

Highlights
Ianuarie
Iunie
2025
+4% trafic în mall
Cea mai bună creștere:
Fashion & Jewelry: Teilor Exclusive, Desiree Jewelry, Seroussi, Intimissimi
Sport: JD Sports, 4F, Sport Guru
Beauty: Khalifa, Xpert Beauty, Sabon
Food: Guau Cafe, Chantia, Rigatoni, Bottega del Pane, Ribs Grill
Cea mai bună inaugurare: Mesopotamia (United Business Center 1) şi Samsung (Iulius Mall)
Alte inaugurări: Treevi Pizza al Taglio, Florăria Magnolia, Karpaten Turism, Magnor, Andalusia (UBC 0)
Deschideri relocări/reamenajări: Skechers, Pandora, Carpisa, Enigma, Jolidon, Cartofisserie



Marketing
JAZZ x Showcase Stage
-
27 – 28 iunie, Iulius Gardens
-
Target: iubitori de jazz
-
JAZZx Showcase Stage a deschis seria de concerte live din cadrul JAZZx 2025, un eveniment dedicat noii generații de artiști, care loc cu o săptămână înainte de weekendul principal al festivalului.

Outdoor Office Day 2025
-
12 iunie, Iulius Gardens
-
Target: angajaţii din clădirile de birouri UBC
-
Am ieșit din birouri și am mutat munca... afară! Împreună cu Ergowork, am celebrat o zi dedicată unui stil de lucru sănătos și sustenabil, demonstrând că productivitatea merge mână în mână cu starea de bine.


Happy Kids Day
-
31 mai – 1 iunie, Iulius Gardens
-
Impact: +22% trafic faţă de weekend-ul anterior
-
Target: familii cu copii
-
Iulius Town a devenit locul de joacă preferat al copiilor de toate vârstele, transformându-se într-un paradis al distracției și bucuriei pentru a celebra Ziua Copilului. Evenimentul Happy Kids Days a adus o diversitate de activități: ateliere de creație, face painting, întâlniri cu cele mai îndrăgite personaje, concert susținut de Familia Melimi, tobogane gonflabile și mii de premii.
Catalog fashion online Spring - Summer
-
23 mai – 30 iunie, online
-
Impact: 53.575 sesiuni/ accesări
-
Target: pasionați de fashion
-
Catalogul fashion „Un nou look pentru timpul tău liber” oferă inspirație pentru ținute moderne, alcătuite din articole disponibile în magazinele din Iulius Town, în acord cu cele mai recente tendințe din modă.

Florall
-
16 - 18 mai, Iulius Gardens
-
Impact: peste 90.000 de vizite în mall
-
Target: femei, familii cu copii, turiști
-
Aflat la a treia ediţie, festivalul plin de culoare şi miresme „Florall” a reunit, din nou, echipe de floriști din întreaga țară, care și-au prezentat creațiile spectaculoase, transformând Iulius Gardens într-o „grădină botanică”, plină de inspirație și zone instagramabile. Festivalul a inclus o expoziție de instalații florale, workshop-uri creative, sesiuni de face painting cu elemente florale, precum și concerte live.

Expoziție interactivă „Transformers”
-
10 mai – 22 iunie, parcarea exterioară
-
Impact: peste 4.500 de vizitatori
-
Target: familii cu copii
-
Expoziția a reunit pasionații de tehnologie și știință, care au avut ocazia să admire 14 roboți animatronici gigant. Copiii au fost invitați și la o serie de activități, precum: zonă de laser tag, trambulină, paintball, photobooth tematic și un colț creativ dedicat desenului și picturii.

3x3 Iulius Town Challenge
-
10 - 11 mai, Iulius Gardens
-
Impact: +13% trafic
-
Target: tineri, pasionați de sport
-
Turneul internațional de baschet 3×3 este o tradiție în Iulius Town, iar fiecare ediție aduce în prim-plan echipe formate din tineri pasionați de acest sport. Evenimentul este dedicat atât sportivilor de performanță, cât și și celor care îl practică din pasiune. Atmosfera efervescentă și dinamismul jocului au fost transmise și publicului, invitat la concursuri ah-hoc, unde au câștigat premii instant.

Check Art Festival
-
27 aprilie, Iulius Gardens
-
Impact: +22% trafic
-
Target: familii cu copii, turiști
-
Prezenţă deja obişnuită în parc, îndrăgitul eveniment de artă stradală „Check Art Festival” a adus aproape de public marionete gigant, statui vivante, mimi, bufoni, spectacole cu foc, acrobații aeriene, ateliere de creație și multe alte surprize.

Labirintul Iepurașului
-
8 - 18 aprilie, mall
-
Impact: +19% trafic
-
Target: familii cu copii
-
Spre marea bucurie a celor mici, Iepurașul de Paște i-a invitat și în acest an să se aventureze în Labirint, într-o captivantă căutare a celor mai delicioase dulciuri. Evenimentul a împletit distracția cu învățarea, iar spiritul de observație și capacitatea de colaborare le-au adus premii dulci celor mici.

Ziua Jandarmeriei
-
5 aprilie, parc
-
Impact: +29% trafic
-
Target: familii cu copii
-
Ziua Jandarmeriei a fost marcată în Iulius Town prin activități dedicate tuturor membrilor familiei. Au avut loc prezentări de tehnică și echipament, expunere de autovehicule speciale, dar și demonstrații de dresaj canin. Cei mici au fost încurajați să participe la circuitele personalizate, cu obstacole ușoare, unde mers pe bârnă și au trecut de jaloane.

Cupa Iulius la Fotbal
-
5 - 6 aprilie, Baza Sportivă Textila din Timișoara
-
Impact: 300 de participanți
-
Target: școli din oraș, cluburi sportive
-
Elevii pasionați de sport au participat la „Cupa Iulius la fotbal”, un campionat dedicat echipelor de tineri fotbaliști din școlile din Timișoara. Competiția a reunit 300 de mici sportivi din ciclul primar și gimnazial au făcut echipe cu colegii și și-au testat abilitățile și tehnica de joc. Toți participanții au fost premiați.

Campanie de Paşte „Familia merită tot timpul liber din lume”
-
4 - 18 aprilie, mall
-
Impact: +19% trafic
-
Target: cumpărători din regiune, inclusiv din Serbia și Ungaria
-
Clienţii care au atins pragurile de 500 de lei sau 2.000 de lei au fost recompensați pe loc cu premii instant. La finalul campaniei, prin tragere la sorți, doi norocoși au câștigat un fotoliu Komoder și un voucher Samsung în valoare de 5.000 lei.

Brickenburg in my Town
-
28 - 30 martie, mall
-
Impact: +16% trafic
-
Target: familii cu copii
-
Timișorenii au avut ocazia să descopere o colecție impresionantă de machete, realizate din mii de cărămizi LEGO®, care i-au purtat într-o „călătorie” fascinantă prin ținuturi care aminteau de insulele exotice Jurassic World, un safari spectaculos și fascinantul Lego City.



Expoziție educativă de fluturi și albine
-
14 - 23 martie, mall
-
Impact: +10% trafic
-
Target: familii cu copii, școli, grădinițe
-
Vizitatorii s-au plimbat printre zeci de specii spectaculoase de fluturi vii din America și Asia. Expoziția a inclus și peste 4.000 de albine, expuse în stupi transparenți, care le-au permis participanților să vadă fagurii și modul în care albinele își îngrijesc regina.


Sărbătorim primăvara!
-
8 martie, mall & UBC
-
Impact: +24% trafic
-
Target: doamne și domnișoare
-
Primăvara a adus culoare și bucurie la Iulius Town printr-o serie de gesturi simbolice dedicate celebrării frumuseții și grației feminine. Doamnele și domnișoarele din mall și clădirile de birouri United Business Center au primit flori, dar și câte un cadou surpriză.

World Cat Federation - Cat Show
-
22 - 23 februarie, mall
-
Impact: + 16% trafic
-
Target: public regional, inclusiv din Serbia și Ungaria
-
Un cat show în adevăratul sens al cuvântului, unde peste 150 de exemplare de pisici, din cele mai sofisticate rase, și-au etalat calitățile. WCF este un eveniment cu tradiție în Iulius Town, iar de la ediție la ediție tot mai mulți timișoreni vin să admire sofisticatele „participante”.

Ziua Serbiei
-
15 februarie, mall
-
Impact: +15% trafic
-
Target: turiști sârbi & comunitatea sârbească din Timișoara
-
Ziua Serbiei a fost celebrată cu un spectacol plin de culoare, ritmuri autentice și momente culturale vibrante.

Team Up & Run
-
15 februarie, Iulius Town
-
Target: pasionați de sport
-
Anual, Iulius Town devine un spațiu inedit, unde echipe se întrec în cursele de ștafetă din cadrul Team Up & Run. Competiția a debutat cu urcarea mai multor etaje din clădirile de birouri United Business Center, continuând cu un traseu dinamic prin parcul Iulius Gardens.

Târg pentru mirese
-
14 - 16 februarie, Iulius Congress Hall
-
Impact: +21% trafic
-
Target: viitori miri
-
Peste 100 de furnizori și specialiști au fost prezenți în cadrul târgului și au prezentat cele mai noi tendințe în materie de rochii de mireasă, costume, bijuterii, idei de decoruri inedite, locații și multe altele.
Expoziție educativă de tarantule și reptile vii
-
5 – 23 februarie, mall
-
Impact: peste 6.000 de vizitatori
-
Target: familii cu copii
-
Ediția aceasta a uimit publicul cu noi exemplare remarcabile, printre care: anaconda galbenă, unul dintre cei mai mari șerpi din lume; pitonul ametist; cobra falsă de apă; șarpele regal al lui Brooks și pitonul reticulat. „Noii veniți” au completat expoziția care include șerpi de dimensiuni impresionante, șopârle, cameleoni și broaște țestoase.



Show de drone by dm drogerie markt
-
10 ianuarie, Iulius Gardens
-
Target: public regional
-
Timp de opt minute, sute de drone s-au sincronizat într-un spectacol plin de culoare și energie, cu ocazia lansării unei campanii marca dm drogerie markt. Participanții s-au bucurat și de un tea corner relaxant și numeroase alte surprize, ce au transformat seara într-o experiență memorabilă.

Marea Descrăciuneală
-
18 ianuarie, mall
-
Target: gen Z, familii cu copii
-
Evenimentul a transformat procesul de despodobire a bradului din Iulius Town într-o oportunitate de recompensare a cumpărătorilor, încurajând achizițiile printr-un mecanism simplu de tip „buy and get”. Clienții care au făcut cumpărături de minimum 500 de lei au primit, în limita stocului disponibil, una dintre decorațiunile LED din brad.


MINA Pop-UP
-
3 octombrie 2024 – 23 februarie 2025
-
Impact: peste 50.000 de vizitatori
-
Target: familii cu copii, tineri, turiști
-
MINA Pop-UP este ediția itinerantă a MINA București, cel mai mare centru de artă new media din Europa de Sud-Est. Vizitatorii au ocazia să admire proiecții spectaculoase la 360º, inspirate din picturile lui Van Gogh, creațiile unui artist român și două show-uri educative pentru copii despre misterele universului și lumea preistorică.



Campanie Summer Sale
-
Iunie - iulie
-
Target: public regional
-
Cele mai tentante reduceri la produsele de sezon pot fi vizualizate într-un catalog online. Campania va fi promovată prin digital advertising în mall, pe rețelele sociale, prin radio sau colaborări cu influenceri.

Flight Cinema in My Town
-
Perioadă: iulie și august, Iulius Gardens
-
Target: tineri, cinefili
-
Flight Cinema in My Town reunește în fiecare vară cinefili de toate vârstele, într-o experiență de neuitat. Pufuri confortabile în locul clasicelor fotolii, atmosferă cozy și cele mai îndrăgite filme, toate îi aşteaptă pe clienţi, în fiecare weekend până în august inclusiv.

Caravana TIFF
-
1 - 3 august, Iulius Gardens
-
Target: cinefili
-
Iubitorii de filme și natură sunt așteptati la trei seri de proiecții sub cerul liber. Caravana TIFF Unlimited este un proiect al celui mai important eveniment cinematografic din țară – Transilvania International Film Festival.

Caravana Orange
-
15 – 17 august, Iulius Gardens
-
Target: tineri pasionaţi de filme
-
Filme în aer liber, competiții de gaming, proiecții pentru copii și multe alte surprize vor avea loc în cadrul Caravanei Orange.

3×3 Sport Arena Streetball
-
22 - 24 august, Iulius Gardens
-
Target: tineri, pasionați de baschet
-
Seria de evenimente de baschet 3×3 marca Sport Arena Streetball continuă în Iulius Town Timișoara prin amplasarea a 3 terenuri de StreetBall. Evenimentul va atrage zeci de tineri pasionaţi de baschet, care vor fi susţinuţi de părinţi şi cei dragi.

Inaugurări:
-
dm drogerie markt, Scan Expert, Taste of Asia, Cinnamood, Crazy Schnitzel

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Caterina Dehelean-Muller, Director Marketing Iulius Town, tel: 0746.024.235 – email: caterina.dehelean-muller@iuliustown.ro
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.
Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:





















