„Sunt un extrovert, mi-a plăcut mereu să vorbesc pe scenă, să mă exprim verbal și să interacționez cu oamenii, chiar și atunci când nu eram cel mai bine documentat. Acest aspect, cuplat cu pasiunea mea pentru reclame, m-a condus spre marketing și, apoi, spre partea de digital și social media a comunicării”.


Prima lui interacțiune cu IULIUS a fost chiar în anul doi de facultate, când a avut un job de student la Info Parking. Apoi, la finalizarea studiilor de licență, a inițiat un proiect antreprenorial alături de un prieten sub forma unui centru de limbi străine pentru copii, pentru care a primit sprijinul IULIUS în ceea ce privește condițiile de închiriere a spațiului. Centrul nu a fost un succes, însă relația cu IULIUS da, ceea ce l-a făcut pe Lucian să aplice pentru un internship. Experiența a fost fantastică, mai ales că, în acea perioadă în care era și la master, a avut ocazia de a-și transpune cunoștințele acumulate în cadrul unui program de educare digitală, organizat de Google, pe o campanie de promovare a Congress Hall, locul evenimentelor din Palas:


„Era perioada în care foarte puțini știau să facă campanii de Google Ads pe cuvinte de căutare. Așa că, am mers la trainerul de la Google și l-am rugat să mă ajute cu setarea campaniei pentru Congress Hall. Am prezentat campania echipei de marketing și partea frumoasă este că am și implementat-o, cu rezultate concrete și măsurabile în urma ei”.


Campania a fost ca un declic în Departamentul de Marketing al IULIUS și așa a început călătoria lui Lucian în cadrul companiei, care durează deja de zece ani.


După primii șapte ani petrecuți alături de echipa de marketing Palas Iași, Lucian s-a relocat pentru o perioadă la Timișoara, pentru a se ocupa împreună cu alți colegi de lansarea Iulius Town, un proiect ambițios, care s-a așternut în memoria lui ca una dintre cele mai frumoase, dar și grele perioade din activitatea profesională.


În prezent, Lucian este Digital Manager și gestionează strategia online a grupului, perspectiva lui contribuind la întregul conținut generat pe paginile de social media ale companiei, inclusiv la colaborarea cu influencerii mici și mari.


Nucleul viziunii lui Lucian este comunicarea prin poveștile și experiențele oamenilor, precum și consecvența.


„Misiunea mea este de a stârni pofta comunității pentru ceea ce oferim noi la IULIUS. Am sprijinul echipei de evenimente, de care țin aproape, dar și al echipei de la comunicare, pentru a avea în final o strategie rotundă, care curge ușor și produce rezultate”.


Cea mai mare provocare râmâne viteza cu care se transformă mediul digital și nevoia de a ne adapta la tehnologia care este într-o continuă evoluție. De aceea, Lucian își alocă parte din timpul său studiului părții tehnice a rețelelor și trendurilor din social media. Din punctul lui de vedere, cheia succesului în mediul digital este o proporție relativ egală între creativitate, cunoaștere și consecvență.


Pe viitor, i-ar plăcea să aprofundeze partea de design și editare video, iar intraprenoriatul este cea mai importantă valoare pentru el:


„Îmi place să mă comport la job ca și când ar fi afacerea mea. Sunt mereu la curent cu toate, am inițiativă și îmi doresc sa fac mai mult și mai bine”.


Pasionat de snowboard, Lucian este, de altfel, un mare iubitor de sport și de mișcare, cu ajutorul cărora simte că își depășește limitele, dar care îl și ajută să se relaxeze. Astfel, merge la sală, la fotbal sau cu bicicleta.


Lucian, apreciem foarte mult spiritul tău antreprenorial care sperăm să te poarte tot mai sus!


Scurtă introducere în arta vieții, predată de #OameniiIulius
 

Vin sau bere?

Vara bere, iarna vin.

 

Mare sau munte?

Ambele, în egală măsură.

 

Teatru sau film?

Film, sunt un mare cinefil, devorator de filme și seriale.

 

Morning person sau night person?

Sunt cel mai productiv dimineața, însă am și anduranța nopților lungi cu prietenii.

 

Dog person sau cat person?

Îmi plac mai mult câinii.

 

Dacă ți s-ar da o super putere, ce ai face cu ea?

Aș folosi-o să zbor, să mă simt liber.

 

Dacă nu te-ai fi născut român, ce altă naționalitate ai fi vrut să ai?

Mă fascinează japonezii, nu știu însă dacă aș vrea să fiu altceva decât sunt.

 

Iar dintre toate orașele lumii, pe care l-ai alege?

Aș alege New York.

 

Ce ai făcut greșit?

Nu neapărat greșit, ci insuficient. Mi-ar fi plăcut să călătoresc mai mult.

 

Piesa vestimentară preferată?

Stilul simplu și practic. Tricou, gri, alb, negru, blugi și teniși.

 

Ai o recomandare de carte?

Robert Cialdini, „Psihologia persuasiunii”.

 

Ce persoană publică ai invita la o cafea?

Pe Gary Vaynerchuk, cred că aș avea multe de aflat de la el.






0 comentarii

Commentaires


bottom of page