

Highlights
Ianuarie
Iunie
2025
Cea mai bună creștere:
Food: Kosarom, Partigiano, Mesopotamia
Fashion& Jewelry: Stil, Oysho, Pandora
Sport: Grid
Beauty: dm dogerie markt, Mac Cosmetics, Beautik
Cea mai bună inaugurare: JD Sports
Inaugurări retail: FURLA, BUZZ, 1 One Money, Istorii cu caşcaval, Cremeria Gioelia.
Noua zonă de servicii: Penti, Vodafone, Donna Carina, Măriuca Artizanat, farmacia Fortis, Orange Store.
.png)

Marketing
PET EVENT
-
28 – 29 iunie, parc
-
Target: familii cu copii, iubitori de animale
-
Cel mai longeviv festival dedicat animalelor de companie din Iași a revenit în Grădina Palas cu cea de-a XI-a ediție. Au fost două zile pline de distracție, voie bună și momente speciale dedicate prietenilor patrupezi.

Kids Art & Play Zone
-
22 iunie, parc
-
Target: familii cu copii
-
Impact: 71.000 de vizite în mall
-
Cum arată o zi de vară, la Palas, pentru cei mici? Cu multe momente hazlii sau de învăţăre, cu activități distractive în aer liber, care să le stimuleze imaginația și curajul de a visa, ateliere de creaţie şi teatru de păpuşi.

Concert Multisenzorial
-
20 iunie, parc
-
Impact: peste 70.000 de vizite în mall
-
Target: public larg
-
Conceptul Multisenzorial a oferit o experiență unică prin invitarea publicului într-o atmosferă în care cele mai importante simțuri – văzul, auzul și mirosul – au fost răsfățate sub lumina lumânărilor. Evenimentul a fost un tribut adus trupelor Coldplay și Imagine Dragons şi a creat un moment de magie memorabil.


Street FOOD Festival
-
12 – 15 iunie, parc
-
Impact: +17% trafic în mall
-
Target: tineri, familii cu copii
-
Patru zile pline de arome, muzică și relaxare. Evenimentul a fost gândit pentru toate vârstele: cei mari s-au delectat cu mâncare şi muzică bună, iar cei mici s-au bucurat de tobogane gonflabile, ateliere de pictură, activități interactive și alte surprize.





Senzoria Family Fest și petrecere de 1 iunie
-
30 mai – 1 iunie, parc
-
Impact: peste 110.000 de vizite în mall pe 1 iunie
-
Target: familii cu copii
-
Ziua cu cel mai mare trafic din an, la Palas! De 1 iunie, Palas a găzduit un festival al copilăriei, cu personaje fantastice și concerte susținute de artiștii preferați ai micilor sărbătoriți. Ateliere de creație, parade cu personaje fantastice, sesiuni de face painting, competiții sportive, o tiroliană specială pentru cei mici au fost doar o parte dintre surprizele de care s-au bucurat la Palas.

Senzoria Festival
-
30 – 31 mai, parc
-
Impact: 132.000 de vizite în mall
-
Target: tineri, pasionați de muzică, gen Z
-
Senzoria Festival a adus o experiență vizuală și auditivă de neuitat, cu proiecții 3D, muzică bună și surprize pentru toți. Pe scenă au urcat artiști precum: Paul van Dyk, Vama, Deliric X Silent Strike & Muse Quartet.
Romanian Creative Week
-
14 – 25 mai
-
Impact: notorietate şi vizibilitate la nivel naţional
-
Target: femei, pasionaţi de modă
-
Romanian Creative Week este cel mai amplu eveniment dedicat industriilor creative din UE. Timp de două săptămâni, Iașul a devenit centrul european al modei, artei, culturii digitale și antreprenoriatului creativ. Parcul Palas a găzduit cele mai spectaculoase show-uri de modă pe un catwalk unic. Peste 100 de designeri și 150 de modele au participat la Romanian Fashion Week, creaţiile fiind admirate de publicul larg, dar şi de influenceri, oameni de artă şi modă din toată ţara.


Check Art Festival
-
10 – 11 mai, parc
-
Impact: +32% trafic faţă de weekendul precedent
-
Target: familii cu copii, tineri, turiști
-
Check Art Festival a adus în parcul Palas, spre încântarea publicului de toate vârstele, marionete gigant, statui vivante, mimi, bufoni, spectacole de fire show și aerial, ateliere de creație, precum și alte surprize.



Târgul de carte LIBREX
-
7 – 11 mai, Atrium Palas
-
Impact: 20.000 participanți/zi
-
Target: iubitori ai cărților de toate vârstele
-
Unul dintre cele mai mari târguri de profil de România, LIBREX a reunit, şi anul acesta, zeci de edituri și tipografii, spre încântarea publicului larg. Agenda culturală a evenimentelor a inclus zeci de lansări și prezentări de carte, dezbateri și conferințe susținute de personalităţi precum: Horațiu Mălăele, Adrian Cioroianu, Constantin Necula, Vasile Bănescu și mulți alții.

Expoziție cu mașini de epocă
-
3 – 4 mai, parc
-
Impact: 5.000 de participanți
-
Target: iubitori de mașini, tineri
-
10 limuzine de epocă au fost expuse în parcul Palas, iar mii de curioși au descoperit detalii fascinante din istoria designului de automobile.

1 mai copilăresc
-
1 - 4 mai, parc
-
Target: familii cu copii
-
Cei mici au fost invitați în grădina Palas, unde au participat la ateliere de gătit, la petreceri tematice cu baloane de săpun, jocuri interactive, DJ și sesiuni de face painting.

Campanie buy & get: „Familia merită tot timpul tău liber
-
8 – 18 aprilie, mall
-
Impact: 1.300 de persoane înscrise în campanie
-
Target: public regional, inclusiv din Republica Moldova
-
Clienții care au făcut cumpărături la magazinele din Palas, de minimum 600 de lei, și au venit cu bonurile la Centrul de Premiere, au primit pe loc vouchere și cadouri surpriză.
.jpg)

Labirintul Iepurașului
-
9 – 18 aprilie, mall
-
Impact: 5.000 de participanți
-
Target: familii cu copii
-
Iepurașul de Paște a fost prezent în Palas, unde i-a provocat pe copii la o vânătoare de comori. Labirintul din plante naturale, amenajat în Atrium, unde au fost ascunse indiciile, a fost o atracție irezistibilă pentru cei mici.
Expoziție de fluturi și albine vii
-
8 – 17 aprilie, mall
-
Impact: 5.000 de participanți
-
Target: familii cu copii, grupuri de elevi
-
Palas a continuat seria expoziţiilor educative pentru cei mici. Zeci de fluturi de dimensiuni impresionante, care au zburat liberi printre vizitatori, au făcut un spectacol coloristic de neuitat. În plus, cele peste 4.000 de albine, expuse în stupi transparenți, au exemplificat ce înseamnă munca în echipă și cum își îngrijesc fagurii.

Campanie: „Orice ai nevoie, meriți să primești”
-
5 – 8 martie, mall
-
Impact: 150 de participanți
-
Target: femei
-
Clientele care au avut bonuri cu o valoare cumulată de peste 500 de lei au fost recompensate cu vouchere, la magazinele din Palas.

Atelierul Artistului
-
25 februarie – 2 martie, mall
-
Impact: 10.000 persoane
-
Target: familii, public regional
-
Artizani și artiști locali au venit în fața publicului cu simboluri ale primăverii, realizate manual, cu bijuterii, podoabe, dar și alte obiecte inspirate de frumusețea naturii, cadouri ideale de oferit la început de sezon.
.jpg)

eSuperliga EA Sports FC 25
-
14 februarie, mall
-
Impact: +36% trafic
-
Target: generația Z
-
Cei mai buni jucători de fotbal virtual din țară au concurat, în Palas, în cadrul campionatului mondial de EA Sports FC 25. Influencerii Andu, Andreas, Tibi Crețu, Imogen, Mădălin Adrian, Mădălin Șerban, Best Noris au fost prezenți în cadrul evenimentului, unde i-au încurajat pe jucători și au discutat cu sutele de fani prezenți.


Expoziție educativă de Tarantule și Reptile Vii
-
7 – 16 februarie, mall
-
Impact: 9.000 participanți
-
Target: familii cu copii
-
O nouă ediție a Expoziție de Tarantule și Reptile Vii a revenit în Palas, spre bucuria celor mici, care au putut descoperi exemplare spectaculoase, precum: anaconda galbenă, unul dintre cei mai mari șerpi din lume; pitonul ametist; cobra falsă de apă; șarpele regal al lui Brooks și pitonul reticulat.



Winter Sale
-
Ianuarie
-
Impact: 12.000 de accesări ale catalogului online
-
Campania de vânzări Winter Sale a adus promoții de până la 70%, ianuarie fiind luna cu cele mai mari oferte și soldări la majoritatea brandurilor. Catalogul online a reunit ofertele magazinelor pentru sesiuni de shopping reușite.

Campanie Summer Sale
-
Iulie – august
-
Target: public regional
-
Cele mai bune reduceri la produsele de sezon pot fi vizualizate într-un catalog online.


Movie Nights
-
Iulie – august, parc
-
Target: tineri
-
Palatul Culturii şi grădina Palas vor fi decorul fermecător al serilor de vineri petrecute în aer liber, în compania filmelor.
Orange Film Fest
-
29 iulie – 3 august, parc
-
Target: tineri
-
Orange Film Fest va aduce magia cinematografiei în aer liber, cu proiecții sub cerul liber, activități interactive și momente speciale pentru cinefili. Un festival unde tehnologia și filmul se vor împleti armonios.


Festival Serile Filmului Romanesc
-
6 – 10 august, parc
-
Target: publicul ieşean
-
SFR va celebra filmul românesc prin proiecții speciale, întâlniri cu actori și regizori și discuții culturale captivante. Iașul va deveni, din nou, capitala cinematografiei autohtone. 4 zile de proiecţii de filme, cu invitaţi speciali, şi două zile de concerte.
Expoziţie Giant Robots
-
3 – 20 august, parc
-
Target: familii cu copii
-
„Transform Robots Alive” este o expoziție inedită dedicată pasionaților de robotică și tehnologie, dar și pentru fanii personajelor din benzile desenate și jocuri video. Publicul va avea ocazia să vadă 14 modele de roboți care ajung și până la 6 metri înălțime.


Concerte ale Filarmonii de Stat „Moldova” Iaşi
-
August - septembrie, parc
-
Target: publicul larg
-
Filarmonica „Moldova” Iaşi revine la Palas pentru a oferi seri de vară de excepţie, îmbinând armonia orchestrei cu forța și emoția vocilor solistice. Publicul va fi purtat prin capodopere clasice, într-o experiență muzicală profundă și rafinată.
Toboşariada
-
August, parc
-
Target: public larg
-
Spectaculosul eveniment va aduna peste 70 de toboșari talentați, de toate vârstele, care îşi vor uni forțele pentru a interpreta hituri memorabile, într-un eveniment plin de ritm și energie.


Festivalul Magic & Ludic
-
August, parc
-
Target: familii cu copii
-
Festivalul Magic & Ludic înseamnă un univers plin de joc, imaginație și magie, dedicat copiilor și familiilor. Ateliere creative, spectacole interactive și personaje de poveste vor transforma parcul Palas într-un tărâm al bucuriei și descoperirii.
Inaugurări:
-
Crocs, LEGO, Stay Fit Gym, Sport Vision; Nike, Levi’s şi Hervis Sports (reamenajări)

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:


















