top of page
Untitled-1.jpg
LOGO.png

+5% trafic în mall

+10% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Food: Raff Coffee, McDonald`s
Sport: Adidas
Fashion & Jewelry: LC Waikiki, Terranova, CCC, Skechers, Teilor

Cea mai bună inaugurare: Burger King

Nou în mall: Burger King, Istikbal, Miniso

Highl.png

Rezultate 2024

  • +8% vânzări

  • 6 magazine şi 28 de insule inaugurate

MRS-07056.jpg
BURGER KING_18 ianuarie 2024_Palas Mall 010.jpg
Marketing

Campanie The Magic Christmas Circus!

  • 6 - 20 decembrie, mall

  • Impact: peste 1.600 de premii acordate; 404.000 persoane reach Facebook,  Instagram, TikTok

  • Target: clienţi din regiune

  • Campania de impulsionare a cumpărăturilor de sărbători a premiat clienţii cu vouchere la brandurile partenere din mall, iar trei norocoși au câștigat, prin tragere la sorți, câte un televizor Samsung Crystal.

The Magic Christmas Circus.png

Aprinderea decorațiunilor de Crăciun

  • 29 noiembrie, mall

  • Impact: peste 200 de participanți

  • Target: adulți, copii, tineri

  • Odată cu aprinderea decorațiunilor de Crăciun, spiritul sărbătorilor s-a instalat în Iulius Mall Suceava. La eveniment, cursanții școlii de muzică Singing Stars au  încântat  publicul cu cele mai frumoase colinde, chiar lângă bradul de Crăciun din mall.

Magia Crăciunului a învăluit Iulius Mall

Frags & Chill – Competiție de E-sports

  • 15 – 17 noiembrie, mall

  • Impact: 100 de concurenţi, 500 de spectatori

  • Target: tineri pasionați de gaming, generația Z

  • Evenimentul a reunit 12 echipe, într-un spectacol intens de gaming. Peste 100 de participanți, inclusiv trei jucători din top 100 național, s-au întrecut pentru premii atractive, printre care monitoare de gaming oferite de Samsung și vouchere cadou în valoare totală de 4.000 de lei.

Frags & Chill – Competiție de Esports.jpg

Târgul de nunți „Bucovina”

  • 8 – 10 noiembrie, mall

  • Impact: +16% trafic

  • Target: viitorii miri din regiune

  • De la petreceri glam, ceremonii care amintesc de tradițiile locale și până la cele care se inspiră din paginile revistelor, furnizorii prezenți la târgul din Iulius Mall au oferit nenumărate variante care să se alinieze conceptului ales de fiecare cuplu în parte.

Targul de Nunti.jpg

Black Friday

  • 1 - 29 noiembrie

  • Impact: clienți din regiune

  • Target: mass-market

  • Catalog online de promovare a reducerilor pe care brandurile le-au afișat de Black Friday și nu numai.

Black Friday.jpg

Șah în şcoală

  • 5 octombrie, mall

  • Impact: 250 de persoane

  • Target: copii, familii

  • De Ziua Mondială a Educației, micii pasionați ai sportului minții din Suceava și-au dat întâlnire în Iulius Mall, unde au concurat la cea mai inedită competiție de șah - Romania 6.000.

Șah în Școală.jpeg

Back To College

  • 1 – 20 octombrie, mall

  • Impact: 650 de participanți

  • Target: studenți

  • Pe baza carnetului de student, tinerii au primit welcome pack-uri speciale și promoții la operatorii din mall. De asemenea, toți cei care și-au înregistrat adeverința sau carnetul de student la Centrul Info au fost înscriși automat la o tombolă cu premii.

Back to college.jpg

Next Station: Back to School

  • 30 august – 8 septembrie, mall

  • Impact: 1.100 de participanți

  • Target: copiii şi părinţii care se pregăteau de şcoală

  • Campania de impulsionare a vânzărilor le-a adus participanților surprize și beneficii speciale pentru a sărbători începutul noului an școlar. Clienții au câștigat cadouri surpriză.

Back to school.jpg

RoofTop Party - Deep in the City

  • 16 august, terasa exterioară

  • Impact: peste 1.000 de participanți

  • Target: tineri, în special generația Z

  • RoofTop Party a fost o super petrecere pe acoperiș, unde sucevenii s-au bucurat de muzica unor artiști internaționali, de vibe plin de energie și de o seară plăcută în compania prietenilor.

RoofTop Party - Deep in the City.jpg.jpeg

Expoziție de dinozauri și animale marine

  • 27 iulie – 18 august, parcare

  • Impact: 12.000 de vizitatori

  • Target: familii cu copii

  • Parcarea Iulius Mall „s-a transformat” în „Jurassic Park”, unde 40 de exemplare de dinozauri și animale marine gigant au putut fi admirate de sucevenii de toate vârstele. 

Expoziție de dinozauri și animale marine gigante animatronice.jpg

Back to Fitness

  • august – septembrie, terasa exterioară

  • Impact: 150 de persoane

  • Target: public feminin

  • Pe terasa exterioară au avut loc sesiuni de fitness, iar toate persoanele care au participat la antrenamente au primit un carnet cu reduceri la magazinele din mall.

Back to fitness.jpeg

Parteneriate: Bucovina Motor Fest (august, Cetatea de Scaun a Sucevei) şi Zilele Nordului (august, orașul Darabani, județul Botoșani)

Zilele Nordului.jpg
Bucovina Motorfest.jpg

Mall-ul care schimbă totul!

Inaugurare extindere: al 2-lea trimestru 2025

  • 60.000 mp total GLA

  • 40 milioane euro investiție

  • branduri internaționale în premieră regională

  • restaurante, cafenele, locaţii de tip drive-thru, centru de fitness

  • zone verzi pentru relaxare şi evenimente

  • 2.400 de locuri de parcare

 

 

Mai multe branduri în premieră regională: Lefties Digital Store, Stradivarius, Reserved, Mohito, Cropp, House, HalfPrice, Hermosa.

Highl (1).png
IULIUS_MALL_SUCEAVA_aeriana_R2 copy.jpg
IULIUS_MALL_SUCEAVA_sol_R2 copy2.jpg
Extindere Iulius Mall Suceava (4).png
Extindere Iulius Mall Suceava (2).png
Extindere Iulius Mall Suceava (3).png

Profil nou în Iulius Mall: centrul de fitness Stay Fit Gym

STAY FIT_Iulius Iasi 05.jpg

Food & beverage: Chin Chin (restaurant asiatic), Zireto Caffe, Drive-in FryDay​, Plaisir du Chocolat

481262991_933671742277918_7504375779728851052_n.jpg
parcare extindere.jpg

Refurbishment/ extinderi: LC Waikiki, CCC, Samsonite

Servicii noi: Empire Salon (coafor), Videt

Parcare fără griji:

  • de la 1.350 la peste 2.400 de locuri

  • 25 de staţii duble de încărcare pentru maşini electrice

  • noi zone de acces în mall conectate la locurile de parcare

O nouă zonă verde

  • 160 de copaci maturi, până la 12 metri înălţime

  • 37.000 de arbuşti

  • gazon pentru trafic intens

  • stejari, castani, arţari, Prunus, platani, tei

  • evenimente tematice pentru întreaga familie

Marketing

Ateliere de creaţie

  • luna martie, mall

  • Target: copii și părinți

  • În luna martie, dăm frâu liber creativității celor mici! Vino alături de copilul tău la atelierele de creație organizate de Iulius Mall Suceava și transformați împreună ideile în adevărate opere de artă!

A9S06868.jpg

Miss & Mister Bucovina

  • 15 martie, mall

  • Target: tineri

  • Asociația „Euroactiv” Suceava organizează „Miss și Mister Bucovina”, un eveniment care aduce pe aceeași scenă elevii care au obținut titlul de Miss și Mister Boboc la unitățile de învățământ din județ

Iulius TM - 12.09.24 TM Fashion Week-60.jpg

Campanie de Paște

  • 4 – 18 aprilie, mall

  • Target: clienţi din regiune

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor, a traficului și de fidelizare a clienților care se pregătesc de sărbătorile pascale.

Paste.jpg

WFC International Catshow

  • Luna mai, mall

  • Target: iubitori de animale din regiune; copii şi părinţi

  • Iulius Mall se va transforma într-un podium de grație felină, iar sucevenii vor avea ocazia să admire peste 20 de rase de pisici.

cat show.jpg

Etapa zonală a Festivalului Național „Voinicelul”

  • Luna mai, mall

  • Target: copii, elevi şi părinţi din Suceava

  • Iulius Mall va fi gazda etapei zonale a Festivalului-concurs naţional de interpretare artistică pentru preşcolari „Voinicelul”. Ca şi la ediţia din 2024, festivalul va atrage în food court mii de copii şi părinţi. Competiţia este organizată în parteneriat cu Palatul Copiilor şi Inspectoratul Şcolar Judeţean Suceava.

voinicelul 2.jpg

Marea inaugurare a extinderii Iulius Mall

  • Al 2-lea trimestru al acestui an

  • Target: mass-market din toată regiunea

  • Clienții vor avea parte de mai multe zile pline de distracție: concerte, activităţi pentru copii, super premii și evenimente inedite.

Picture1.jpg

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​Ionuț Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:

Copyright © Iulius Company. Toate drepturile rezervate.

SC Attrius Developments SRL, Str. Palas, nr. 7A, cladirea A1, etaj 2, birou A.b-28,
RO37160477, J22/488/2017, Capital social 220 RON

  • LinkedIn
  • facebook
bottom of page