

+5% trafic în mall
+10% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Food: Raff Coffee, McDonald`s
Sport: Adidas
Fashion & Jewelry: LC Waikiki, Terranova, CCC, Skechers, Teilor
Cea mai bună inaugurare: Burger King
Nou în mall: Burger King, Istikbal, Miniso

Rezultate 2024
-
+8% vânzări
-
6 magazine şi 28 de insule inaugurate


Marketing
Campanie The Magic Christmas Circus!
-
6 - 20 decembrie, mall
-
Impact: peste 1.600 de premii acordate; 404.000 persoane reach Facebook, Instagram, TikTok
-
Target: clienţi din regiune
-
Campania de impulsionare a cumpărăturilor de sărbători a premiat clienţii cu vouchere la brandurile partenere din mall, iar trei norocoși au câștigat, prin tragere la sorți, câte un televizor Samsung Crystal.

Aprinderea decorațiunilor de Crăciun
-
29 noiembrie, mall
-
Impact: peste 200 de participanți
-
Target: adulți, copii, tineri
-
Odată cu aprinderea decorațiunilor de Crăciun, spiritul sărbătorilor s-a instalat în Iulius Mall Suceava. La eveniment, cursanții școlii de muzică Singing Stars au încântat publicul cu cele mai frumoase colinde, chiar lângă bradul de Crăciun din mall.

Frags & Chill – Competiție de E-sports
-
15 – 17 noiembrie, mall
-
Impact: 100 de concurenţi, 500 de spectatori
-
Target: tineri pasionați de gaming, generația Z
-
Evenimentul a reunit 12 echipe, într-un spectacol intens de gaming. Peste 100 de participanți, inclusiv trei jucători din top 100 național, s-au întrecut pentru premii atractive, printre care monitoare de gaming oferite de Samsung și vouchere cadou în valoare totală de 4.000 de lei.




Târgul de nunți „Bucovina”
-
8 – 10 noiembrie, mall
-
Impact: +16% trafic
-
Target: viitorii miri din regiune
-
De la petreceri glam, ceremonii care amintesc de tradițiile locale și până la cele care se inspiră din paginile revistelor, furnizorii prezenți la târgul din Iulius Mall au oferit nenumărate variante care să se alinieze conceptului ales de fiecare cuplu în parte.

Black Friday
-
1 - 29 noiembrie
-
Impact: clienți din regiune
-
Target: mass-market
-
Catalog online de promovare a reducerilor pe care brandurile le-au afișat de Black Friday și nu numai.



Șah în şcoală
-
5 octombrie, mall
-
Impact: 250 de persoane
-
Target: copii, familii
-
De Ziua Mondială a Educației, micii pasionați ai sportului minții din Suceava și-au dat întâlnire în Iulius Mall, unde au concurat la cea mai inedită competiție de șah - Romania 6.000.

Back To College
-
1 – 20 octombrie, mall
-
Impact: 650 de participanți
-
Target: studenți
-
Pe baza carnetului de student, tinerii au primit welcome pack-uri speciale și promoții la operatorii din mall. De asemenea, toți cei care și-au înregistrat adeverința sau carnetul de student la Centrul Info au fost înscriși automat la o tombolă cu premii.



Next Station: Back to School
-
30 august – 8 septembrie, mall
-
Impact: 1.100 de participanți
-
Target: copiii şi părinţii care se pregăteau de şcoală
-
Campania de impulsionare a vânzărilor le-a adus participanților surprize și beneficii speciale pentru a sărbători începutul noului an școlar. Clienții au câștigat cadouri surpriză.

RoofTop Party - Deep in the City
-
16 august, terasa exterioară
-
Impact: peste 1.000 de participanți
-
Target: tineri, în special generația Z
-
RoofTop Party a fost o super petrecere pe acoperiș, unde sucevenii s-au bucurat de muzica unor artiști internaționali, de vibe plin de energie și de o seară plăcută în compania prietenilor.

Expoziție de dinozauri și animale marine
-
27 iulie – 18 august, parcare
-
Impact: 12.000 de vizitatori
-
Target: familii cu copii
-
Parcarea Iulius Mall „s-a transformat” în „Jurassic Park”, unde 40 de exemplare de dinozauri și animale marine gigant au putut fi admirate de sucevenii de toate vârstele.

Back to Fitness
-
august – septembrie, terasa exterioară
-
Impact: 150 de persoane
-
Target: public feminin
-
Pe terasa exterioară au avut loc sesiuni de fitness, iar toate persoanele care au participat la antrenamente au primit un carnet cu reduceri la magazinele din mall.





Parteneriate: Bucovina Motor Fest (august, Cetatea de Scaun a Sucevei) şi Zilele Nordului (august, orașul Darabani, județul Botoșani)


Mall-ul care schimbă totul!
Inaugurare extindere: al 2-lea trimestru 2025
-
60.000 mp total GLA
-
40 milioane euro investiție
-
branduri internaționale în premieră regională
-
restaurante, cafenele, locaţii de tip drive-thru, centru de fitness
-
zone verzi pentru relaxare şi evenimente
-
2.400 de locuri de parcare
Mai multe branduri în premieră regională: Lefties Digital Store, Stradivarius, Reserved, Mohito, Cropp, House, HalfPrice, Hermosa.
.png)


.png)
.png)
.png)
Profil nou în Iulius Mall: centrul de fitness Stay Fit Gym

Food & beverage: Chin Chin (restaurant asiatic), Zireto Caffe, Drive-in FryDay, Plaisir du Chocolat


Refurbishment/ extinderi: LC Waikiki, CCC, Samsonite
Servicii noi: Empire Salon (coafor), Videt
Parcare fără griji:
-
de la 1.350 la peste 2.400 de locuri
-
25 de staţii duble de încărcare pentru maşini electrice
-
noi zone de acces în mall conectate la locurile de parcare
O nouă zonă verde
-
160 de copaci maturi, până la 12 metri înălţime
-
37.000 de arbuşti
-
gazon pentru trafic intens
-
stejari, castani, arţari, Prunus, platani, tei
-
evenimente tematice pentru întreaga familie








Marketing
Ateliere de creaţie
-
luna martie, mall
-
Target: copii și părinți
-
În luna martie, dăm frâu liber creativității celor mici! Vino alături de copilul tău la atelierele de creație organizate de Iulius Mall Suceava și transformați împreună ideile în adevărate opere de artă!

Miss & Mister Bucovina
-
15 martie, mall
-
Target: tineri
-
Asociația „Euroactiv” Suceava organizează „Miss și Mister Bucovina”, un eveniment care aduce pe aceeași scenă elevii care au obținut titlul de Miss și Mister Boboc la unitățile de învățământ din județ

Campanie de Paște
-
4 – 18 aprilie, mall
-
Target: clienţi din regiune
-
Campanie de impulsionare a vânzărilor, a traficului și de fidelizare a clienților care se pregătesc de sărbătorile pascale.

WFC International Catshow
-
Luna mai, mall
-
Target: iubitori de animale din regiune; copii şi părinţi
-
Iulius Mall se va transforma într-un podium de grație felină, iar sucevenii vor avea ocazia să admire peste 20 de rase de pisici.

Etapa zonală a Festivalului Național „Voinicelul”
-
Luna mai, mall
-
Target: copii, elevi şi părinţi din Suceava
-
Iulius Mall va fi gazda etapei zonale a Festivalului-concurs naţional de interpretare artistică pentru preşcolari „Voinicelul”. Ca şi la ediţia din 2024, festivalul va atrage în food court mii de copii şi părinţi. Competiţia este organizată în parteneriat cu Palatul Copiilor şi Inspectoratul Şcolar Judeţean Suceava.

Marea inaugurare a extinderii Iulius Mall
-
Al 2-lea trimestru al acestui an
-
Target: mass-market din toată regiunea
-
Clienții vor avea parte de mai multe zile pline de distracție: concerte, activităţi pentru copii, super premii și evenimente inedite.

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Ionuț Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.
Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:







