Din 15 mai 2025, mai multe branduri, mai mult verde, mai multe locuri de parcare, mai multe evenimente pentru toată familia
Cum a fost în prima lună de la inaugurare?
+102% trafic în mall
+10% vânzări chiriaşi existenţi şi vânzări record pentru new entries - recorduri pentru deschiderile din 2025

Keyfacts
+ 10.000 mp GLA noutăţi de retail
60.000 mp total GLA
branduri internaționale în premieră regională
restaurant, cafenea, cofetărie/gelaterie
zone verzi pentru relaxare şi evenimente
+1.000 de locuri de parcare; suplimentare de 80%
40 de milioane euro investiție

Ce a adus nou extinderea?
-
Magazine și formate moderne, majoritatea în premieră regională. Alte branduri, prezente în mall, şi-au extins suprafeţele şi au venit cu cele mai actuale concepte de amenajare.

-
Noi concepte de dining: oferta de food & beverage este completată de un restaurant cu profil asiatic, o cafenea şi o cofetărie.

Mai mult verde
-
180 de copaci maturi, până la 12 metri înălţime
-
37.000 de arbuşti şi plante decorative
-
gazon pentru trafic intens
-
stejari, castani, arţari, Prunus, platani, tei
-
evenimente tematice pentru întreaga familie
-
investiţie de 1,85 milioane de euro

Mai multe locuri de parcare
-
Parcare extinsă şi acces rutier eficientizat
-
2.400 locuri de parcare
-
9,3 milioane de euro au fost investiţi în realizarea unei noi parcări, dar şi în modernizarea celei existente
-
accese pietonale și conexiuni rutiere optimizate
-
nouă staţie de călători pentru transportul în comun

Retaileri noi:
-
Fashion: Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Reserved (inaugurare viitoare), Mohito, Cropp, House, Escudo, Hermosa, CCC (relocare pe o suprafaţă extinsă, concept nou de magazin)
-
Restaurante & Cafenele: Chin Chin, Zireto Caffe, Plaisir du Chocolat, Crazy Bubble, FryDay Drive-Thru (inaugurare viitoare)
-
Accesorii, Home & Lifestyle: Casa Mereuta, Samsonite (relocare pe o suprafaţă extinsă, concept nou de magazin), Contakt Premium, Ishield
-
Parfumerie & Cosmetice: D&P Perfumum, Infinite Love, Daima Cosmetics
-
Servicii: Empire Salon, Inmedio, Videt
-
Sport: centru de fitness (inaugurare viitoare)

Trafic record: peste 220.000 de persoane au participat la evenimentele inaugurale
3 trei zile de surprize și evenimente pentru toată familia:
-
promoţii şi surprize la cumpărături
-
concerte Killa Fonic, Smiley şi Gaşca Zurli
-
Duminică, 18 mai, ziua dedicată familiei: spectacol Gașca Zurli; ateliere de creaţie pentru copii; wax hands - copiii au creat mulaje din ceară ale mânuţelor
-
WCF International Cat Show, expoziţia interactivă pentru copii First Kids on Mars şi locul de joacă digital Cosmos

Spread the news!
-
150 de apariţii în presa locală
-
12 apariţii presa naţională
-
33 de ştiri la posturi TV locale
Promovare new media
-
Fashion challenge - 12 influencers; Instagram + Tik Tok
-
Campanie inaugurare

-
Engagement: 15.000
-
Video views: 4,6 milioane
-
Reach: 732.700

-
Engagement: 35.600 likes / 231 comentarii / 140 share
-
Video views: 5 milioane
-
Reach: 215.000

-
Engagement: 59.000 aprecieri, 2.000 comentarii. 19.000 share
-
Video views: 1,9 milioane
-
Reach: 37.000
What`s next?
O vară plină de evenimente pentru toată familia:
-
Promoţii la brandurile din mall
-
Movie nights (iulie – august)
-
Expoziţie de dinozauri (iulie – august)
-
Expoziţie de roboţi (august – octombrie)
-
Expoziţie de şerpi şi tarantule (septembrie)
-
Street food festival (septembrie)

Inaugurări viitoare

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Ionuț Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.