

+12% trafic în mall
+7% vânzări retaileri
Cea mai bună creștere:
Fashion & Jewelry: Teilor, Splend’or, Icon
Sport: 4F, Sport Guru, Adidas, Nike, Arman Sport
Food: Chantia, Guau Café, Bunătăţi Greceşti, Bottega del Pane
Cea mai bună inaugurare: Primark
Inaugurări retail: Primark, Lefties Digital Store, BOSS, Chic Chic Urban Fashion, Oltre, JD Sports, Various Brands, B&B Shop, Pastaio, Magnumbet, Autoglobuss Premium Store, Little Italy by Prime (restaurant), Empire Salon (barber shop)


Noi parteneri în clădirile United Business Center: CryoSpace, Sipa-Zoppas, Devhub, Equal1 Laboratories Romania
Rezultate 2024
-
+11% trafic
-
+5% vânzări
-
32 de magazine şi 27 de insule inaugurate
Marketing
MINA Pop-UP
-
3 octombrie 2024 - 23 februarie 2025
-
Impact: peste 50.000 de vizitatori, dintre care mulți turiști sârbi
-
Target: familii cu copii, tineri, turiști
-
Datorită interesului foarte mare, Mina Pop-UP a rămas în Iulius Town cu cinci săptămâni mai mult decât termenul inițial. MINA Pop-UP este ediția itinerantă a MINA București, cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est. Timp de cinci luni, vizitatorii au admirat proiecţii 360º spectaculoase, inspirate din picturile lui Van Gogh şi Gustav Klimt, o poveste de Crăciun, dar şi show-uri educative pentru copii.
Crăciun magic la Iulius Town
-
Decembrie, mall şi parc
-
Impact: +7% trafic în luna decembrie
-
Target: familii cu copii, vizitatori din regiune, inclusiv din Serbia şi Ungaria
-
Tematica de sărbători a readus atmosfera din copilărie a fiecărei generații, printr-un Crăciun feeric. Piesa centrală a fost bradul din Atrium, la baza căruia vizitatorii au găsit trei zone instagramabile: Camera Cadourilor, Camera de Turtă Dulce și Camera Ținutului de Gheață. Decoraţiuni de poveste au fost instalate şi în parc. Pe toată durata sărbătorilor, au avut loc concerte, activităţi pentru copii, întâlniri cu Moş Crăciun, iar restaurantele şi cafenele au organizat petreceri tematice.






Distracţie pe gheaţă
-
Decembrie, parc
-
Impact: peste 10.000 de persoane
-
Target: familii cu copii, tineri, turiști
-
Toată luna decembrie, iubitorii iernii s-au distrat pe patinoarul din Iulius Town, amplasat în parcarea VIP.

Campania „No more bad gifts”
-
5 – 22 decembrie, mall
-
Impact: 2.700 de clienți premiați
-
Target: mass-market, din regiune şi de peste graniţe
-
Campanie de impulsionare a vânzărilor de sărbători, prin care 2.700 de clienți, care au făcut cumpărături de minimum 500 de lei, au primit vouchere cadou, iar cei care au depășit pragurile de 1.000 lei sau 2.000 de lei au avut parte de o surpriză inedită. Fiecare participant a fost înscris la tombolă, iar doi norocoși au câștigat fie un Iphone 16, fie un fotoliu de masaj Komoder Focus.

Expoziția „Brickenburg in my town” – zilele fanilor LEGO®
-
8 – 10 noiembrie, mall
-
Impact: +9% trafic
-
Target: familii cu copii, fani LEGO® de toate vârstele
-
Mii de fani ai celebrelor cărămizi LEGO® s-au bucurat de expoziția care a avut printre atracţii un oraș în miniatură, o parte din universul Star Wars, secțiunea special Tpy Photo și atelierele de creație.

Caravana „Europa FM - Parte din viața ta”
-
8 noiembrie, mall
-
Impact: audienţă naţională
-
Caravana a transmis live, din Iulius Mall, emisiunea „Europa FM - Parte din viața ta”, iar printre invitați a fost și Caterina Dehelean-Muller, Director de Marketing Iulius Town, care a vorbit despre evenimentele din luna decembrie. Evenimentul s-a încheiat cu un concert al trupei Voltaj.

Black Friday
-
8 – 10 noiembrie; 29 noiembrie – 1 decembrie
-
Impact: +4,6% trafic
-
Target: cumpărători din regiune, din Serbia şi Ungaria
-
În 2024, campania de Black Friday s-a desfăşurat în două weekend-uri. Brandurile au pregătit promoţii la produse de sezon, iar toate ofertele au fost inserate în catalogul online.

Halloween Kids Party
-
2 – 3 noiembrie, mall
-
Impact: peste 1.000 de participanți
-
Target: familii cu copii
-
Petrecerea de Halloween de la Iulius Town a atras un număr record de copii, care au venit costumați pentru a intra în atmosfera de sărbătoare. Teatrul de păpuși, atelierele de creație, sesiunile de face painting, roata cadourilor și photo booth-ul tematic au contribuit la un weekend memorabil pentru cei mici.
Urban TM
-
12 octombrie, parc
-
Impact: +12% trafic față de aceeași perioadă a anului trecut
-
Target: tineri, pasionați de cultura „urban”, generația Z
-
Prima ediție a evenimentului Urban TM s-a desfășurat la Iulius Town, fiind parte a seriei de evenimente Legacy Timișoara 2023. Puya și Argatu au reușit să atragă mii de participanți.
Check Art Festival
-
21 – 22 septembrie, parc
-
Impact: +4% trafic
-
Target: familii cu copii, turiști
-
Check Art Festival a adus în parcul Iulius Town, spre încântarea publicului de toate vârstele, marionete gigant, statui vivante, mimi, bufoni, spectacole de fire show și aerial, ateliere de creație, precum și alte surprize.




Banat IT BBQ - RetroTech Edition
-
10 septembrie, parc
-
Impact: peste 1.000 de participanți
-
Target: corporatiști din UBC şi Timişoara
-
Banat IT BBQ a reunit comunitatea IT din Timișoara într-un eveniment de networking memorabil. Atmosfera vibrantă, muzica live și preparatele delicioase au creat un cadru perfect pentru a celebra Ziua Internațională a Programatorului.
Timişoara Fashion Week
-
11 – 12 septembrie, mall
-
Impact: +40% trafic
-
Target: pasionaţii de modă
-
Timișoara Fashion Week s-a remarcat printr-o ediție specială, aducând pe podium peste 40 de modele din întreaga țară și colecții spectaculoase ale unor designeri consacrați.
Campanie Back to School
-
30 august – 15 septembrie, mall
-
Impact: +17% trafic
-
Target: familii cu copii
-
Pentru a marca începutul noului an școlar, Iulius Town a lansat campania de impulsionare a vânzărilor prin premii atractive. Clienții care au făcut cumpărături în valoare de minimum 400 de lei au primit unul dintre cele 100 de vouchere zilnice.

Picnic in My Town
-
5 – 8 septembrie, parc
-
Impact: +11% trafic
-
Target: public de toate vârstele, părinţi cu copii, vizitatori din regiune
-
Am aniversat 5 ani de la inaugurarea Iulius Town cu evenimentul „Picnic in My Town”, care a reunit atracții pentru toate gusturile și vârstele. Printre cele mai apreciate surprize au fost: Street Food Festival, concertele The Motans, Moonlight Breakfast, Mădălina Pavăl Orchestra, un show de stand-up comedy și multe altele.
Caravana TIFF
-
16 - 18 august, parc
-
Impact: 500 de spectatori pe parcursul a trei seri
-
Target: pasionați de film de toate vârstele
-
A doua ediție specială a Caravanei TIFF organizată în Iulius Town a avut priză la public, atrăgând aproximativ 500 de participanți, pe parcursul celor trei seri de proiecție.

3×3 BCR Sport Arena Streetball
-
9 – 11 august, parc
-
Impact: 240 de participanți și mii de spectatori
-
Target: tineri
-
Cea de-a doua ediție a evenimentului Sport Arena Streetball a adus o diversificare a locațiilor, cu două terenuri în aer liber, dar și o premieră: un teren de baschet indoor, în Atrium.





Flight Cinema in My Town
-
12 iulie – 1 septembrie, parc
-
Impact: aproximativ 5.000 de participanți
-
Target: familii cu copii, tineri
-
Devenit tradiție, Flight Cinema in My Town, evenimentul care reunește cinefili de toate vârstele, a readus serile de film în aer liber. Întreaga vară, timișorenii s-au întâlnit în Iulius Gardens, unde au rulat cele mai apreciate pelicule, în fiecare weekend.

Etapă Campionat Național de Super Rally
-
8 august, parcarea VIP
-
Target: tineri pasionați de segmentul auto
-
Iulius Town a găzduit etapa a doua a Campionatului Național de Super Rally, piloţii din concurs făcând un adevărat spectacol.
Best Rally Challenge
-
21 august, parcarea VIP
-
Impact: 1.000 de spectatori
-
Target: tineri pasionați de segmentul auto
-
Evenimentul a reușit să surprindă și să încânte publicul cu cele 16 super-mașini expuse. Această primă ediție a stabilit un nou standard și a confirmat potențialul evenimentului de a atrage un public numeros pentru viitoarele ediții.
Expoziție de fluturi și albine vii
-
14 - 23 martie, mall
-
Target: familii cu copii, grupuri de elevi
-
Expoziția de fluturi ne va oferi ocazia să descoperim zeci de specii de fluturi din America și Asia. Iar alături de ei, albinuțele harnice ne vor prezenta stupii lor impresionanți.

Teatru de păpuși
-
În fiecare duminică din luna martie, mall
-
Target: familii cu copii
-
Micii vizitatori sunt așteptați duminica, în food court-ul Iulius Town Timișoara, la spectacolele de teatru cu păpuși, susținute de Teatrul Magic Oz.

Ateliere de creație și face painting pentru copii
-
În fiecare sâmbătă din luna martie, mall
-
Target: familii cu copii
-
Timp de trei ore, prichindeii vor picta sau vor crea diferite obiecte, în funcție de tema fiecărei săptămâni, dar vor avea parte şi sesiuni distractive de face painting. Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, iar materialele necesare pentru realizarea micilor opere de artă ale copiilor sunt asigurate de Iulius Town.

Food Truck Festival
-
4 - 6 aprilie, parc
-
Target: familii cu copii, tineri, turiști
-
Food Truck Festival revine cu o ediție de primăvară, iar Iulius Town va deveni epicentrul aventurii culinare, cu delicii din toate colțurile lumii. Muzică, atmosferă vibrantă și arome senzaționale.

Campanie de Paște
-
În luna aprilie, mall
-
Target: cumpărători de toate vârstele
-
Campanie de tipul buy & get pentru impulsionarea cumpărăturilor de sărbătorile pascale.

Labirintul Iepurașului
-
În luna aprilie, mall
-
Target: familii cu copii
-
Spre marea bucurie a copiilor, Iepuraşul de Paşte îi va provoca să se aventureze, și în acest an, în cel mai distractiv labirint, în căutarea delicioaselor dulciuri. Labirintul Iepurașului nu este doar distractiv, ci îi ajută pe cei mici să își dezvolte simțul orientării, perspicacitatea și abilitatea de a colabora cu alți pitici pentru a descoperi indiciile ascunse și pentru a fi premiați cu surprize dulci.



Check Art Festival
-
26 - 27 aprilie
-
Target: familii cu copii, turiști
-
Festivalul de artă stradală Check Art Festival aduce în Iulius Gardens marionete gigant, statui vivante, mimi, bufoni, fire show, aerial, ateliere de creație, dar și alte surprize.

Florall
-
Luna mai
-
Target: femei, familii cu copii, turiști
-
Festivalul de artă florală reunește, în cea de-a treia ediție, în parcul Iulius Gardens, echipe de floriști din toată țara, care își vor prezenta parfumatele creații, - surse de fotografii instagramabile. Expoziția de instalații florale va fi completată de workshop-uri florale, face paiting cu tematică florală, concerte cu muzică live.



Inaugurări:
-
În mall: Skechers, Carpisa, Magnor, Scan Expert
-
În clădirile de birouri: Mesoptamia, cofetăria Andalusia

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
Caterina Dehelean-Muller, Director Marketing Iulius Town, tel: 0746.024.235 – email: caterina.dehelean-muller@iuliustown.ro
Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.
Citește newsletter-ul pentru celelalte proiecte:







