top of page
Untitled-1.jpg
logo campus.png
campus.png

Inaugurări: Carrefour Express, Kinetic Sport & Medicine, Animax, Treevi Pizza al Taglio, BMan

careffour.png
bman.png
Marketing

MINA Pop-Up

​

  •  13 iunie – 15 septembrie, parcare supraterană​

  • Impact: 25.000 vizitatori din regiune doar în prima lună

  • Target: public de toate vârstele; în special, familii cu copii

  • MINA Pop-Up este ediÈ›ia itinerantă a MINA BucureÅŸti, cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est. Vizitatorii au ocazia să admire proiecÅ£ii 360º spectaculoase inspirate din picturile lui Van Gogh, Klimt, Cosmos, mitologie ÅŸi lumea acvatică.

poza1.jpg

Concerte multiSENZORIAL

​

  • 21 – 22 iunie, MINA Pop-Up

  • Impact: 1.000 persoane

  • Target: corporatiÅŸti, persoane cu venituri peste medie

  • La muzeul MINA Pop-Up de la Palas Campus, proiecÅ£iile de artă digitală imersivă se îmbină armonios cu frumuseÅ£ea muzicii clasice. Patru concerte marca multiSENZORIAL, evenimente muzicale unice care implică văzul, mirosul ÅŸi auzul, s-au bucurat de un mare succes, fiind sold-out. Muzica a fost interpretată live, la lumina a peste 3.000 de lumânări, de un Cvartet de Coarde Sonore, iar unul dintre spectacole a fost dedicat copiilor.

poza2.jpg
poza3.jpg

Dumitru Prunariu, lansare proiecÅ£ie „Cosmos”

​

  • 28 iulie, MINA Pop-Up

  • Impact: 320 persoane

  • Target: familii cu copii, pasionaÅ£i de astronomie

  • Dumitru Prunariu, singurul cosmonaut român care a zburat în spaÅ£iu, a fost invitatul special al premierei spectacolului imersiv „COSMOS - Descoperim tainele universului”. Accesul s-a făcut în baza unui bilet, evenimentul fiind sold-out. Show-ul poate fi admirat până pe 15 septembrie.

Palas Campus Padel Cup

​

  • 29 mai – 4 iunie

  • Impact: 500 persoane

  • Target: angajaÈ›ii din clădirea de birouri

  • Zeci de angajaÅ£i de la companiile din Palas Campus s-au
    înscris la competiÅ£ia de Padel Show, din cadrul Festivalul
    Sporturilor IaÅŸi, care a reunit sportivi de top din Republica Moldova ÅŸi nordul României. Vezi cum a fost aici.

poza4.jpg
poza5.jpg

Parteneriat “Romanian Creative Week” È™i “Luna Sculptorilor Români”

​

  • februarie - mai

  • Target: corporatiÅŸti, iubitori de artă

  • Demers educativ de familiarizare cu estetica artei contemporane. „Luna Sculptorilor Români”, marcată la IaÅŸi, a adus
    publicului sute de opere de artă, semnate de autori din perioada modernă È™i contemporană, o parte dintre acestea fiind expuse ÅŸi în Palas Campus. Vezi aici! Iar în mai, Romanian Creative Week a adus la Palas Campus o creaÅ£ie artistică extrem de instagramabilă.

poza6.jpg

Parcare gratuită, în weekend

​

  • luna martie, social media

  • beneficiu acordat până pe 31 iunie

  • Impact: 210.000 vizualizări

  • Target: tineri, corporatiÈ™ti

  • Campanie de awareness pentru zona de retail a Palas Campus, în outdoor È™i social media, prin promovarea beneficiului de parcare gratuită în weekend.

„Nu doar o clădire de birouri”

​

  • februarie – martie, social media

  • Impact: 426.000 vizualizări

  • Target: tineri, corporatiÈ™ti

  • Campanie de awareness pentru locaÅ£iile de retail din Palas Campus, care a presupus realizarea a 4 clipuri cu un influencer ieÈ™ean cunoscut, difuzate în social media.

Spectacolul [IN BETWEEN]

​

  • 10 septembrie, MINA Pop-Up

  • Target: tineri, corporatiÅŸti

  • O reprezentaÈ›ie fascinantă vizual È™i o experiență multimedia colectivă, spectacolul combină dansul contemporan, acrobaÈ›iile È™i noile media într-un basm hi-tech.

poza7.jpg

Concerte multiSENZORIAL

​

  • 11 septembrie, MINA Pop-Up

  • Target: corporatiÅŸti, persoane cu venituri peste medie

  • Sub strălucirea a mii de lumânări È™i a proiecÈ›iilor imersive, Sonore String Quartet revine la Mina Pop-Up cu două concerte tribut Queen È™i Abba, respectiv Coldplay ÅŸi Imagine Dragons.

poza8.jpg

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​

Costi Andriescu, Corporate Marketing Specialist, tel: 0755.111.301 – email: costi.andriescu@iuliusmall.ro

bottom of page