top of page
Untitled-1.jpg
iulius town.png

+10% trafic în mall

+5% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:
Fashion: Irina Schrotter, Zara, Terranova, Calvin Klein
Sport: Adidas
Beauty: Obsentum, Sephora, Xpert Beauty, Nala
Food: Fryday, Bottega del Pane, KFC, Enjoy Sushi, KAI

Cea mai bună inaugurare: Czech-In by Staropramen

poza1.jpg

11 Inaugurări retail, printre care: Burger King, Tesla Timișoara Pop Up, Autograf (magazin papetărie)

magazine.png

Inaugurări office:
Noi intrări în hubul medical din United Business Center 0:
Medical Town, Dentcof, MedLife, Cliniqa și Cronos Med by dr. Constantin Stan

poza2.jpg
Marketing

Urban Playfield

  • 27 – 28 iulie, Iulius Gardens

  • Target: familii cu copii, tineri

  • TimiÈ™oreni de toate vârstele au participat la activitățile antrenante pregătite în Iulius Gardens: badminton, È™ah, tenis, escaladă, biliard, minifotbal, volei, baschet, X È™i 0, crossnet volleyball, You Fo etc.

poza3.jpg

Euro 2024 se vede în Iulius Town!

  • 14 iunie – 14 iulie, terasa food court

  • Impact: aprox. 10.000 persoane

  • Target: preponderent bărbaÈ›i, 18 – 50 de ani

  • Fanii „sportului rege” È™i pasionaÈ›ii de experienÈ›e unic s-au întâlnit, timp de o lună, să vadă meciurile din cadrul Campionatului European de Fotbal, pe ecranul gigant de pe terasa food court-ului. Sponsorii evenimentului au fost: Coca-Cola, Takis, Hisense, Gorenje.

BeHealthy by World Class​

  • 8 iunie, Iulius Gardens

  • Impact: 1.000 participanÅ£i

  • Target: tineri ÅŸi adulÅ£i pasionaÅ£i de sport

  • Cel mai mare festival urban de health & fitness din România, dedicat sănătății È™i fitness-ului, a inclus un program antrenant, distractiv, plin de provocări È™i surprize, pregătit de antrenorii È™i instructorii World Class.

poza6.jpg

Father & Son Challenge

  • 8 iunie, Iulius Gardens

  • Impact: 170 echipe ÅŸi zeci de suporteri

  • Target: familii cu copii

  • Evenimentul dedicat tăticilor È™i copiilor a presupus
    acÈ›iuni sportive în aer liber amuzante, bazate pe camaraderie, încredere È™i puterea exemplului.

poza7.jpg

Happy Kids Days

  • 1-2 iunie, Iulius Gardens ÅŸi Iulius Mall

  • Impact: +32% trafic

  • Target: familii cu copii

  • Evenimentul Happy Kids Days a adus o diversitate de activități captivante È™i spectacole încântătoare, precum ateliere de creaÈ›ie, face painting, întâlniri cu cele mai îndrăgite personaje, tobogane gonflabile, precum È™i mii de premii. Și în acest an, ziua de 1 iunie a înregistrat cel mai ridicat trafic din 2024.

Outdoor Office Day

  • 19 iunie, Iulius Gardens

  • Impact: zeci de angajaÈ›i, 14 companii

  • Target: companii din clădirile UBC

  • ȘedinÈ›ele productive È™i brainstormingul creativ au adus entuziasm celor care au petrecut Outdoor Office Day într-o grădină urbană, animată nu doar de dorinÈ›a de a fi împreună într-o zi de vară, ci È™i de bucuria lucrului în echipă într-un cadru care inspiră. AcÈ›iunea face parte din seria de evenimente Meaning and Fusion of Work.

poza8.jpg

3x3 Iulius Town Challenge​

  • Mai, Iulius Gardens

  • Impact: sute de participanÅ£i

  • Target: tineri pasionaÅ£i de sport

  • Iulius Town încurajează practicarea oricărei forme de sport, astfel că susÈ›ine evenimentele care promovează un stil de viață sănătos. O nouă ediÈ›ie Streetball Challenge a avut loc, în luna mai, la care au participat 22 de echipe È™i 88 jucători. Tot în luna mai, Iulius Town a găzduit standurile de ridicare a kit-urilor de participare la cursele „The Color Run”, “Timotion” È™i „La Petrovaselo în vie”.

poza9.jpg

Florall

  • 16 – 19 mai, Iulius Gardens

  • Impact: +10% trafic

  • Target: tineri, familii cu copii

  • Iulius Town s-a transformat, pentru al doilea an, într-un paradis floral, prin intermediul unui festival care a îmbinat arta florală cu operele clasice ale literaturii. Elevii de la ÅŸcolile din TimiÅŸoara s-au alăturat în crearea unor instalaÈ›ii florale inspirate de personajele lor preferate. Acest proiect încurajează creativitatea tinerilor È™i promovează colaborarea între generaÈ›ii.

Campanie „Enjoy Life”​

  • Aprilie – iunie, social media

  • Target: fashion lovers, 18 – 60 de ani

  • Împreună cu fashion stylistul Lica Popescu (revista ELLE) am creat un guide-line pentru sezonul primăvară-vară 2024, cu piese vestimentare de la cele mai cool branduri din mall.
    Vezi catalogul aici!

poza10.jpg

Expo Dinos and Sea Monsters

  • 6 aprilie – 12 mai, parcarea VIP

  • Impact: 17.000 persoane

  • Target: familii cu copii

  • O parte dintre misterele erei mezozoice au putut să fie descoperite de curioÅŸi prin intermediul unei expoziÈ›ii spectaculoase ce a reunit 40 de animale marine gigant È™i dinozauri animatronici.

Food Truck Festival​

  • 12 – 14 aprilie, Iulius Gardens

  • Impact: +23% trafic

  • Target: Tineri, familii cu copii

  • Festivalul de street food s-a întors cu ediÈ›ia de primăvară È™i a adus la Iulius Town muzică, atmosferă vibrantă È™i arome senzaÈ›ionale, care au atras mii de gurmanzi. Vezi cum a fost aici!

poza11.jpg

Campanie de sărbători „De PaÈ™te, mereu împreună!”

  • 22 aprilie – 3 mai, Iulius Mall

  • Impact: 1.600 de clienÈ›i premiaÅ£i pentru cumpărături de peste 500 lei

  • Target: Cumpărători de toate vârstele

poza12.jpg

The Glowing Garden

  • 29 ianuarie – 24 martie, Iulius Gardens

  • Impact: 6.000 vizitatori

  • Target: familii cu copii

  • De la finalul lunii ianuarie până la finalul lunii martie, Iulius
    Gardens s-a transformat într-o oază de lumină È™i culoare, găzduind expoziÈ›ia The Glowing Garden, în care au fost integrate peste 170 de instalaÈ›ii luminoase. 

poza14.jpg

Labirintul Iepurașului

  • 18 - 28 aprilie, Iulius Mall

  • Impact: 4.000 copii participanÅ£i

  • Target: familii cu copii

  • Simpaticul urecheat a ascuns indiciile pentru cei mici în labirintul din piaÈ›eta Intersport, iar copiii s-au bucurat de un super egg-hunt.

ConferinÈ›a “DeÈ™tepÈ›i cu banii” cu Iancu Guda

  • 14 martie, Iulius Congress Hall

  • Impact: 400 participanÅ£i

  • Target: corporatiÈ™ti, antreprenori

  • Cele câteva sute de participanÈ›i au avut ocazia să afle informaÈ›ii preÈ›ioase despre cum îÈ™i pot investi într-un mod inteligent economiile astfel încât să îÅŸi construiască un viitor financiar sănătos.

poza15.jpg

WCF International Cat Show

  • 3 – 4 februarie, Iulius Mall

  • Impact: 22.000 vizitatori

  • Target: tineri, familii cu copii; clienÈ›i veniÈ›i special din regiune

  • Iubitorii de pisici s-au întâlnit în Iulius Town TimiÈ™oara, zona Atrium, unde au admirat 20 de rase într-un concurs de frumuseÈ›e felină.

Fun for Kids

  • În fiecare weekend, februarie – martie, Iulius Mall

  • Impact: peste 1.600 copii

  • Target: familii cu copii

  • Cei mici s-au distrat la ateliere de creaÈ›ie, sesiuni de face painting ÅŸi teatru de păpuÅŸi. Vezi aici!

poza16.jpg

Expoziția de Tarantule și Reptile Vii

  • 19 – 28 ianuarie, Iulius Mall

  • Impact: 30.000 vizitatori

  • Target: Familii cu copii

  • Una dintre cele mai apreciate expoziÈ›ii a revenit la Iulius Town, iar de această dată a reunit specii exotice de tarantule È™i È™erpi.

Back to School

  • Septembrie, Iulius Mall

  • Target: copiii ÅŸi părinÅ£ii care se pregătesc de ÅŸcoală

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor ÅŸi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an ÅŸcolar.

poza17.jpg

Aniversarea de 5 ani Iulius Town

  • 5-8 septembrie

  • Target: familii cu copii, tineri - regiune

  • Aniversăm 5 ani de Iulius Town TimiÈ™oara, iar printre surprizele pe care le-am pregătit se numără È™i Street Food Festival, concerte The Motans, Moonlight Breakfast, Mădălina Pavăl Orchestra, Basska, Amphitrio È™i stand-up comedy cu Mădălin Cîrje, Bogdan Nonic, Florin Gheorghe, Alex Dobrotă È™i Mirel Popinciuc.

poza18b.jpg
MINA Pop-Up
  • 3 octombrie 2024 – 12 ianuarie 2025

  • Target: tineri, familii cu copii, corporatiÅŸti iubitori de artă de toate vârstele

  • Museum of Immersive New Art (MINA), primul spaÈ›iu imersiv din România È™i cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est, vine la Iulius Town.

  • MINA Pop-Up va fi un cort de 450 mp, cu proiecÈ›ii 360º, unde arta È™i tehnologia sunt combinate formând un spaÈ›iu imersiv pentru toate vârstele. TimiÅŸorenii vor avea ocazia să vadă trei show-uri imersive: „Van Gogh”, „ConstelaÈ›ii Interioare”, inspirată din mitologie, È™i o proiecÈ›ie interactivă pentru copii –„Lumea Subacvatică”.

Inaugurări:
magazine2.png

Primark, BOSS, Lefties, Oltre, Chic Chic Urban Fashion, Poke House (food), Pastaio (locație paste artizanale)

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​Caterina Dehelean-Muller, Director Marketing Iulius Town, tel: 0746.024.235 – email: caterina.dehelean-muller@iuliustown.ro

bottom of page