top of page
Iulius Mall_Martie 2016_Pro Image 16.jpg
LOGO.png
Highlights
Ianuarie
Iunie
2025

Cea mai bună creștere:

Fashion: Pause, Karma, In Tempo
Sport: 4F
Beauty: Donna Carina, dm drogerie markt
Food: Yumm, Sushivo, Mesopotamia

Cea mai bună inaugurăre: Gioelia

Gioelia.jpg
Marketing
Iulius Mall 25.jpg

Campanie Iulius Mall 25 de ani

  • 27 aprilie – 31 decembrie, online/ Iulius Mall

  • Impact: peste 100.000 vizualizări pe Youtube

  • Target: public regional

  • Iulius Mall Iași sărbătorește 25 de ani de inaugurare, iar „petrecerea” aniversară va fi tot anul, cu invitații noști speciali: clienții. Vor avea loc activări în urma cărora clienții vor primi cadouri. În luna aprilie, a fost lansat și videoclipul aniversar, care îi poartă pe spectatori într-o călătorie emoționantă prin timp. Campania îmbină umorul, emoția și un puternic simț al locului, amintindu-le spectatorilor că, deși moda și tehnologia s-au schimbat, bucuria experiențelor comune și rolul mall-ului în viața orașului rămân atemporale.

Campus Stories

  • 22 mai, Campusul „Tudor Vladimirescu”

  • Impact: 150 de participanți

  • Target: studenți, elevi

  • Am fost prezenți la zilele campusului „Tudor Vladimirescu”, unde am pregătit un photobooth amuzant dedicat „vecinilor noștri” studenți. Toți vizitatorii au fost premiați cu vouchere la food court, totebags din colecția Iulius 25 de ani și s-au bucurat de momente haioase alături de prietenii lor.

Campus Stories.jpg

Iulius High Ballers

  • 30 aprilie – 23 mai, parcare principală Iulius Mall

  • Impact: peste 1.000 de participanți

  • Target: elevi de liceu și școli gimnaziale

  • Într-o atmosferă plină de adrenalina competiției, cu susținători entuziaști, muzică și momente surpriză, tinerii baschetbaliști din Iași au acceptat provocarea Iulius High Ballers, campionatul anual de baschet 3X3. Evenimentul reunește echipe de la toate liceele din Iași și este organizat de Iulius Mall Iași, Sucursala Regională Iași a Federației Române de Baschet, Clubul de Baschet Stomart și Inspectoratul Școlar Județean Iași.

Iulius High Ballers.jpg

Scăpați la mall

  • Aprilie – decembrie, online

  • Impact: creștere număr followeri Youtube cu 40%

  • Target: Gen Z, comunitatea Youtube

  • Un nou concept, o gazdă fresh, multe provocări și vibe de mall 100%. Vlogul „Scăpați la Mall” este un format video lansat recent, unde ghidul nostru Robert, un student carismatic, îi provoacă pe cei mai curajoși să intre în jocul lui. În fiecare episod, doi concurenți realizează probe haioase, iar cel care termină provocările în cel mai scurt timp câștigă marele premiul: 5 CEC-uri cadou. Frecvența de postarea a materialelor este 1 video la 2 săptămâni.

Campanie Paște „What is Easter really about?”

  • 11 – 19 aprilie, mall

  • Impact: 900 de clienți premiați

  • Target: clienți regionali

  • Clienții care au făcut cumpărături de Paște de minimum 350 de lei și au mers cu bonurile la Centrul de Premiere au fost recompensați pe loc.

Campanie Paște „What is Easter really about”.jpg

Ateliere de creație pentru copii

  • 16, 23, 30 martie și 12 aprilie

  • Impact: 50 de copii participanți la fiecare atelier

  • Target: familii cu copii

  • Arta poate lua multe forme, iar la atelierele de creație, copiii au realizat coșulețe de Paște și și-au lăsat imaginația să prindă culori, personalizând tote bags.

Ateliere de creație pentru copii 01.jpg
Ateliere de creație pentru copii 02.jpg

Serial online Gloss & Gossip

  • Martie – decembrie, online

  • Impact: creștere număr followeri pe Youtube cu 40%

  • Target: Generația Z

  • Vlogul „Gloss and Gossip” este un format de video lansat anul acesta pe canalul de YouTube Iulius Mall Iași. Conceptul aduce în prim-plan tendințele de beauty și make-up, cu alternative accesibile din magazinele din Iulius Mall, testate direct de creatori de conținut apropiați publicului Generației Z.

Campanie „Beneficii food court pentru elevi și studenți”

 

  • 28 februarie – 31 decembrie, food court

  • Target: elevii și studenții din Iași

  • Fiind un proiect aflat în inima celui mai mare campus studențesc din România, în Iulius Mall Iași au loc periodic campanii dedicate atât studenților, cât și elevilor. Anul acesta, tinerii sunt așteptați în food court, unde pot să se bucure de ofertele personalizate pentru ei.

Reduceri Foodcourt elevi si studenti.jpg

StemSPIRE

  • 23 februarie, mall

  • Impact: 300 de vizitatori în cadrul evenimentului

  • Target: tineri, adulți

  • Echipele de robotică Cyliis, Peppers și Avocado ale Liceului Teoretic „Grigore Moisil” Iași, alături de CRV-R de la Liceul „Varlaam Mitropolitul” și Miro-obot de la Liceul Teoretic „Miron Costin” Pașcani au prezentat roboții cu care au obținut rezultate excepționale în competițiile de profil.

StemSPIRE.jpg
IULIUS MALL IASI (10).jpg

Summer Sale

  • Iulie – august

  • Target: public larg, gen Z

  • Reducerile de vară sunt în toi! E timpul să-ți reînnoiești garderoba și să profiți de cele mai cool oferte ale sezonului! Fie că ești în căutarea hainelor lejere pentru vacanță, accesoriilor perfecte pentru plajă sau unor articole de vară la super prețuri, acum e momentul ideal.

SOLDARE_Ian. 2022_Iulius Mall IS-0035.jpg

Campanie „Vecin cu Iulius”

  • 1 iulie – 31 august

  • Target: locuitorii cartierelor din proximitatea Iulius Mall

  • Campanie de fidelizare dedicată locuitorilor din cartierele din proximitatea Iulius Mall Iași. Vecinii din proximitatea Iulius Mall sunt invitaţi să ridice de la Centru Info „buletinul de vecin”, care conține reduceri oferite de magazinele participante.

01.jpg
Inaugurări Viitoare:

Inaugurări: Pub by Teo’s, Express Credit Amanet, modernizare Cinema City

recliner 05b.jpg

Cinema City din Iulius Mall Iași se reinventează: săli renovate, fotolii VIP hi-tech și un lobby reamenajat

  • Primul cinematograf din România al rețelei din România trece printr-o transformare completă: renovarea completă a celor cinci săli, cu o capacitate totală de 695 de locuri,  precum şi a zonelor de lobby, snack bar şi bilete

  • lucrările se fac treptat, fără întreruperea proiecțiilor

  • transformarea completă va fi gata în toamnă

cinemacity 01.jpg

Ce va fi nou?

  • fotolii ultramoderne COMFORT în fiecare sală

  • câte două rânduri de fotolii VIP hi-tech în fiecare sală, complet computerizate, prevăzute cu spătar reglabil, suport pentru picioare și extra spațiu între rânduri

  • un nou design pentru zonele de lobby, snack bar şi bilete

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

e-mail: ioana.bejan@iuliusmall.com

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:

bottom of page