+10% trafic în mall
+5% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Fashion: Irina Schrotter, Zara, Terranova, Calvin Klein
Sport: Adidas
Beauty: Obsentum, Sephora, Xpert Beauty, Nala
Food: Fryday, Bottega del Pane, KFC, Enjoy Sushi, KAI
Cea mai bună inaugurare: Czech-In by Staropramen
11 Inaugurări retail, printre care: Burger King, Tesla Timișoara Pop Up, Autograf (magazin papetărie)
Inaugurări office:
Noi intrări în hubul medical din United Business Center 0: Medical Town, Dentcof, MedLife, Cliniqa È™i Cronos Med by dr. Constantin Stan
Marketing
Urban Playfield
-
27 – 28 iulie, Iulius Gardens
-
Target: familii cu copii, tineri
-
TimiÈ™oreni de toate vârstele au participat la activitățile antrenante pregătite în Iulius Gardens: badminton, È™ah, tenis, escaladă, biliard, minifotbal, volei, baschet, X È™i 0, crossnet volleyball, You Fo etc.
Euro 2024 se vede în Iulius Town!
-
14 iunie – 14 iulie, terasa food court
-
Impact: aprox. 10.000 persoane
-
Target: preponderent bărbaÈ›i, 18 – 50 de ani
-
Fanii „sportului rege” È™i pasionaÈ›ii de experienÈ›e unic s-au întâlnit, timp de o lună, să vadă meciurile din cadrul Campionatului European de Fotbal, pe ecranul gigant de pe terasa food court-ului. Sponsorii evenimentului au fost: Coca-Cola, Takis, Hisense, Gorenje.
BeHealthy by World Class​
-
8 iunie, Iulius Gardens
-
Impact: 1.000 participanţi
-
Target: tineri şi adulţi pasionaţi de sport
-
Cel mai mare festival urban de health & fitness din România, dedicat sănătății È™i fitness-ului, a inclus un program antrenant, distractiv, plin de provocări È™i surprize, pregătit de antrenorii È™i instructorii World Class.
Father & Son Challenge
-
8 iunie, Iulius Gardens
-
Impact: 170 echipe ÅŸi zeci de suporteri
-
Target: familii cu copii
-
Evenimentul dedicat tăticilor și copiilor a presupus
acÈ›iuni sportive în aer liber amuzante, bazate pe camaraderie, încredere È™i puterea exemplului.
Happy Kids Days
-
1-2 iunie, Iulius Gardens ÅŸi Iulius Mall
-
Impact: +32% trafic
-
Target: familii cu copii
-
Evenimentul Happy Kids Days a adus o diversitate de activități captivante È™i spectacole încântătoare, precum ateliere de creaÈ›ie, face painting, întâlniri cu cele mai îndrăgite personaje, tobogane gonflabile, precum È™i mii de premii. Și în acest an, ziua de 1 iunie a înregistrat cel mai ridicat trafic din 2024.
Outdoor Office Day
-
19 iunie, Iulius Gardens
-
Impact: zeci de angajați, 14 companii
-
Target: companii din clădirile UBC
-
ȘedinÈ›ele productive È™i brainstormingul creativ au adus entuziasm celor care au petrecut Outdoor Office Day într-o grădină urbană, animată nu doar de dorinÈ›a de a fi împreună într-o zi de vară, ci È™i de bucuria lucrului în echipă într-un cadru care inspiră. AcÈ›iunea face parte din seria de evenimente Meaning and Fusion of Work.
3x3 Iulius Town Challenge​
-
Mai, Iulius Gardens
-
Impact: sute de participanţi
-
Target: tineri pasionaţi de sport
-
Iulius Town încurajează practicarea oricărei forme de sport, astfel că susÈ›ine evenimentele care promovează un stil de viață sănătos. O nouă ediÈ›ie Streetball Challenge a avut loc, în luna mai, la care au participat 22 de echipe È™i 88 jucători. Tot în luna mai, Iulius Town a găzduit standurile de ridicare a kit-urilor de participare la cursele „The Color Run”, “Timotion” È™i „La Petrovaselo în vie”.
Florall
-
16 – 19 mai, Iulius Gardens
-
Impact: +10% trafic
-
Target: tineri, familii cu copii
-
Iulius Town s-a transformat, pentru al doilea an, într-un paradis floral, prin intermediul unui festival care a îmbinat arta florală cu operele clasice ale literaturii. Elevii de la ÅŸcolile din TimiÅŸoara s-au alăturat în crearea unor instalaÈ›ii florale inspirate de personajele lor preferate. Acest proiect încurajează creativitatea tinerilor È™i promovează colaborarea între generaÈ›ii.
Campanie „Enjoy Life”​
-
Aprilie – iunie, social media
-
Target: fashion lovers, 18 – 60 de ani
-
Împreună cu fashion stylistul Lica Popescu (revista ELLE) am creat un guide-line pentru sezonul primăvară-vară 2024, cu piese vestimentare de la cele mai cool branduri din mall.
Vezi catalogul aici!
Expo Dinos and Sea Monsters
-
6 aprilie – 12 mai, parcarea VIP
-
Impact: 17.000 persoane
-
Target: familii cu copii
-
O parte dintre misterele erei mezozoice au putut să fie descoperite de curioşi prin intermediul unei expoziții spectaculoase ce a reunit 40 de animale marine gigant și dinozauri animatronici.
Food Truck Festival​
-
12 – 14 aprilie, Iulius Gardens
-
Impact: +23% trafic
-
Target: Tineri, familii cu copii
-
Festivalul de street food s-a întors cu ediÈ›ia de primăvară È™i a adus la Iulius Town muzică, atmosferă vibrantă È™i arome senzaÈ›ionale, care au atras mii de gurmanzi. Vezi cum a fost aici!
Campanie de sărbători „De PaÈ™te, mereu împreună!”
-
22 aprilie – 3 mai, Iulius Mall
-
Impact: 1.600 de clienți premiaţi pentru cumpărături de peste 500 lei
-
Target: Cumpărători de toate vârstele
The Glowing Garden
-
29 ianuarie – 24 martie, Iulius Gardens
-
Impact: 6.000 vizitatori
-
Target: familii cu copii
-
De la finalul lunii ianuarie până la finalul lunii martie, Iulius
Gardens s-a transformat într-o oază de lumină È™i culoare, găzduind expoziÈ›ia The Glowing Garden, în care au fost integrate peste 170 de instalaÈ›ii luminoase.
Labirintul Iepurașului
-
18 - 28 aprilie, Iulius Mall
-
Impact: 4.000 copii participanţi
-
Target: familii cu copii
-
Simpaticul urecheat a ascuns indiciile pentru cei mici în labirintul din piaÈ›eta Intersport, iar copiii s-au bucurat de un super egg-hunt.
ConferinÈ›a “DeÈ™tepÈ›i cu banii” cu Iancu Guda
-
14 martie, Iulius Congress Hall
-
Impact: 400 participanţi
-
Target: corporatiști, antreprenori
-
Cele câteva sute de participanÈ›i au avut ocazia să afle informaÈ›ii preÈ›ioase despre cum îÈ™i pot investi într-un mod inteligent economiile astfel încât să îÅŸi construiască un viitor financiar sănătos.
WCF International Cat Show
-
3 – 4 februarie, Iulius Mall
-
Impact: 22.000 vizitatori
-
Target: tineri, familii cu copii; clienți veniți special din regiune
-
Iubitorii de pisici s-au întâlnit în Iulius Town TimiÈ™oara, zona Atrium, unde au admirat 20 de rase într-un concurs de frumuseÈ›e felină.
Fun for Kids
-
În fiecare weekend, februarie – martie, Iulius Mall
-
Impact: peste 1.600 copii
-
Target: familii cu copii
-
Cei mici s-au distrat la ateliere de creație, sesiuni de face painting şi teatru de păpuşi. Vezi aici!
Expoziția de Tarantule și Reptile Vii
-
19 – 28 ianuarie, Iulius Mall
-
Impact: 30.000 vizitatori
-
Target: Familii cu copii
-
Una dintre cele mai apreciate expoziții a revenit la Iulius Town, iar de această dată a reunit specii exotice de tarantule și șerpi.
Back to School
-
Septembrie, Iulius Mall
-
Target: copiii şi părinţii care se pregătesc de şcoală
-
Campanie de impulsionare a vânzărilor ÅŸi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an ÅŸcolar.
Aniversarea de 5 ani Iulius Town
-
5-8 septembrie
-
Target: familii cu copii, tineri - regiune
-
Aniversăm 5 ani de Iulius Town TimiÈ™oara, iar printre surprizele pe care le-am pregătit se numără È™i Street Food Festival, concerte The Motans, Moonlight Breakfast, Mădălina Pavăl Orchestra, Basska, Amphitrio È™i stand-up comedy cu Mădălin Cîrje, Bogdan Nonic, Florin Gheorghe, Alex Dobrotă È™i Mirel Popinciuc.
MINA Pop-Up
-
3 octombrie 2024 – 12 ianuarie 2025
-
Target: tineri, familii cu copii, corporatiÅŸti iubitori de artă de toate vârstele
-
Museum of Immersive New Art (MINA), primul spaÈ›iu imersiv din România È™i cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est, vine la Iulius Town.
-
MINA Pop-Up va fi un cort de 450 mp, cu proiecÈ›ii 360º, unde arta È™i tehnologia sunt combinate formând un spaÈ›iu imersiv pentru toate vârstele. TimiÅŸorenii vor avea ocazia să vadă trei show-uri imersive: „Van Gogh”, „ConstelaÈ›ii Interioare”, inspirată din mitologie, È™i o proiecÈ›ie interactivă pentru copii –„Lumea Subacvatică”.
Inaugurări:
Primark, BOSS, Lefties, Oltre, Chic Chic Urban Fashion, Poke House (food), Pastaio (locație paste artizanale)
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
​Caterina Dehelean-Muller, Director Marketing Iulius Town, tel: 0746.024.235 – email: caterina.dehelean-muller@iuliustown.ro