+30% trafic
+36% vânzări retaileri
Cea mai bună creÅŸtere: Auchan, Synsay, McDonald’s, Kosarom, Teo’s Cafe, Dr Max, Animax
Marketing
Ziua Internațională a Copilului
​
-
1 iunie, parc
-
Impact: 150 participanți
-
Target: familii cu copii
-
Family Market i-a invitat pe cei mici la o super petrecere. Albă ca Zăpada, Spiderman, Minnie Mouse, Belle ÅŸi Wednesday au animat atmosfera. Programul a fost completat de sesiuni de făcut baloane de săpun atât de mari încât prichindeii ar fi încăput în ele, sesiuni de facepainting, reprezentaÈ›ii de muzică È™i dans, concursuri È™i multă veselie.
Egg Hunt
​
-
27 & 28 aprilie
-
Impact: 150 participanți
-
Target: familii cu copii
-
Cei mici asociază perioada Sărbătorilor Pascale cu IepuraÈ™ul, care aduce ouă de ciocolată, cadouri È™i bucurie. Și pentru că vânătoarea de ouă a devenit tot mai atractivă pentru copii, È™i la Family Market am dat start distracÈ›iei.
+13% trafic
+10% vânzări retaileri
Cea mai bună creÅŸtere: Sinsay, Pepco, Dr. Max, Kosarom, Papiro, Teo’s Cafe, Lisnic Hair Studio
Nou în proiect: Stay Fit Gym
Marketing
Aniversare 2 ani
​
-
13 iulie, piaţeta exterioară
-
Impact: 150 participanți
-
Target: familii cu copii
-
NumeroÅŸi copii È™i-au dat întâlnire la Family Market pentru a ne distra împreună la aniversarea celor 2 ani de la inaugurare. Cei mici s-au bucurat de muzică, jocuri, dansuri È™i de un show chimic cu gheață carbonică, numai bună pentru a se răcori într-o zi toridă de vară. BineînÈ›eles, nu au lipsit nici baloanele de săpun, care fac furori printre toÈ›i copiii.
Aerobic pentru mămici şi pitici
​​​
-
2 iunie, piaţeta exterioară
-
Target: mămicile din zona Miroslava
-
Încurajăm practicarea sportului, fie în aer liber sau în sală! AÈ™adar, odată cu deschiderea Stay Fit Gym în Family Market Miroslava a fost organizată o clasă de aerobic în aer liber, la care mămicile ÅŸi copiii lor s-au distrat ÅŸi au făcut miÅŸcare.
Ziua Internațională a Copilului
​​​​​
-
1 iunie, piaţeta exterioară
-
Impact: 300 de participanţi
-
Target: familii cu copii
-
Ce poate fi mai frumos de ziua celor mici decât distracÅ£ia în compania personajelor din poveÅŸtile preferate? Copiii au avut parte ÅŸi de activități interactive, baloane de săpun, jocuri, concursuri, facepainting È™i sesiuni de muzică È™i dans.
Egg Hunt
​​​​​
-
27 & 28 aprilie
-
Impact: 250 de participanți
-
Target: familii cu copii
-
ToÈ›i participanÈ›ii au dansat È™i s-au jucat cu IepuraÈ™ul È™i ajutoarele sale, au simÈ›it spiritul competiÈ›iei la concursuri, ca, spre final, să îl folosească în găsirea ouălor pe care IepuraÈ™ul le-a ascuns în mica grădină din Family Market. BineînÈ›eles, câÈ™tigători sau nu, toÈ›i micuÈ›ii au primit ouă Kinder, ca să se bucure de o gustare dulce.
Inaugurări viitoare: dm drogerie markt la Family Market Miroslava
Halloween Kids Party
​​​​​
-
2 noiembrie
-
Target: familiile cu copii
-
Ca în fiecare an, de Halloween, cei mici abia aÈ™teaptă să se costumeze È™i să primească ceva dulce – Trick or Treat! AÈ™adar, la Family Market Miroslava ÅŸi Bucium vom face petrecere È™i vom premia cele mai frumoase costumaÈ›ii.
Ateliere tematice de Crăciun
​​​​​
-
10-20 decembrie
-
Target: familii cu copii
-
În luna decembrie, ne dăm întâlnire la Family Market Bucium ÅŸi Miroslava, unde vom organiza ateliere creative, vom pregăti CiuboÈ›ica lui MoÈ™ Nicolae, Scrisoarea către MoÈ™ Crăciun È™i, bineînÈ›eles, îl vom vedea pe MoÈ™ Crăciun ÅŸi îi vom spune ce dorinÈ›e avem.
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Sabina Savinescu, Marketer Family Market, tel: 0723 324 779, email: sabina.savinescu@iuliusmall.com
​​
Proiecte ale companiilor IULIUS și W&E Assets.