Inaugurări: Carrefour Express, Kinetic Sport & Medicine, Animax, Treevi Pizza al Taglio, BMan
Marketing
MINA Pop-Up
​
-
13 iunie – 15 septembrie, parcare supraterană​
-
Impact: 25.000 vizitatori din regiune doar în prima lună
-
Target: public de toate vârstele; în special, familii cu copii
-
MINA Pop-Up este ediÈ›ia itinerantă a MINA BucureÅŸti, cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est. Vizitatorii au ocazia să admire proiecÅ£ii 360º spectaculoase inspirate din picturile lui Van Gogh, Klimt, Cosmos, mitologie ÅŸi lumea acvatică.
Concerte multiSENZORIAL
​
-
21 – 22 iunie, MINA Pop-Up
-
Impact: 1.000 persoane
-
Target: corporatiÅŸti, persoane cu venituri peste medie
-
La muzeul MINA Pop-Up de la Palas Campus, proiecÅ£iile de artă digitală imersivă se îmbină armonios cu frumuseÅ£ea muzicii clasice. Patru concerte marca multiSENZORIAL, evenimente muzicale unice care implică văzul, mirosul ÅŸi auzul, s-au bucurat de un mare succes, fiind sold-out. Muzica a fost interpretată live, la lumina a peste 3.000 de lumânări, de un Cvartet de Coarde Sonore, iar unul dintre spectacole a fost dedicat copiilor.
Dumitru Prunariu, lansare proiecÅ£ie „Cosmos”
​
-
28 iulie, MINA Pop-Up
-
Impact: 320 persoane
-
Target: familii cu copii, pasionaţi de astronomie
-
Dumitru Prunariu, singurul cosmonaut român care a zburat în spaÅ£iu, a fost invitatul special al premierei spectacolului imersiv „COSMOS - Descoperim tainele universului”. Accesul s-a făcut în baza unui bilet, evenimentul fiind sold-out. Show-ul poate fi admirat până pe 15 septembrie.
Palas Campus Padel Cup
​
-
29 mai – 4 iunie
-
Impact: 500 persoane
-
Target: angajații din clădirea de birouri
-
Zeci de angajaţi de la companiile din Palas Campus s-au
înscris la competiÅ£ia de Padel Show, din cadrul Festivalul
Sporturilor IaÅŸi, care a reunit sportivi de top din Republica Moldova ÅŸi nordul României. Vezi cum a fost aici.
Parteneriat “Romanian Creative Week” È™i “Luna Sculptorilor Români”
​
-
februarie - mai
-
Target: corporatişti, iubitori de artă
-
Demers educativ de familiarizare cu estetica artei contemporane. „Luna Sculptorilor Români”, marcată la IaÅŸi, a adus
publicului sute de opere de artă, semnate de autori din perioada modernă È™i contemporană, o parte dintre acestea fiind expuse ÅŸi în Palas Campus. Vezi aici! Iar în mai, Romanian Creative Week a adus la Palas Campus o creaÅ£ie artistică extrem de instagramabilă.
Parcare gratuită, în weekend
​
-
luna martie, social media
-
beneficiu acordat până pe 31 iunie
-
Impact: 210.000 vizualizări
-
Target: tineri, corporatiști
-
Campanie de awareness pentru zona de retail a Palas Campus, în outdoor È™i social media, prin promovarea beneficiului de parcare gratuită în weekend.
„Nu doar o clădire de birouri”
​
-
februarie – martie, social media
-
Impact: 426.000 vizualizări
-
Target: tineri, corporatiști
-
Campanie de awareness pentru locaÅ£iile de retail din Palas Campus, care a presupus realizarea a 4 clipuri cu un influencer ieÈ™ean cunoscut, difuzate în social media.
Spectacolul [IN BETWEEN]
​
-
10 septembrie, MINA Pop-Up
-
Target: tineri, corporatiÅŸti
-
O reprezentaÈ›ie fascinantă vizual È™i o experiență multimedia colectivă, spectacolul combină dansul contemporan, acrobaÈ›iile È™i noile media într-un basm hi-tech.
Concerte multiSENZORIAL
​
-
11 septembrie, MINA Pop-Up
-
Target: corporatiÅŸti, persoane cu venituri peste medie
-
Sub strălucirea a mii de lumânări È™i a proiecÈ›iilor imersive, Sonore String Quartet revine la Mina Pop-Up cu două concerte tribut Queen È™i Abba, respectiv Coldplay ÅŸi Imagine Dragons.
Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!
​
Costi Andriescu, Corporate Marketing Specialist, tel: 0755.111.301 – email: costi.andriescu@iuliusmall.ro