

Highlights
Ianuarie
Iunie
2025
+18% trafic
Cea mai bună creștere:
Food: Mesopotamia, Yumm, McDonald's
Cosmetice: dm drogerie markt, Douglas, Sephora
Fashion & Jewelry: Bigotti, Tom Tailor, Skechers, Teilor
Cele mai bune inaugurări: Stradivarius, Lefties, HalfPrice, Mohito, Hermosa, InfiniteLove, Zireto Caffe, Plaisir du Chocolat, Chin Chin restaurant

Marketing
Din 15 mai, mai multe branduri, mai mult verde, mai multe locuri de parcare, mai multe evenimente pentru toată familia
Cum a fost în prima lună de la inaugurare?
+102% trafic în mall
+10% vânzări chiriaşi existenţi şi vânzări record pentru new entries - recorduri pentru deschiderile din 2025

Keyfacts
+ 10.000 mp GLA noutăţi de retail
60.000 mp total GLA
branduri internaționale în premieră regională
restaurant, cafenea, cofetărie/gelaterie
zone verzi pentru relaxare şi evenimente
+1.000 de locuri de parcare; suplimentare de 80%
40 de milioane euro investiție

Ce a adus nou extinderea?
-
Magazine și formate moderne, majoritatea în premieră regională. Alte branduri, prezente în mall, şi-au extins suprafeţele şi au venit cu cele mai actuale concepte de amenajare.

-
Noi concepte de dining: oferta de food & beverage este completată de un restaurant cu profil asiatic, o cafenea şi o cofetărie.

Mai mult verde
-
180 de copaci maturi, până la 12 metri înălţime
-
37.000 de arbuşti şi plante decorative
-
gazon pentru trafic intens
-
stejari, castani, arţari, Prunus, platani, tei
-
evenimente tematice pentru întreaga familie
-
investiţie de 1,85 milioane de euro

Mai multe locuri de parcare
-
Parcare extinsă şi acces rutier eficientizat
-
2.400 locuri de parcare
-
9,3 milioane de euro au fost investiţi în realizarea unei noi parcări, dar şi în modernizarea celei existente
-
accese pietonale și conexiuni rutiere optimizate
-
nouă staţie de călători pentru transportul în comun

Retaileri noi:
-
Fashion: Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Reserved (inaugurare viitoare), Mohito, Cropp, House, Escudo, Hermosa, CCC (relocare pe o suprafaţă extinsă, concept nou de magazin)
-
Restaurante & Cafenele: Chin Chin, Zireto Caffe, Plaisir du Chocolat, Crazy Bubble, FryDay Drive-Thru (inaugurare viitoare)
-
Accesorii, Home & Lifestyle: Casa Mereuta, Samsonite (relocare pe o suprafaţă extinsă, concept nou de magazin), Contakt Premium, Ishield
-
Parfumerie & Cosmetice: D&P Perfumum, Infinite Love, Daima Cosmetics
-
Servicii: Empire Salon, Inmedio, Videt
-
Sport: centru de fitness (inaugurare viitoare)

Promovare new media
-
Fashion challenge - 12 influencers; Instagram + Tik Tok
Spread the news!
-
150 de apariţii în presa locală
-
12 apariţii presa naţională
-
33 de ştiri la posturi TV locale
Trafic record: peste 220.000 de persoane au participat la evenimentele inaugurale
3 trei zile de surprize și evenimente pentru toată familia:
-
promoţii şi surprize la cumpărături
-
concerte Killa Fonic, Smiley şi Gaşca Zurli
-
Duminică, 18 mai, ziua dedicată familiei: spectacol Gașca Zurli; ateliere de creaţie pentru copii; wax hands - copiii au creat mulaje din ceară ale mânuţelor
-
WCF International Cat Show, expoziţia interactivă pentru copii First Kids on Mars şi locul de joacă digital Cosmos

-
Campanie inaugurare

-
Engagement: 15.000
-
Video views: 4,6 milioane
-
Reach: 732.700

-
Engagement: 35.600 likes / 231 comentarii / 140 share
-
Video views: 5 milioane
-
Reach: 215.000

-
Engagement: 59.000 aprecieri, 2.000 comentarii. 19.000 share
-
Video views: 1,9 milioane
-
Reach: 37.000
Evenimente de Marketing din 2025
Giant Bugs – Expoziție de insecte gigantice
-
29 mai – 22 iunie, mall
-
Impact: peste 30.000 de vizitatori
-
Target: familii cu copii, tineri
-
Vizitatorii au fost invitaţi într-o călătorie fascinantă în lumea insectelor, unde au descoperit 24 de exponate gigantice din întreaga lume.


Magic & Ludic Festival
-
31 mai – 1 iunie, parcare
-
Impact: peste 5.000 de participanți
-
Target: familii cu copii, grădinițe, școli
-
De ziua lor, copiii au găsit la Iulius Mall Suceava o adevărată lume de basm, cu zone de joacă gonflabile, trasee de escaladă, roboți gigantici, spectacole live, ateliere creative, activități sportive și multe alte surprize.

Festivalul Voinicelul
-
21 – 22 mai și 12 – 13 iunie, mall
-
Impact: peste 2.000 de participanți
-
Target: familii cu copii, grădinițe, școli primare
-
Iulius Mall Suceava a devenit scena celor mai sincere emoții, găzduind Festivalul „Voinicelul” – un eveniment care a adunat sute de copii din tot județul, în pași de dans și cântec.

Campanie de buy & get „Familia merită tot timpul tău liber”
-
4 – 18 aprilie, mall
-
Impact: 1.620 persoane înscrise în campanie
-
Target: public regional
-
Campanie de impulsionare a cumpărăturilor în perioada sărbătorilor de Paște. Clienții care au făcut cumpărături de minimum 400 de lei au fost recompensați cu vouchere la magazinele din Iulius Mall.
SymphOpera Fest
-
Aprilie, în fiecare zi de sâmbătă, mall
-
Target: iubitori de muzică de toate vârstele
-
Sucevenii care au venit la shopping au fost întâmpinați de „mini-concerte” live susținute de artiști din cadrul SymphOpera. Evenimentul a avut ca scop promovarea evenimentului prin interpretarea unor fragmente reprezentative din cadrul seriei de concerte SymphOpera.

Șah în Școală
-
15 martie, mall
-
Impact: 150 de persoane, copii şi părinţi
-
Target: 75 de copii înscriși
-
Micii șahiști s-au reunit în Iulius Mall, unde au demonstrat cât de strategic știu să gândească și și-au pus în valoare viteza de reacție în cadrul partidelor de șah în sistem elvețian.

Miss & Mister Bucovina
-
15 martie, mall
-
Impact: 50 de participanți, 500 de spectatori
-
Target: tineri liceeni
-
Evenimentul a reunit liceeni din județul Suceava, într-un concurs devenit deja tradiție, care celebrează frumusețea, eleganța și creativitatea tinerilor. Desfășurat sub tema „Office reinterpretat într-un mod abstract”, concursul a inclus probe de defilare, creativitate, ținută de seară și dans.
Târgul de nunți Bucovina
-
14 – 16 februarie, mall
-
Impact: peste 5.000 de vizitatori
-
Target: viitori miri și familiile acestora
-
Evenimentul a reunit furnizori de produse și servicii specializate din domeniul evenimentelor, cu cele mai bune oferte în materie de rochii de mireasă și costume de mire, verighete și bijuterii, decorațiuni și aranjamente florale, săli de nunți, produse de cofetărie, servicii foto-video și multe altele.

Movie Nights – Cinema în aer liber
-
iulie – septembrie, parc
-
Target: familii, prieteni, tineri, iubitori de film și socializare
-
Zona verde se va transforma într-un cinematograf în aer liber, cu ecran uriaș, unde vor rula filmele momentului. Publicul va fi invitat să se bucure de proiecții în aer liber, iar intrarea va fi gratuită în limita locurilor disponibile.

Expoziția de dinozauri animatronici & animale marine gigant
-
19 iulie – 24 august, parcare
-
Target: familii cu copii, școli de vară
-
O parte dintre misterele erei mezozoice vor putea fi descoperite în parcarea Iulius Mall, prin intermediul unei expoziții spectaculoase ce va reuni 40 de animale marine gigant și dinozauri animatronici.

Expoziția de roboți animatronici – „Transform Robots Alive”
-
august – septembrie, esplanadă
-
Target: familii cu copii, tineri pasionați de robotică, școli de vară
-
Pasionații de tehnologie și robotică vor avea ocazia să descopere 14 roboți animatronici de dimensiuni gigantice. Exponatele reproduc fidel caracteristici interesante ale celor mai cunoscute personaje din benzile desenate.


Street food festival
-
septembrie, parc
-
Target: tineri, familii cu copii, regiune
-
Iulius Mall va găzdui primul festival Street Food Festival din Suceava. Food truck-uri din întreaga țară, mâncare stradală delicioasă, muzică bună şi relaxare totală sunt ingredintele „picante” ale unui week-end savuros.

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Ionuț Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.
Inaugurări viitoare

Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:






















































